1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, 2 positieve tegen 2 negatieve, Sudeki is Mine...:cool:
     
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je CoR hebt uitgespeeld en hem niet van plan bent om nog een keer te spelen zou ik hem zeker ruilen.
    Als ik de mogelijkheid had zou ik het zonder twijfel doen.
    Ik heb CoR al uitgespeeld en heb me er uiteindelijk toch mee geamuseerd (vond het niet zo'n tof spel), maar ik had hem graag willen ruilen omdat ik hem niet nog een keer speel.
    Sudeki heeft een paar minpuntjes, maar ik vind het een erg mooi spel waar de sfeer vanaf druipt. Ik ben niet zo van de gevechten, maar die bij Sudeki zijn puur grafisch geweld op sommige momenten en daar hou dan wel weer van.
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als ik dit zo lees is Sudeki dus een leuke game, maar geen toptitel........ Daarmee bedoel ik dat het niet de status verwerft van een game als Halo, PGR2 of Zelda.
     
  4. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening is het geen toptitel, maar er zullen best mensen zijn die dat wel vinden. Ik vind Sudeki wel absoluut een leuke game, maar het is wel zo dat ik weinig RPG's heb gespeeld. Ik kan het daarom moeilijk vergelijken met andere game's uit dit genre.
     
  5. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren Sudeki uitgespeeld en mijn conclusie:

    Gigantisch mooi spel, wel enkele drops, vooral als de box al een flinke tijd aan staat.
    Gameplay: té linear om een RPG te zijn, vond het meer een actie spel met een RPG sausje. de quests op zich zijn niet moeilijk en veel zijn het er niet, alle puzzels zijn zonder hulp op te lossen.

    Ook het upgraden van je CP's vindt ik nogal mager, maar wel effectief.

    Eindoordeel: Mooi, maar te simpel om een RPG te zijn, het lijkt alsof ze in het laatste stadium een heleboel quests er uit hebben gegooid. Een aantal gebieden lijken ergens voor bedoelt te zijn, terwijl er niks mee gebeurd tijdens het spel.

    Ik vraag me af wat de developers het afgelopen jaar gedaan hebben, gezien het feit dat er vorig jaar rond deze tijd al speelbaar materiaal was.
     
  6. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    en meschien meer interactie tussen Players en NPC,s

    en ik hoop op online gaan :p
     
  7. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Sudeki heeft wel echt prachtige sfeer. Prachtige omgevingen, erg mooi gedaan dit. Gfx zijn de beste op console rpg gebied van dit moment zonder twijfel. Geluid is ook erg sfeervol al is de voice-acting wat stroef. Je wil het spel ook echt uitspelen want hoe verder je komt hoe leuker het eigenlijk wordt.
     
  8. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er mooit uit, dat zeker. Maar in Godesnaam, waarom zijn je andere karakters zo dom??? Ik vond het met Diablo II al vervelend om een mercenary te nemen, omdat die domme sukkels toch maar doodgaan. Net als met dit stelletje, en ik heb nu nog maar 1 karakter erbij lopen, hoe met het dadelijk met 4??? Ik kom nu van die ronddraaiende monsters tegen, het is al moeilijk genoeg ze als fighter te ontwijken, laat staan dat die stomme toverdoos zichzelf telkens in een hoekje laat drukken met als eindresultaat dat ze telkens dood gaat.

