1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk, ik wordt het wel beu dat de mensen het met ff vergelijken, ok,misschien is het verhaal niet zo diep, maar als ik dit of ff moet kiezen, kies ik dit...
    ik haat die turnbased gevechten van een uur lang in FF , en in FF heb je ook geen vrijheid (dus moet je niet klagen dat sudeki dit niet heeft).
    Van sudeki is uitgekomen wat ik ervan verwacht had... een goed spel, maar geen topper...
    en die graphics, op xboxarena bv krijgen ze een 9, persoonlijke smaak zeker ?
    denk toch dat ie de 35 euro bij dvdcrave zeker waard is
     
  2. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha, je hebt het spel nooit gespeeld gozer _O_
     
  3. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij leek het ook een erg leuk spel, maar nadat ik verschillende reviews (IGN, Gamespot etc), en dit forum gelezen heb, ben ik er toch wat minder over te spreken. Ik verwachtte dat het een top titel zou worden, maar nee dat is het dus uiteindelijk niet geworden. Of mensen het spel slecht of goed vinden, moeten ze zelf weten, maar ik hou de poen in de portomonee. Dan koop ik wel twee Fable's ofzo.
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon dé TopperCombo van het jaar: Fable&Halo2
     
  5. hutkofer

    hutkofer Guest

  6. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou hem in eerste instantie niet meer kopen....maar mijn vriendin wil hem hebben,dus koop ik hem toch.....als ik gespeeld heb zal ik mijn reactie geven:D
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wow hutkoffer wat een geweldige site! maar waar staat de review van Ninja Gaiden en de Preview van DOAU? die staat wel op v2 :)
     
  8. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    gamer.nl was vroeger :D
     
  9. hutkofer

    hutkofer Guest

    Ssstttt :p Verpest het nou niet, mijn uurtje van roem :+
     
  10. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Sudeki toptitel? Vergeet het maar. We willen zo sterk dat er een goede (japanese) rpg komt dat we alleen maar iedereen willen overtuigen dat dit spel (vol met bugs en andere fouten e.d. bv. slechte animaties, langzame camera) goed is en net zo'n topper is als FF. Maar dat IS het HELEMAAL NIET!! Het is wel leuk en redelijk, maar het is niet een echte goede rpg.

    Sindsdien ben ik CLIMAX ook een beetje gaan haten, omdat ze co-op eerst in het spel verwerkt hebben en toen hebben besloten van, ohh dit wordt toch lastig...opzouten met die co-op. Ze hebben daarna NIET EENS de sporen weggewerkt!! Je moet nog steeds met 1 poppetje tegen bepaalde gasten vechten... NEEE!!! Daarnaast is de toevoeging van TALOS (die je ook kon zijn als je de game had uitgespeeld) WEGGEHAALD...NEEE!!!

    Daarom mijn reactie. :D
     
  11. hutkofer

    hutkofer Guest

    Haten? Probeer jij zelf maar zon spel te maken

    Haten is een groot woord, behalfe als jij het beter kan. Zo niet, respect voor de maker.
     
  12. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok, ik heb hem sinds 2/3 uur. En ik vind het ZEKER een AAA titel. GFX zijn echt te mooi. Zeker beter dan FF imo. Echt geweldig spel. Speelt echt heerlijk weg. Ik geef hem echt een 9. De achtergrondmuziek is ook perfect. En de gameplay is lekker. Geen turnbased crap maar lekker actie realtime.
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    2/3 uur, dan kan je nog geen volledige conclusie geven, speel het spel twee keer uit en daarna Ninja Gaiden, dan snap je waarom iedereen NG beter vindt dan Sudeki

    Vengo: helemaal mee eens, maar een ding: Ik vind Sudeki totaal geen japanse rpg en heb het ook nooit zo beschouwd, dat zouden ze wel willen!
     
  14. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar je begrijpt me fout. Ik vind ng zeker VEEL beter dan sudeki, ng is ehct een van de beste spellen ooit imo. Maar sudeki is echt niet slecht zeker niet.
     
  15. hutkofer

    hutkofer Guest

    Sudeki is RPG, en Ninja Gaiden totaal NIET.

    Project Gotham Racing is veel beter als Blinx!
     
  16. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    idd hutkofer, waarom probeert iedereen sudeki te vergelijken met ninja gaiden. Ninja Gaiden is idd een van de beste spellen ooit en vergeleken met dat spel lijken de meeste spellen slecht. Maar omdat NG beter is dan sudeki wil nog niet zeggen dat sudeki slecht is. Het is imo zeker een aanrader en een goede invulling van de leegte die er tog wel is op de xbox voor action rpg's.
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lol je zegt gewoon precies wat ik zeg: ik heb nooit gezegd dat Sudeki slecht spel *misschien wel, maar niet in deze vergelijking: NG Sudeki* hij vraagt: welk spel moet ik kopen: NG of Sudeki? een vergelijking kan niet uitblijven en ik zeg:
    'Ninja Gaiden is Beter dan Sudeki' en meneer obsessed hier is het met me eens, case closed. ik win!

    'Life is a game, don't lose it!'
     
  18. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het ook met je eens.. maar ik heb al meerdere malen gehoord dat mensen de 2 spellen proberen te vergelijken en dan erop uit komen dat Ninja Gaiden beter is en daardoor lijkt sudeki slecht en dat irriteert me gewoon.
     
  19. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    en nog, als je niet graag ninja spellen speelt ga je zowieso sudeki beter vinden , omdat ng je genre niet is _0/

    Sudeki is gewoon een heel deftig spel, geen supertopper als ninja gaiden, rallisport challenge 2, top spin etc, maar toch zeker het kopen waar...

    zeker bij dvdcrave voor 35 eurootjes :D
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg toch niet dat Sudeki slecht is!! Vergeleken met Ninja Gaiden is Ninja Gaiden een beter spel (je zegt het zelf ook, geen topper als NG).
     

Deel Deze Pagina