1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, een 7,8 van IGN en een 55 van 1UP en ik zag nog een 7.9 staan voor dit spel. Gemiddeld een 7.0 (mede door de 5.5 van 1UP) en nu laat iedereen het spel vallen of vind het bagger :confused:

    Ik heb gemiddeld een 7 op mijn rapport en iedereen dacht dat ik hoger zou halen, laat iedereen mij nu ook inene vallen :{

    Laat je toch niet meegaan met die hele hype, geeft een vele betere en nuchtere kijk op het leven jongens en meisjes :) Het leven is een stuk aangenamer zonder hoge verwachtingen, wat meestal toch tegenvallers blijken te zijn.

    Da moesk ff kwijt ja!
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je wat ik me wel eens afvraag... Hoe kan het nou dat het spel toch niet zo goed wordt als verwacht werd? Ik bedoel ze laten mensen toch wel het spel testen enzo en die merken toch wel dat het spel geen topper is :confused: Dus gaan ze dat toch nog fixen voor de release :confused: Ik begrijp daar niks van... :{
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is mij ook al opgevallen, de pers had het spel toch al aardig vaak gespeeld en telkens als ze speelden waren ze er helemaal kapot van. Hoe kan het dan dat ze het nu niks bijzonders vinden....
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk moet je niet zomaar op reviewcijfers afgaan, maar je moet ook naar de redenen kijken waarom de game als middelmatig wordt beschouwd. In de IGN review komen zaken naar voren als slecht uitgewerkte character ontwikkelingen, supermakkelijke puzzels en geen diep meeslepend verhaal dat ook nog eens uitmondt in een anticlimax aan het einde. Dit soort zaken zijn gewoon de doodsteek voor een goede rpg in mijn ogen. Ik kan me echter wel voorstellen dat je er nog plezier aan hebt als het je puur om de actie te doen is. Voor mij hoeft het echter niet meer en ik ben dan ook blij dat ik dit heb gelezen voordat ik de game had gepreorderd. Toch jammer, want dan had ik hem al voor zo'n 35 eurootjes kunnen hebben.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  5. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ze bij de test-builds (voor preview versies) losse levelstukjes nemen, waar vooral de gameplay mechanics aan bod komen. Het verhaal, bossfights en de sfeer die de game oproept vanaf moment nummer 1 in een final build, blijven zo achterwege. Als een spel in een previewversie (gebaseerd op enkele levels) lekker speelt, wil dat nog niet zeggen dat de game de gehele tijdsduur genoeg variatie biedt en of er een interessant verhaal in zit.
     
  6. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens _O_

    Persoonlijk gaat het er mij niet om dat een game perse een 9+ moet scoren, maar als er meerdere recensies het spel niet de status van topgame/classic etc. geven en zelfs enkele behoorlijk diepgaande minpunten noemen, tja... dan ga ik dus geen geld uitgeven hieraan! Het is niet te vergelijken met een rapportcijfer... een 7 op je rapport is een goed cijfer. Als je echter over geld praat, wil je het beste voor je zuurverdiende centen...
     
  7. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0

    Tot vandaag was ik van plan om de game gewoon eind augustus te gaan halen. Dit brengt me wel erg aan het twijfelen. Ik denk dat ik maar gewoon de review afwacht. Dan maar op naar Doom III!!!!
     
  8. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wacht wel op fable.
     
  9. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg jammer. Ik verwachtte veel van Sudeki. Ik heb altijd meer hoop gehad in Sudeki dan in Fable. Waarom? Gewoon, toen ik de screenshots zag van Sudeki .... De sfeer. De omgevingen. Screenshots als deze:

    [plaatje]http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=23462[/plaatje]

    [plaatje]http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=23461[/plaatje]

    [plaatje]http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=23460[/plaatje]

    Erg jammer. Dan maar Fable.
     
  10. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het niet helemaal gelezen, maar in de revieuw staat dat vooral het verhaal en de karakterontwikkeling slecht uitgewerkt zijn.
    daarna praten sommigen hier over een te veel opgewekte hype. maar hoe kun je een verhaal nu hypen?
    ik ga over 2,5 week voor een jaar naar amerika dus ik ga 'm sowieso niet halen. wel jammer want een goed verhaal vind ik altijd wel belangrijk. toch denk ik dat dit spel nog best de moeite waard is.
     
  11. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het wel een leuke omgeving en ik ga hem dan ook zeker halen
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dus nog geen recensie gelezen, maar mijn smaak valt vaak ook niet samen met de recensies... Kopen zal ik hem zeker want ik ben gewoon een RPG freak =P
     
  13. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    PU geeft 'm een 8.2:)
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    jeroen(PU) gaf hem een 7.2. ".....de speelervaring weinig vernieuwend, en het spel laat steekjes vallen, en dan druk ik me nog voozichtig uit....de puzzles zijn TE gemakkelijk en zijn de characters nooit echt tot leven gekomen....als gamer die regelmatig een rollenspel in de GBS,PS2,GAMECUBE en XBOX steekt, kan ik je verzekeren dat er betere spellen zijn in dit genre", aldus jeroen
     
  15. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is alleen maar HYPE!!
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel jammer dat er maar een middelmatige titel uit is gekomen, hier had ik echt m'n hoop op gezet.
    Het was zo veelbelovend, het zag er strak uit, gegarandeerd een topper, en dan dit? Wat is er misgegaan?
     
  17. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMMIT... Ik dus ook... :'-( Hoe kan de game nou fout lopen?! Dit nieuwtje is trouwens voor alle gasten die Sudeki leuk vinden(/vonden): Ik heb op internet gekeken. Hier worden de meest uiteenlopende cijfers gegeven. En ik heb het dus ook over negens! Ook van rpgfanssites. Natuurlijk liggen de meeste cijfers wel rond de 7 1/2 en 8. Maar ja. Ik hoop dat dit spel snel gereviewed wordt door xboxworld én door xboxmagazine.

    Ik heb veel van het spel verwacht. Oh ja, en dan nog iets. Sudeki 2 blijkt al in de maak te zijn. De makers zijn van plan om een veel diepgaander verhaal in het spel te stoppen in combinatie met de hoofdpersonen (beter uitgewerkte char's; mainchar's en npc's en andere char's) en natuurlijk ook de storyline zelf.
    Voor fantasyrpgfans: Wachten op Sudeki 2 voor xbox 2...
     
  18. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem me toch halen denk ik...
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het nog niet, eerst even een reviewtje lezen.
     
  20. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem al.

    Het is opzich echt wel een leuk spel. Het is echt niet zo slecht als iedereen nu opeens denkt. Er zit een mooi verhaal in enzo. Je hebt gave characters en wapens. En het is ook nog eens aardig pittig. Er zitten alleeen wel een beetje te weinig saveplekken in. Ik had net bijvoorbeeld een puzzel maar ik had een klein dingetje fout gedaan en je kon de puzzel niet reseten dus moest ik weer 15 a 20 minuten terug.
     

Deel Deze Pagina