1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    De puzzels zijn makkelijk voor wie dan ook. Je hoeft er echt geen hardcore gamer voor te zijn.
     
  2. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    twijfel twijfel... ik weet nog niet wat ik ga doen. op zich ben ik wel weer toe aan een rpg en het was zo, heb ik ergens gelezen, dat het een echte traditionele rpg is, waarvan er maar weinig zijn op de xbox, dus wat dat betreft zit je goed. helaas is mijn budget niet zo groot dat ik elke game kan kopen die mij wel leuk lijkt. zoveel negatieve kritiek krijgt het spel hier op dit forum nou ook weer niet, wel dat het beter had gekund ed, maar dat zijn zoveel spellen. we zien wel
     
  3. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat het te makkelijk maakt is denk ik het groote aantal health en skill potions die je overal kunt vinden. Ik heb nog nooit bij een van de vele winkels in het spel een potion of wat dan ook hoeven kopen omdat ik er toch altijd genoeg heb.

    En die puzzels zijn idd doodsimpel. Het antwoord word je gewoon letterlijk verteld.
     
  4. EgoT

    EgoT Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de import uitgespeeld.... Ik deed er 15 uur over. Ook wil ik niet teveel spoilers geven, maar het einde is bagger. Het enigste wat er in het eindfilmpje gezegt wordt, is (niet in deze exacte woorden): En alles liep goed af. EINDE.
    Dit is een huurspel, zeker niet kopen. Ook al betekent dat weinig, van mij afkomend. Maar ja, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. :p
     
  5. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zal ik doen Riddick of Sudeki?
     
  6. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    riddick offcourse
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Sudeki! Tenminsttte dat lijkt mij
     
  8. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Kijk, hier heb ik dus NIETS aan. Als je na 3 uur zegt dat het niks is en dan je gestopt ben dan is het geloofwaardig, maar een spel uitspelen en dan zeggenL niet kopen. Dat geloof ik dus niet. Net als die mensen die zeggen dat New York of Rio de Janiero niets is, maar ze zijn er eerst zelf wel geweest!
     
  9. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    En wat interessert mij de kwaliteit van het eindfilmpje nou!!!!!
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Alexandrio you don't make any sense to me... Iemand die een spel heeft uitgespeeld heeft kan een beter oordeel geven dan iemand die na 3uurtjes gestopt is :mad:
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Black and White is topspel!!! misschien niet door iedereen goed ontvangen maar erg origineel en echt geweldig mooi!
     
  12. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Sudeki is verscheept van dvdcrave. Krijg hem binnenkort binnen, ben benieuwd.
     
  13. EgoT

    EgoT Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem gratis (;)), en een gegeven paard kijk je niet in de bek, dus nam ik maar mijn tijd. Ik bleef doorspelen omdat de combat wel redelijk solide is, en omdat ik in enkele reviews (gevonden van hier) gelezen had dat het verhaal beter werd tegen het einde. Nee dus. Geloof me, zodra jij hem uitspeelt vind jij het zelf ook een kuteinde. Je hoeft mijn woord er niet voor aan te nemen, maar als je hem straks in PAL vorm hebt uitgespeeld, en bij jezelf denkt "wat een KUT einde!", herriner dan dat ik het je al heb gezegd. Het einde alleen stoor ik me niet aan. Als de rest van het verhaal goed was, zou ik het niet zo erg vinden dat het einde zo slecht is.
    Maar nee. De characters hebben totaal geen diepte, zo wordt bijvoorbeeld de duidelijke liefde tussen Aillish en Tal nooit uitgediept, voel je totaal niet mee met de andere characters, en heeft het verhaal niet eens de diepgang van Final Fantasy 6 op de Super Nintendo.

    De eindbazen worden ook in 1 op 1 confrontaties aangegaan, terwijl ik ze als een team wou afmaken. De puzzels kunnen worden opgelost door een aap onder de drugs, of misschien een goed afgerichte dolfijn.

    De graphics zien er zeer strak uit in de screenshots, maar ik was niet echt te spreken over de middelmatige animatie van het spel (zoals je al had gemerkt aan de Arconyte Warriors in de Sudeki demo in OXM, net houten poppen).

    Kortom, dit is niet de FF killer van Microsoft. Koop liever Riddick ipv dit. :9
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    RIDDICK !!!!

    Ik zweer bij riddick boven Sudeki
     
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide games hebben hun voor- en nadelen. Over het algemeen krijgt CoR hogere cijfers ivm Sudeki, maar let wel dat dit veel te maken heeft me de "Sudeki - hype". CoR heeft geen hype gehad en kwam vanuit het niets.

    Het is maar net waar jouw voorkeur ligt:

    Houd je van rpg's? Koop Sudeki.
    Houd je van shooters? Koop CoR.

    Ik haal beide games in huis, omdat beide games me aanspreken. O-)
     
  16. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ?? jahoor waar slaat dat nou op, als je een spel uit heb gespeeld kun je zeggen dat het bagger is en als je in new york of rio de janiero bent geweest ook. Ben je er nog nooit geweest hoe de fuck kan je dan zeggen dat het niets is
     
  17. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niks zeggen maar het spel heeft van verschillende Amerikaanse erg kut cijfers gekregen!

    EGM: Sudeki (Xbox, Microsoft): 4.5 / 6.0 / 5.5
     
  18. SMoOthSEr

    SMoOthSEr Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij valt het spel ook tegen, want kijk maar op www.gamespot.nl daar heeft het cijfer ook maar een 6.9 ofzo gejkregen, dus heb er ook weinig hoop in.
     
  19. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb sudeki en het is supervet spel!!! als je van rpg's houd zekr kopen!
     
  20. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het gewoon heel lastig, de een vindt 'm goed, de ander vindt 'm slecht. waarschijnlijk moet je 'm zelf spelen om uit te maken of het een goed spel is of niet, lastig.
     

Deel Deze Pagina