1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Maybe gewoon import/copy!?
     
  2. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem "via de manier waar we het in dit forum niet over mogen hebben". De anderen zullen toch echt tot 24 augustus moeten wachten.
     
  3. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej, dus eigenlijk moet ik helemaal niet letten op die demo? kan ook natuurlijk. leek me al wel vaag dat het zo simpel zou zijn. ik heb er nog eens over na zitten denken, maar eigenlijk is het aantal combo's nog wel redelijk, want kijk maar eens naar SW:KoTOR, hoeveel mogelijkheden had je daar? nou zijn het natuurlijk niet precies dezelfde soort spellen... wat wordt hier algemeen aangeraden dan, op dit forum, over het aanschaffen van Sudeki? wel doen of niet?
     
  4. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe dan ook, Sudeki is gewoon een zwaar gehypte game die zwaar tegenvalt.
    Het krijgt slechte scores (zie gamespot :cool: ) en de demo die ik gespeeld heb was ook niet echt adembenemend te noemen, en geloof me.. ik ben meestal wel positief over rpg's (omdat ik zelf gek ben op het genre) maar dit lijkt me gewoon heftig tegenvallen
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    het is ook echt simpel. ik heb hem bijna uitgespeeld (tijdje niet de tijd gehad om te spelen) en ik ben welgeteld 1x doodgegaan..en dat was gewoon een domme fout.
    Gevechten blijven simpel als je het een beetje doorhebt en de puzzels zijn belachelijk makkelijk en voorspelbaar. het is wel een leuk spel daar niet van..maar niet moeilijk in ieder geval.
     
  6. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    @DiaLogical: je hebt 'm bijna uitgespeeld, bedoel je daarmee het spel of de demo?
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Even terugkomend opd ehype voordat dit spel uitklwam. Zouden we niet ene top RPG krijgen?

    Het cijfer van Sudeke ligt steeds tussen de zes en een half en een acht. Dus laten we zeggen ongeveer een zeven plus. Het is volgens de commentaren geen topgame, terwijl dat wel eerst zo over moest komen. Ik ben bang dat het met Fable hetzelfde liedje zal zijn.

    Reviews zijn inderdaad ene mening ,maar als je meerdere professioneel geschreven reviews leest kun je daaruit meestal wel de kwaliteit van een game destileren. Zelda teh wind waker kreeg bijvoorbeeld gemiddeld een 9,5.

    Enige zekeer toptitels op de xbox zijn iun mijn ogen de Conker remake en Halo 2. De rest is alleen maar sepculatief top.
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    het spel
     
  9. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    sudeki kreeg van official xbox magazine een 8,9 trouwens

    @DiaLogical: maar raad je het spel nou wel aan of niet, want het klinkt op zich wel cool, maar als je zegt dat het makkelijk is...
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar de developer van Sudeki (Climax) is Engels, net als OXM dus ze zijn waarschijnlijk bevooroordeeld.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar ben ik het ook wel mee eens.. Al vind ik Sudeki wel een apart geval aangezien het een you like it, or you hate it geval is.. Maar bij Fable ben ik juist heel sceptisch, zeker omdat Black and White ook zo enorm gehyped werd, en ook een flop bleek te zijn.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Het spel komt van miscrosoft game studios dus ik denk niet dat een OFFICIAL gameblad slecht over hun eigen games schrijven, het spel is goed en ga er zo weer even een uurtje mee bezig maar alsnog geen topper, te weinig vrijheid, games zijn ook steeds verwender..om eerlijk te zijn vind ik riddick veel verslavender.
     
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Sudeki is een leuk zoethoudertje totdat de echte topgames verschijnen. Daar is toch verder niks mis mee? We zijn gewoon te verwend als gamers, alles moet perfect zijn. Zo werkt het nu eenmaal niet op deze aardkloof.
     
  14. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Sudeki is weliswaar misschien geen topgame maar je blijft toch wel spelen. Ik wel iig. Ik vind dat de review-cijfers toch wel zeker te laag zijn. Dat komt waarschijnlijk doordat de hype te hoog was waardoor het tegenvalt en de cijfers vallen dan laag uit. Ik denk dat wanneer er niet zo'n hype om was geweest het spel gewoon een 8,5 ofzo gemiddeld zou krijgen. Er is idd weinig vrijheid maar het sterke punt in Sudeki vind ik de characters. Die zijn heel goed uitgewerkt en de dialogen zijn echt goed en grappig..
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is een leuk spel maar verwacht geen KOTOR, zelf zou ik een cijfer rond de 8 geven. qlimaxter zei het al, leuk zoethoudertje. Je kan hem gerust kopen, want een slecht spel is het zeker niet. Helaas komt het spel op alle punten iets te kort om als klassieker bestempeld te worden. Te weinig vrijheid, te kort, te makkelijk, verhaal is niet al te best, slechte voice-acting, vechtsysteem is niet al te best, clipping etc. Dus vind ik het niet echt een kwestie van ...je houdt er van of je houdt er niet van. Eerder een kwestie van je neemt genoegen met de tekortkomingen of je doet dat niet. Kan me voorstellen dat het spel voor een jonger publiek wel weer geweldig is, want die zullen zich minder snel aan alle tekortkomingen storen.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    maar als je de demo echt geweldig vind, (beetje makkelijk dat wel) is het dan wel of geen aanrader, ik bedoel bijvoorbeeld het vechtsysteem, daar heb ik mij totaal niet aan gestoord, het werkt juist perfect vind ik, en of een spel nou een aantal tekortkomingen heeft maakt mij niet uit, geen spel ter wereld is perfect toch? En als je er dan bij bedenkt hoe schitterend het spel gemaakt is, dan neem je toch de minpuntjes voorlief?
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    De één vind van wel de ander vind van niet. Ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat een game in ieder geval een beetje uitdagend is. Als je de demo makkelijk vond, dan vind je heel het spel makkelijk. Dat kan je voorlief nemen. Zoals ik al zei het spel is niet slecht.
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ja ok daarin heb je gelijk, maar hoorde ik niet ergens op dit forum dat de demo makkelijker is dan het spel, dat die grot in het spel stukke moeilijker is dan in de demo? Ik weet niet zeker hoor maar als dat zo is dan is het dus niet heel makkelijk of wel? ow jah, heeft er al een review van sudeki in de nederlandse XBM gestaan? ben namelijk nog geen lid, als het goed is kirjg ik 24 aug, mijn DTM2 i.c.m. het abbo opgestuurd _O_ (duurt wel erg lang).
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Het wordt naarmate het spel vordert wel moeilijker, maar je characters worden ook sterker. In ongeveer 10 uur spelen heb ik nog maar 1 leven verloren en ben ik geen puzzels tegengekomen waar ik moeite mee heb gehad. Dat zegt wel genoeg denk ik.
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    maar ben je een rpg-fan? want meestal ben je dan erg goed in die puzzels oplossen enzo toch?
     

Deel Deze Pagina