voice acting is gewoon de stemmen van de characters in de dialogen. Ik vind de voice acting ook wel goed eigelijk, behalve van Elco dan. En dat is nog wel door een nederlander gedaan
is het vechten in SudeKi nog een beetje te doen, de PU was er negatief over. teminste Jeroen wel. je kan maar met 1 van de 4 tegelijk vechten hoorde ik???
Ik heb sudeki besteld wilt iemand een beetje samenvatten hoe hij is en de negatieve positiefe en wat ik er kan verwachten?. want ik heb niet zo veel tijd om al die pagina's te lezen. alvast bedankt
Het is flink op knoppen rammen en de camera zuigt af en toe. De grafix zijn super en als je van RPG en magie enzo houdt, moet je 'm echt hebben. Alleen, hoe maak je die combo's nou goed?
ik heb m binnegekregen, mijn eerste reactie is heel positief. Voice acting valt wel mee, je moet de verschillende spreekwijze gewoon zien als dialecten de sfeer is goed en de monsers zijn goed uitgewerkt, wel jammer dat je niet je zwaard kunt trekke om een kist of tonnetje kapot te maken edit: het is een kwestie van op a of x drukken als het rondje onder een blauwe gloed heeft bijv. a,a,x dan krijg je een combo. doe dit wel timen en niet hersenloos op a en x drukken want je moet het gewoon goed getimed doen en niet overgehaast
Jawel, je kan diverse combo's maken met je A en X knop. Dit moet je doen door op het juiste moment op die knoppen te drukken. Dit levert zeer degelijke combo's op.
nou de grauwe heeft ook zeker sfeer, de eerste grote baas is ook leuk om te verslaan je word echt meegezoge met het verhaal
maar mensen die een echt diepgaande rpg (als kotor) willen , zullen hierop afknapen. ikzelf vindt het een leuk spel
Damn ik heb ook zin in een vermakelijke RPG, maar ze hebben hem hier nog nergens Nouja, morgen dan maar... Het lijkt me zeker wel een leuke game..misschien wel iets tot fable uit komt.
Ik heb het spel nu een aantal uur gespeeld en ik vind het een toptitel! De kritiek die wordt geleverd is zwaar overtrokken. Geen spijt van mijn aankoop.
Ik weet niet of jullie al lang gespeeld hebben, maar ik vind dat de AI van je meevechtende vrienden echt slecht is. Zie het stukje van Jeroen in de PU, dat is namelijk wel terecht. Nog steeds vind ik het spel een 7.5 waard. Combo's zijn wel raar uitgevoerd, vooral als je vechtspellen gewend bent, want je moet echt wachten tot je de volgende knop in moet drukken. Hoewel dit zeer snel wend wil je in het heetst van de battle de combo knoppen te snel indrukken, dit is wel een minpunt vind ik.
Dat vind ik juist goed gedaan. Anders kunnen mensen button-bashend door het spel heen. Nu vereist het tenminste nog een beetje skills om goed te vechten.
Daar heb je wel een punt waar ik niet zo aan gedacht had, omdat het anders combo's op geluk opleverd.
Ik denk dat ik hem maar eens ooit op dvdcrave.com voor €35 bestel. /Edit: Hoeveel is 1 Australische $ in €'s? Is dat ik dat weet. /Edit 2: Staat op DVDcrave zelf.
weet je waar ik me het meest aan irriteer bij Sudeki... Dat TE Nederlandse accent van Elco... hoe irritant is dat.. verder leuke game tot nu toe.. alleen die Elco...... te irritant Rally-ho