1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hey is sudeki nederlands gesproken???????? :confused:
     
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, in het engels door een nederlander. Viel me eigelijk gelijk op. Ook hoe die 'piew' is echt hollands :9 .
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    stom vraagje maar is ie nou eigenlijk al uit?
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vanmorgen gekocht bij de bart smit en net effe gespeeld een uurtje....ik ben zeer tevreden over het spel en heb nog steeds geen spijt van mijn aankoop:D
     
  6. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ja idd vegetom, die piew is echt zoooo nederlands. Echt prachtig.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    en mensen is ie een beetje goed of verveelt ie snel?? (wat is verwachte gametijd)?
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat ze het over 16/20 uur hadden. Daarna gewoon opnieuw en dan alles vinden _O_
     
  9. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet veel van Sudeki verwacht, maar als ik zo de reviews zie moet het toch wel een vet spel zijn!
     
  10. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    vonde eht jammer.. ik verw88 er veel van maar als je dan in de PU kijkt en je ziet dat zemaar een 85 (of zoiets kan ook hoger of lager zijn) en jeroen zegt nog es het ahd van mij een 7o mogen zijn tja dan vind k eht best jammer.. dan ga je twijfellen
     
  11. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2


    Pardon, KOTOR een diepgaande rpg? Een aardige RPG, niet meer dan dat, vrij trage game trouwens.
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je maar door de vingers zien. Ik zit me soms ook zwaar te irriteren aan Elco's accent. Van mij mochten ze Elco uberhaubt uit het spel houden en vervangen voor een vechter (en een Engelsman die de tekst inspreekt ;)).

    Sowieso vind ik het 1st person view (Ailish & Elco) vechten een stuk minder leuk dan 3rd person view (Buki & Tal). Het gaat "te" goed. Daarom vecht ik ook bijna altijd met Tal. _O_
     
  13. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog steeds om sudeki te kopen. Wat zijn de ervaringen van jullie en wat zijn de grote plus en minpunten? (net als zo'n accent daar moet je gewoon niet op letten)
     
  14. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij betreft is het enige echt grote minpunt de AI van je teamgenoten.. Die is echt dramatisch, voor de rest vind ik het een topgame..
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Op wat minpuntjes na is het achteraf gezien idd een goeie game. Echt een game die je uit wilt spelen, maar damn wat een kuteinde. En de eindbaas was veels te makkelijk te verslaan.
    schaam je
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had in de XBM gelezen dat je als je de game heb uitgespeeld dat je dan ook met de bad-guy kunt uitspelen.
    Weer iemand hiervan?
     
  17. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Sudeki lijkt mij wel een leuk spel. Omdat er een actie is bij een bekend winkelketen van 3 halen 2 betalen, ga ik hem toch kopen.
    Ik heb bij de waardering van het spel, in een review, gezien dat ie een laag cyfer krijgt voor de replay waarde. Er staat ook niet beschreven dat je als bad-guy het spel nog eens kunt uitspelen wat best jammer is.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  18. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn he Nightbringer, zo'n topic waar geen hond meer naar kijkt.
    Nou weet je nog niks. Het is gewoon 1 en half jaar geleden dat iemand hier iets heeft geplaatst.
     
  19. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    eht feit alleen al dat je kotor .... beledigd!!! :mad: :mad: ) schaam je diep!!!!
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @ vinnie 78 wat bedoel je dit topic is niet oud hoor en zker niet naar boven gehaald
     

Deel Deze Pagina