Je vecht met één van de vier en de andere kun je 'vertellen' wat ze moeten doen. Het level-uppen gaat heel makkelijk en is ook wat beperkt vind ik, je kunt health, power, essience, skill, skill attacks kopen met je level up. Je gaat dus niet automatisch met je HP omhoog daar kun je zelf voor kiezen.
Zelf vind ik de spells en wapens (in mindere mate) behoorlijk beperkt t.o.v. andere RPG games, vooral de FF-serie en denk dan vooral aan FF7.
Het vechten is daarentegen wel tof gedaan, want met alleen buttonbashen kom je nergens. Je moet ontwijken en combo's uitvoeren. Alleen zijn die combo's weer heel simpel en zeer sloom. Want je moet op het tempo van het spel de knoppen indrukken, en dat is zeer vervelend vind ik, maar na een tijdje wend het wel.
Als je een rpg zoekt zou ik hem wel checken maar verwacht geen super game want dan valt ie tegen.
edit: het fps gedeelte vind ik een beetje zinloos, en erg saai maar het kan soms handig zijn. Het is wel jammer dat 2 van de 4 karakters schieten en niet vechten aangezien dit veel leuker is.
Laatst bewerkt: 23 aug 2004