1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gister gekregen via dimension, en ik moet zeggen dat de cijfers zo rond een 7.5 zeer terecht zijn. Het spel is namelijk zo linear als de pest. En de karakters zijn ook echt een beetje stupid, maaja je moet wat te doen hebben tot Fable en Halo komen.

    Dus vind je rpg's leuk dan zou ik hem wel kopen.
     
  2. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx for the tip:9
     
  3. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even in te gaan op de thread, die zonet gesloten is over Sudeki.

    Het klopt dat de game op bepaalde onderdelen teleurstelt, eigenlijk op best veel gedeeltes. Maar van de andere kant, de xbox heeft weinig rpg's en dan is dit een zeer goede aanvulling want de enige 2 rps's in dit manga achtige genre zijn, zijn naar mijn mening: PSO 1+2 en crimson Sea (behoorlijk onbekent dacht ik zo).

    Maar toch valt Sudeki wel tegen ja: het verhaal, karakters had ik sowieso niet veel verwachting van en dat was terecht. Maar dan neem ik FF7 wel even als maatstaaf.
    De gfx vallen ook tegen vindt ik t.o.v. wat ik op plaatjes gezien heb. En het grootste minpunt vind ik; het spel is zeer linear, bijna alles is al uitgezet en bepaalt, er is dus weinig bewegingsvrijheid naar mijn idee.

    Maar mensen die een leuke RPG willen spelen na KOTOR, en zich niet te veel ergeren aan de punten van kritiek kunnen wel een leuke doormaken met dit spel. Zeker met het vooruitzicht naar Fable en Jade Empire.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Maar wat met het groep-vecht gedeelte? Ik bedoel is het een beetje leuk met je groepje vechten? En het skill-learning systeem en de wapens, spreuken en zo? Is dat een beetje leuk en gevarieerd uitgewerkt?
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik ook wel eens weten:D
     
  6. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    De gevechten zijn op zich wel leuk, omdat je veel afwisseling hebt. Je kan de ene keer met een FPS-persoon spelen en dan weer met een melee. En de speciale aanvallen (skill strikes) die je kan uitvoeren zien er echt heel vet uit. Het enige minpunt van de gevechten is dat de AI niet echt goed is te noemen. Je bent meestal veel van je tijd kwijt met 'babysitten'. Omdat de AI zichzelf zo slecht verdedigt dat je elke keer naar een andere character moet schakelen om die weer te healen of om hem in veiligheid te brengen..
     
  7. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vecht met één van de vier en de andere kun je 'vertellen' wat ze moeten doen. Het level-uppen gaat heel makkelijk en is ook wat beperkt vind ik, je kunt health, power, essience, skill, skill attacks kopen met je level up. Je gaat dus niet automatisch met je HP omhoog daar kun je zelf voor kiezen.

    Zelf vind ik de spells en wapens (in mindere mate) behoorlijk beperkt t.o.v. andere RPG games, vooral de FF-serie en denk dan vooral aan FF7.

    Het vechten is daarentegen wel tof gedaan, want met alleen buttonbashen kom je nergens. Je moet ontwijken en combo's uitvoeren. Alleen zijn die combo's weer heel simpel en zeer sloom. Want je moet op het tempo van het spel de knoppen indrukken, en dat is zeer vervelend vind ik, maar na een tijdje wend het wel.

    Als je een rpg zoekt zou ik hem wel checken maar verwacht geen super game want dan valt ie tegen.

    edit: het fps gedeelte vind ik een beetje zinloos, en erg saai maar het kan soms handig zijn. Het is wel jammer dat 2 van de 4 karakters schieten en niet vechten aangezien dit veel leuker is.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind deze game echt geweldig. Echt te mooie gfx (beste van xbox tot nu toe)
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    mooier dan riddick en splinter cell? dont think so
     
  10. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ieder zijn eigen smaak he:9
     
  11. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij viel het ingame wat tegen, het leek net of de plaatjes mooier waren, er was iemand die zei dat de gfx mooier waren dan ng dat is echt niet zo. Gewoon goed niet meer niet minder.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind de ingame gfx altijd wat tegenvallen in vergelijking met screenshots
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat je tv een lagere resolutie heeft dan je monitor (tenzij je hdtv hebt, maar dat zal wel niet). Dus op je monitor is het altijd mooier -> veel scherper.
     
  14. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de graphics toch wel heel mooi hoor. Kijk niet zo mooi als Ninja Gaiden maar dat zijn toch kleinere omgevingen en dat is een ander soort spel. Van de rpg's op de xbox is het zeker weten de mooiste..
     
  15. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem van het weekend bestelt, dus ik ben benieuwd hoe hij is.

    Maar voorlopig zal ik nog wel druk bezig zijn met Rainbow Six 3 : Black Arrow

    Niet waar "King Lekkerbek" *)
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat kom vooral omdat screenshots worden opgepoetst
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Het boeit toch niet of de rpg "het mooiste is van allemaal". Tuurlijk speelt het weldegelijk een rol in het speelplezier (pixels doen pijn aan je ogen 8)), maar gameplay vind ik belangrijker.

    Of dat snor zit in Sudeki weet ik nog niet, ik krijg de game van de week binnen. Ben erg benieuwd! :)
     
  18. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het boeit mij ook niet zoveel, het helpt natuurlijk wel. Maar ik zei dat alleen zodat mensen een beetje kunnen inschatten hoe goed de graphics zijn..
     
  19. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij is trouwens binnen bij gcshop.nl.
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    En 3 euro duurder geworden! Was 47,50, nu 50,50.
     

Deel Deze Pagina