1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nu ook bijna uitgespeeld, en ik vind het echt een geweldig spel. Normaal hou ik eigelijk niet zo van RPGs. Maar het is ook meer een action game met rpg elementen. Ik zou hem een 9 geven denk ik. Graphics zijn echt briljant en combat-system ook, alleen verhaal is beetje lame.

    ps voor de mensen die al ver zijn in het spel, lag het aan mij of ging Elco in eens nederlands praten in transentia? :confused:
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    eeyz ik heb de demo uitgespeeld die op de demo cd van XBM UK zat. Lijkt mij een geweldig spel! Goede actie en graphics, maar heeft het spel ook een hoge replay waarde? En als je hem uitgespeeld hebt, kun je dan nog terug naar eerdere gebieden, en kun je ook zonder dat je het uitgespeeld hebt de meeste eerdere gebieden opzoeken? Zoals in Golden Sun op de GBA? Alvast THnx
     
  3. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Om antwoord te geven op je vragen: Of het spel replaywaarde heeft hangt af van hoe jij het in eerste instantie speelt. Als je de hele tijd met dezelfde character speelt, bijvoorbeeld een Melee character, dan is het zeker de moeite waard om het spel nog een keer te spelen met een FPS character. En ook als je de eerste keer niet alle sidequests doet is het wel leuk om nog een keer te spelen.

    Helaas kan je niet nadat je het hebt uitgespeeld doorspelen :mad:. Maar je kan wel als je al wat verder bent terugkeren naar gebieden waar je eerder was.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ok dan en hoe zit het met multi-player (zonder live)
     
  5. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo gisteren uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik best positief ben over het spel. De baas was zéker gaaf. Het vechtsysteem was wennen maar ik kan het niet slecht noemen. Het ziet er op sommige momenten belachelijk mooi uit, maar ik denk dat de graphics beter tot hun recht komen in buitenomgevingen.

    Nadeel is dat ik erg fan ben van een goed verhaal en goed uitgewerkte characters, en na het lezen van het commentaar ben ik daar toch minder positief over. Ik merkte zelfs al aan de demo dat ik op dat gebied weinig van het spel moet verwachten. Toch lijkt het me zeker een gaaf spel. Climax kan maar beter aan een deel 2 beginnen. Dan kunnen ze mooi een paar kleine dingen rechtzetten die het eerste deel ervan weerhouden een klassieker te zijn.
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al aangekondigd door Climax: ze zijn bezig aan Sudeki 2.

    Het gebeuren om Sudeki doet me allemaal denken aan de release van Brute Force. "De" (nieuwe) titel die op dat moment verscheen volgens Microsoft. Al met al viel Brute Force wat tegen. Zie hier, Sudeki, "de" (nieuwe) titel van dit moment volgens Microsoft en wederom valt de game wat tegen. Misschien wel omdat de verwachtingen te hooggespannen waren voor de games? Laten we hopen dat zoiets niet gebeurt met bijvoorbeeld Halo 2 of Fable, waar ik overigens niet bang voor ben! O-)
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Helaas voor de fans van deze game, maar er zijn dus nog helemaal geen plannen voor een vervolg op Sudeki. Nadat iemand op de site van Climax de titel Sudeki 2 had zien staan werd dit nieuws gelijk naar buiten gebracht, maar het bleek achteraf gezien om een typefout te gaan zoals je in onderstaande links kunt nalezen:

    http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=14111

    http://www.gamespot.com/news/2004/08/02/news_6103931.html
     
  8. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Ninja gaiden gekocht, en bij het boekje stond bij Sudeki: Live enabled. Weet iemand hier meer van.
     
  9. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook bijna uitgespeeld... alle quests + side-quests en ja Elco spreekt Nederlands :eek:

    Vandaar dat verschrikkelijke accent |:-
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    maar hoe zit het nou met multiplayer? en euh... hoezo valt Sudeki beetje tegen?
     
  11. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen multiplayer kunnen ontdekken. Aan het begin van het spel krijg je de keuze tussen continue (load game), new game en options. Maar misschien is het alleen live awareness ofsoiets.
     
  12. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2

    Weet je trouwens dat een Nederlands iemand die heeft ingesproken? In het spel zegt ie soms Nederlandse dingen...
     
  13. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo gespeeld, maar ik vind het niet geweldig.. de puzzels in de demo zijn echt te makkelijk, de combat vind ik ook niet goed gedaan, met die combo's door een aantal keer X en A in te drukken. het zag er allemaal heel mooi uit enzo, maar ook met de eindbaas had ik totaal geen moeite, was er zo doorheen gewandeld.. beetje jammer allemaal, ik had er wel veel van verwacht. die demo zat trouwens bij official xbox magazine.
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Sudeki ook. Kleine drie kwartier gespeeld, niks mis mee naar mijn mening! Ziet er goed uit, mooie kleurrijke graphics. Vechtsysteem vind ik wel netjes eigenlijk, speelt lekker weg. Stelt mij zeker niet teleur! :)
     
  15. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar moet je wel mee uitkijken. Die grot is in de demo veel makkelijker dan in het spel. In de demo zijn je ventjes veel sterker en de battles zijn daarin zelfs te winnen als je elke keer de combo's verprutst. De puzzels zijn idd wel te makkelijk maar die eindbaas (spin) is ook de makkelijkste in het spel..
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    hehe ja klopt, elco komt zo in zn geboorte dorp en praat daar met zijn leraar die omringt is door meisjes en zegt elco zo : professor! en dat op uw leeftijd! ik dacht echt zo van he? wat gebeurt hier ?? :+
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    sow dit spel wil ik echt zo hard hebben, maar echt nergens in winkels kan ik het kopen zeggen steeds dat ze het 24 aug. hebben, waar hebben jullie het gekocht? Geen internet site's geven a.u.b. want mag niet via internet kopen van die Eltern |:- , weet iemand een winkel in de buurt van delft of in delft waar ze het hebben? Dixons / bartsmit/ free recordshop allemaal niet
     
  18. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is toch nog niet uit?
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag besteld bij GC shop voor 47,50 euro. Ben erg benieuwd naar het spel! Vraag me ook af wanneer ik 'm binnen krijg. :)
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    jah ik d8 ook dat het niet uit was, maar veel mensen in dit topic spreken uit ervaring met het echte spel en niet de demo dus hoe komen zij eraan? :confused:
     

Deel Deze Pagina