Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik begin te twijfelen hij heeft namelijk bij gamespot een 6.5 gekregen en bij ign een 7. nogiets.....

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah het lijkt me wel een mooi spel, maar weinig inhoud en diepgang...

3. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    het spel is btw nu te pre-orderen bij www.gcshop.nl voor hen die erin geintereseerd zijn...

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmhm, maar ik ben niet geïnteresseert, en wat ik tot nu toe gelezen heb: 'ik raad het mensen af, tenzij ze échte action/rpg fans zijn die spellen als Enclave, KotOR echt heeeeleeeemaaaalll blauw hebben gespeeld'

5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Krijg hem deze week nog alst goed is :cool:. Ben erg benieuwd..

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah verwacht er maar niet teveel van...

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    We will see..

8. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb KOTOR echt helemaal blauw gespeeld, iets van 3 of 4 keer uitgespeeld :) Dat was echt zo'n goed spel.

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik die gameplay filmpjes zo bekijk ziet het er nou niet echt slecht uit. Mooie magische gevechten etc.

Sparks, die demo die je speeld, is die afkomstig van OXM UK?, en is dat nummer al in Nederland te koop. Ben toch wel benieuwd.

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah Dude_dude dat was de allerbeste RPG ooit gemaakt (en beste filmlicensie spel) maar deze game *SUDEKI dus* komt niet eens in de buurt van KotOR, je moet een échte Die Hard RPG gamer zijn om dit echt leuk te vinden

11. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat ik Sudeki ook grijs zal spelen, ik heb zovaak spellen gekocht die een 5 als punt kregen in een review, maar zelf vond ik die spellen dan echt supergoed...

12. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem binnen ga hem nu proberene

13. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    vertel je mening over het spel effe als je uitgespeeld bent:D

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en jij hebt hem dus al uitgespeeld...?
    Denk het niet, dus nogal een ongenuanceerde, bevooroordeelde en beinvloedde mening

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Waarom zou hij hem nog niet hebben kunnen uitspelen?

16. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nu een tijdje gespeelt zelf vind ik het een heel chill spel ook heel mooi. Ik heb kotor ook gespeeld en ik vind dat het niet echt vergelijkbare games zijn omdat sudeki realtime is en kotor niet echt. Maar ik vind het allebei fantastische spellen en sudeki is zeker een spel om te spelen en geen miskoop.

17. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem denk ik ook niet meer kopen...ik hou zowieso al niet van rpg spellen

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    in tegenstelling tot jullie n00bs LEES ik ook welleens de reviews en snappik meestal waarom een game slecht is, als ik zomaar elke game ga kopen dan bennik erg veel geld kwijt aan middelmatige games, dus ik ben zo slim om te kijken wat goeie games zijn *DMV reviews te lezen*

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees ook genoeg reviews, heb hier de nieuwste exemplaren van de PU, XBM, GamePro en OXM(met demo Sudeki die ik heb gespeeld en een leuk spel vind) en internetreviews lees ik ook wel.
    Ik ga niet alleen af op cijfers die andere mensen aan spellen geven, want dat zijn MENINGEN en die kunnen heel anders zijn dan die van mij, sommige spellen die op gamerankings hoge cijfers hebben vind/vond ik niks aan en andere spellen met lage cijfers vond ik weer erg leuk, bijv Crimson Sea zal daar waarschijnlijk geen geweldig gemiddlde hebben, maar ik vind dat een geweldig spel, rond de 9,5 zou die van mij krijgen.
    Je moet dus niet alleen afgaan op meningen van personen op inet of gametijdschriften, maar de game ook zelf spelen(bij vrienden, demo's e.d.) om er een goede persoonlijke mening van te hebben.

/edit: He vet, ik zit op 499 berichten, nog maar 1 te gaan en ik bereik de 500, een mijlpaal ;)

Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  20. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot geeft sudeki een 6.5 omdat het vechtsysteem frustrerend is. Ik heb Sudeki ook gespeeld en ik vind het een vrij goed spel, graphics sound allemaal top.

Paar minpuntjes zijn dat er geen target lock systeem inzit (zoals in Zelda) en wanneer je je team-mates een command geeft dat het eigenlijk niet werkt, ze doen gewoon hetzelfde. Maar nogmaals het spel zit er zeer goed uit en ik had eigenlijk niet verwacht dat de xbox nog zulke beelden kan leveren _O_ .

Laatst bewerkt: 28 jul 2004

Deel Deze Pagina