Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

1. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je nagaan hoe verrast je zult zijn met Halo2, met z'n graphics.

Maareh, ik heb Sudeki vorige week besteld bij dvdcrave.com voor nog geen €35,- inc. verzendkosten, een mooi kooppie al zeg ik het zelf. Een vriend van me heeft de import versie sinds vandaag. Normaal gesproken houd ie niet zo van rpg's, maar hij is helemaal gek van deze. Hij beschrijft de game als: "Prachtige game, met goede sound en leuke humor, het verhaal is zeker niet slecht." . Hij vond de game echt een topper en zijn geld meer dan waard. Ik geloof dat dan ook graag, aangezien we meestal dezelfde mening over een game hebben. Wat ik tot nu toe zelf van de game gezien heb, vind ik het erg leuk, evenals de demo. Hij is het kopen waard!

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zit nog een klein beetje te twijfelen... wel of niet kopen?
    Wel of niet pre-orderen... Voor de prijs zou ik het iig niet laten.

3. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem overmorgen binnen, en dan laat ik wel effe weten hoe ie is!

4. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    heb hem een week terug ook bij dvdcrave besteld

alsook riddick die ik hopelijk gauw ontvang :D

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de graphics niet geweldig en de framerate laat ernstig te wensen over.
    Ondanks dat vind ik het tot nu toe gewoon een leuke game. Voldoet helaas niet aan de verwachtingen maar is ook weer niet zo slecht dat je hem niet een kans moet geven. Verhaal is tot nu toe matig en niet meeslepend en de voiceacting is bar slecht. Wat ik mis is de oosterse magie van bijvoorbeeld een final fantasy game.
    Gameplay: 8
    Graphics: 7
    Sound: voldoende
    Overall: tot nu toe ergens tussen de 7 en de 8

6. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die Elco heeft een verschrikkelijk accent. Ik heb niet echt frame-rate drops meegemaakt in het spel. Grafisch vind ik het spel toch goed met name de omgeving en schaduwen. Als je echt een grafisch wonder wilt spelen speel je wel Far Cry op de pc. De sound vond ik goed genoeg, maar dat zal ook wel komen omdat ik mijn xbox op mijn 7.1 home-cinema heb aangesloten. Ik moet wel toegeven dat je het spel geen tweede keer gaat uitspelen, en die maps zijn ook erg onduidelijk. Maar wel korte laadtijden (morrowind was pas erg qua laadtijden).

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem vandaag ook gespeeld, het spel is vooral saai omdat je overal vaten moet slopen om dingen zoals potions uit te halen. het vechtsysteem is echt bagger.. dus helaas is het spel geen toptitel. graphics zijn wel heel vet maar als ik jullie was en je hebt niet veel geld te besteden, koop dan chronicles of riddick. sudeki geeft je niet echt het gevoel dat je het speelt maar eerder dat je verplicht bent om het te doen. terwijl dat bij riddick veel beter is uitgewerkt (oke jullie denken nu een fps met een rpg vergelijken? maar deze spellen komen rond de zelfde tijd uit en verder weet iedereen wel dat kotor de rpg wereld op de xbox ownt)

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmhm maar Chronicles of Riddick is weer te kort, en om daarvoor dan 60 euro uit te geven... Dan liever een spel waar ik wat langer over speel (als Sudeki)

9. viper

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sudeki ook, en ik moet zeggen wat een SUPER spel zeg!!! Waanzinnige graphics, vechten is kicke vooral die combo's en die specials....

het enige wat ik er een beetje op aan te merken heb, is dat ik dacht dat je echt een super grote uitgebreide wereld zou hebben. Maar dat valt wel mee eigenlijk.

Maar om alles samen te vatten....... KOPEN!!!!!!!

(chronicles of riddick is ook super kicke)

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Viper overdrijft imo een beetje ...
    Het spel is zeker niet slecht ofzo maar er is meer dan voldoende op aan te merken
    Wat me nog het meeste irriteert is 'clipping'...die is zo erg dat je er serieus hoofdpijn van kan krijgen. En het gebeurt echt doorlopend. Oja en de dialogen zijn ook slecht.

Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    sudeki speel je ook in 20uur uit, riddick misschien sneller maar sommige levels wil je gewoon weer een keer spelen. heb ik bij sudeki nog niet gehad.

12. viper

Leuk Bevonden:
    0
    ik overdrijf helemaal niet.... IK vind het een heel goed spel, en ik denk ook dat andere mensen het met me eens zullen zijn.

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm Sudeki is dus meer een 'one-time-experience' ?

14. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan als je een echte rpg die hard bent en ook alle '''side quest'' wilt halen ben je wel even zoet. Je speelt de main quest zeker in 20 uur uit (16 uur heb ik erover gedaan).

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dan is dit spel niets voor mij, ik vind RPG's opzich wel leuk maar magere rpgs vindik geen goede RPG, RPG's zijn spellen (tenminste zo zie/zag ik ze altijd) die erg lange speeltijd hebben *zie Baldur's Gate 2* en ook leuk zijn om eens overnieuw te doen en dan andere keuzes te maken *KotOR* en zoals ik het zie heeft Sudeki als voordelen: Goeie mooie combat, goeie graphics, mooie sfeer. Maar verder dan dat zie ik niet veel uitzonderlijks

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ander minpunt aan dit spel is de interactie met de NPCs. Die is heel erg oppervlakkig en geeft niet echt voldoening of toegevoegde waarde.
    Bij een gesprek kan je altijd 2 vragen stellen en de 3e keuze is 'goodbye'.

Vraag 1 en vraag en 2 zijn dus de standaard vragen, maar in vraag 2 staat vaak informatie die je pas zou kunnen weten als je vraag 1 hebt gesteld. Dus er zit niet echt een diep systeem in..sterker nog het klopt gewoon niet.
    Het is dus ook niet zo dat als een vraag beantwoord is je weer een nieuwe rits met vragen krijgt als gevolg van het antwoord op je 1e vraag.
    En dan is er nog het feit dat die vragen en antwoorden je op zich niet echt verder helpen. Uiteindelijk is het gewoon: quest lezen, navpoint volgen en je komt er wel.

Als de dialogen nou komisch waren had ik het nog kunnen accepteren maar dat is ook niet het geval.

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap al dat commetaar echt niet. Ik heb hem sinds vandaag en tot nu toe is het echt briljant. Bij Gamekings zeiden ze dat de characters houtig lopen, echt niks van waar. :\
    Tot zover ik het gespeeld heb (2 1/2 uur) is de sfeer echt super. Het combat systeem is ook heerlijk. Combo's maken, magie enz.
    Dit is 1,5 jaar wachten écht waard geweest. _O_

18. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu zo'n 30 uur gespeelt en vindt het erg leuk... het enige nadeel is dat je heeeel er veel moet lopen, vooral door stukken waar je al eerder ben geweest... verder zeker de moeite waard *)

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb paar filmpjes enzo gezien en vind het wel houterig lopen *misschien ben ik Ninja Gaiden/PoPSoT gewend waar ze prima lopen* maarjah

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Mooi om die reacties te lezen want ik zat net Sudeki van mijn lijstje te schrappen door de vele negatieve reacties.

Deel Deze Pagina