heb het vandaag dan toch maar gehaald, was beetje sceptisch over de reviews maar ik vind het echt een vet spel
Ik heb sudeli nu uitgespeeld en vond het een heel leuk spel. Vond alleen de game te kort en eigenlijk ook veel te makkelijk. Maar verder zeker een aanrader
Ik weet niet of ik m nou ga kopen, denk toch dat ik strax fable maar ga halen. Als ik zo hoor dat ie best kort is, ik vind dat een game minstens 20 uur moet zijn (20 minimum uitspeeltijd he, was ook bv bij Ninja Gaiden 20 uur uitspeeltijd, maar heb er veel meer uren plezier van gehad)
Er staat een kleine 20 uur voor, wat ongeveer wel klopt. Of je de game daarna nog een keer uit wilt spelen ligt aan jezelf. Heb je zin om dat avontuur opnieuw te beginnen en alle geheimen te ontrafelen, of vind je 1x uitspelen genoeg. Ik heb de game nu bijna uitgespeeld, maar zal deze zeker nog een keer trachten uit te spelen. Waarom? Omdat ik me de 1e keer zeer heb vermaakt met het (nu bijna) uitspelen van Sudeki en ik denk dat ik aardig wat geheimen ben vergeten / over het hoofd heb gezien.
Ik heb het spel vandaag in m'n handen gehad, maar heb het toch laten liggen. Ik was wel van plan om hem te kopen omdat ik al een hele tijd twijfel. Na het zien van de achterkant van het hoesje heb ik hem terug gezet. Ik ga er toch maar weer eens over denken.
Makelijk...dat viel me tot nu toe vies tegen... ik dacht aan een Simpele Action RPG als Dark Cloud 1 & 2 (Beide PS2) viel me tegen...ds1 is easy...ds2 is een stuk pitteger maar ja heb me Box nog geen jaar ...dus het zal daar wel aan liggen ...dat ik nie echt gewend ben aan RPG's op de Box is verder wel coole game...had hem gisteren gekocht...ik ben dus net begonnen...maar die Disc is Beschadigd...kan ik hem weer omruilen voor een onbekraste disk(had cd nog niet daarvoor uit doosje gehaalt...dus nie mijn schuld) ach ja...tripje naar de stad
Sudeki ga ik denk ik morgen halen, want ik heb gezien dat je bij frs 3 halen 2 betalen koopt.. Koop ik ff , Driv3r, Sudeki en Riddick Slechte keuze ?
jah driver 3 nie doen, is echt tegenvaller, ik leen het nu van vriend want ik was van plan om ook te kopen. Als je het spel hebt uitgespeelt (redelijk snel) is er weinig lol meer aan, er zijn een paar bonusauto's die je kunt vinden maaar verder? de slechte ai van de cops is ook ergerlijk.
Ik heb Sudeki na lang twijfelen toch gehaald vandaag. Tot zover ik heb gespeeld (uurtje of 3 ) is het een bijzonder leuk spel met vette graphics en een super sfeer. Riddick vind ik persoonlijk wat minder, maar ik weet dat bijna iedereen hem super vet vind. Ik heb me er uiteindelijk toch erg mee vermaakt. Van Driv3r weet ik dat het een bagger spel is. Ik heb hem zelf niet gespeeld, maar na het lezen van meerdere reviews hoeft het voor mij ook niet. Deze zou ik dus echt niet kopen.
Ik heb uitgespeeld. Ongeveer 18uur (bruto) over gedaan. In het begin deed ik nog veel sidequests daarna steeds minder. Al met al leuke game, maar ben niet van plan om hem ooit nog een keer te doen. Sudeki 2 mag wel dieper, groter en moeilijker.
Niet. Sudeki is wat mij betreft een tegenvaller van jewelste. Cronicles of riddick is daarentegen één van de beste games die ik dit jaar heb gespeeld.