    Daarnaast ook nog .... je health en mana power .... vervelend dat je je je helemaal rot moet zuipen van de potions .... en dan hebben we nu 2 karakters .... daluk meerdere, en die moeten ook allemaal in leven blijven. Gaat dit nog veranderen, want ik vind het zo erg vervelend worden. Ze hadden het beter Coop kunnen maken die eikels, dit werkt niet goed. In groepen moet je inderdaad juist WEL turnbased gevechten hebben als je in je 1tje EEN groep controleert. Jammer zeg. Iemand tips, want ik gok dat deze terug gaat. Maar dan had ik het zeker niet gekocht, want ik vind turnbased helemaal crap!
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk is het juist een voordeel dat de andere karakters dom zijn. Zo word je gedwongen om veel te switchen. Anders zou je gewoon in een hoekje kunnen gaan zitten en de computer het laten oplossen.
    Als je, je Y-toets gebruikt ..die time control zeg maar ..dan gaat het toch wel een beetje richting turnbased. Ik begin een battle meestal met iron warrior van Tal, dan switch ik naar Elco om die attack te gebruiken waardoor iedereen sterker wordt. Dan gebruik ik long range attacks met wapens die langdurige effecten hebben. Misschien is het tegen die tijd nodig om één of andere healing spell te gebruiken..gebruik ik die van ailish en buki.Switch ik weer terug naar elco omdat ik hem super powerful heb gemaakt.Check ik of ik misschien nog een keer iron warrior moet gebruiken. Dan wolf van buki. In de tussentijd heb ik al zoveel potions verzameld dat ik ze niet meer kan dragen dus gebruik ik de potions waarvan ik er teveel heb. Is iedereen in principe weer fully healed.
    En zo gaat het elke battle :mad:..geen uitdaging
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    dan doe je die moves een keer in een andere volgordee _0/
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het echt een goeie game was dan werd je er toe gedwongen om het op een andere manier te doen. Verschillende problemen zouden een verschillende tactiek moeten vereisen.
     
  12. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het stuk tot nu toe verholpen, door de sorceress te 'nemen'. Die tweede staff is erg goed, MAAR ze moet wel lopen, niet stil gaan staan. Ik weet niet wat die lui onder defense verstaan. Die zwaardvechter houdt het langer uit, zelf speel ik liever die, maar ja, dan gaat die domme doos dood, doordat ze zicht in een hoekje laat drukken en helemaal te pletter laat slaan.

    Het jammere is dat de actie verder wel kickuh is. Ik ben er nog niet uit, ik speel nu met die tovernares alleen. Wel vreemd dat je SP ook met potions terugkomt zegt, waarom ze dat niet gewoon per gevecht gedaan hadden, en dan de gevechten iets pittiger maken of zo. Het is niet helemaal wat ik verwacht had in ieder geval, niet superslecht of zo, maar ook geen topper.
     
  13. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0

    Vind het eigenlijk meer het idee van slechte sex: Je hoopt dat er nog meer komt, maar uiteindelijk ga je teleurgesteld slapen. :D _0/ O-)
     
  14. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net over het accent van Elco, heeft een Nederlander dat ingesproken of zo? Iemand uit GTST? :)
     
  15. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een nederlander ja. op één punt in het spel zegt tie zelfs iets in het nederlands (transentia)
     
  16. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    tis een NLér ja , maar het is iemand van het Climax Team (ik weet niet wat zijn werk daar is...)
     
  17. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij gaat geruild worden tegen Thief III :). De Makro zal wel moeilijk gaan doen, zal marktplaats worden of zo, of hier wil iemand ruilen :).
     
  18. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'm geleend van een vriend, en hij is toch supervet, alleen erg makkelijk vind ik:mad:
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    tot nu toe best makkelijk jah maar zeer vermakelijk... al die mensen aan die vorken en harken etc aan het begin}:]
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik de game heb uitgespeeld, ben ik niet meer bereidt om dit nog een keer te doen. Er zijn gewoonweg te weinig sidequests en het verhaal is, achteraf gezien, gewoon slecht!

    De eerste paar uur spelen vond ik alles prachtig, goed speelbaar en Tal is cool. Maar zodra Elco erbij kwam vond ik het spel ineens niet zo leuk meer. Ik zal het einde niet verklappen, maar dat is zeer teleurstellend.

    Ik heb de game inmiddels ook geruild en kan me de kritiek in de reviews rondom deze game goed voorstellen! Jammer... :{
     

Deel Deze Pagina