1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    voice acting is gewoon de stemmen van de characters in de dialogen. Ik vind de voice acting ook wel goed eigelijk, behalve van Elco dan. En dat is nog wel door een nederlander gedaan |:-
     
  2. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    is het vechten in SudeKi nog een beetje te doen, de PU was er negatief over. teminste Jeroen wel. je kan maar met 1 van de 4 tegelijk vechten hoorde ik???
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik heb sudeki besteld wilt iemand een beetje samenvatten hoe hij is en de negatieve positiefe en wat ik er kan verwachten?. want ik heb niet zo veel tijd om al die pagina's te lezen. alvast bedankt _O_
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk 1 pagina terug in deze thread, daar heb ik 't op een rijtje gezet. ;)
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is flink op knoppen rammen en de camera zuigt af en toe. De grafix zijn super en als je van RPG en magie enzo houdt, moet je 'm echt hebben.
    Alleen, hoe maak je die combo's nou goed?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    op knoppen ramman?:confused: heb je geen systeem waarmee je combo's kan doen ofzo?
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb m binnegekregen, mijn eerste reactie is heel positief. Voice acting valt wel mee, je moet de verschillende spreekwijze gewoon zien als dialecten:p de sfeer is goed en de monsers zijn goed uitgewerkt, wel jammer dat je niet je zwaard kunt trekke om een kist of tonnetje kapot te maken

    edit:
    het is een kwestie van op a of x drukken als het rondje onder een blauwe gloed heeft bijv.
    a,a,x dan krijg je een combo. doe dit wel timen en niet hersenloos op a en x drukken want je moet het gewoon goed getimed doen en niet overgehaast
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, je kan diverse combo's maken met je A en X knop. Dit moet je doen door op het juiste moment op die knoppen te drukken. Dit levert zeer degelijke combo's op.
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    mij lijkt vooral die blije kleurrijke wereld prachtig om te zien :)
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    nou de grauwe heeft ook zeker sfeer, de eerste grote baas is ook leuk om te verslaan je word echt meegezoge met het verhaal
     
  11. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    maar mensen die een echt diepgaande rpg (als kotor) willen , zullen hierop afknapen.

    ikzelf vindt het een leuk spel :D
     
  12. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik heb ook zin in een vermakelijke RPG, maar ze hebben hem hier nog nergens:mad: Nouja, morgen dan maar...
    Het lijkt me zeker wel een leuke game..misschien wel iets tot fable uit komt.
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Bedankt allemaal voor je verhalen. en ik heb er zeker zin in! :)
     
  14. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    in belgie ligt ie al bijna een week
     
  15. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu een aantal uur gespeeld en ik vind het een toptitel!
    De kritiek die wordt geleverd is zwaar overtrokken. Geen spijt van mijn aankoop.
     
  16. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie al lang gespeeld hebben, maar ik vind dat de AI van je meevechtende vrienden echt slecht is. Zie het stukje van Jeroen in de PU, dat is namelijk wel terecht. Nog steeds vind ik het spel een 7.5 waard.

    Combo's zijn wel raar uitgevoerd, vooral als je vechtspellen gewend bent, want je moet echt wachten tot je de volgende knop in moet drukken. Hoewel dit zeer snel wend wil je in het heetst van de battle de combo knoppen te snel indrukken, dit is wel een minpunt vind ik.
     
  17. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik juist goed gedaan. Anders kunnen mensen button-bashend door het spel heen. Nu vereist het tenminste nog een beetje skills om goed te vechten.
     
  18. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel een punt waar ik niet zo aan gedacht had, omdat het anders combo's op geluk opleverd. _O_
     
  19. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem maar eens ooit op dvdcrave.com voor €35 bestel.

    /Edit: Hoeveel is 1 Australische $ in €'s? Is dat ik dat weet.

    /Edit 2: Staat op DVDcrave zelf.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  20. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je waar ik me het meest aan irriteer bij Sudeki...
    Dat TE Nederlandse accent van Elco... hoe irritant is dat.. verder leuke game tot nu toe.. alleen die Elco...... te irritant

    Rally-ho
     

Deel Deze Pagina