Het ziet er mooit uit, dat zeker. Maar in Godesnaam, waarom zijn je andere karakters zo dom??? Ik vond het met Diablo II al vervelend om een mercenary te nemen, omdat die domme sukkels toch maar doodgaan. Net als met dit stelletje, en ik heb nu nog maar 1 karakter erbij lopen, hoe met het dadelijk met 4??? Ik kom nu van die ronddraaiende monsters tegen, het is al moeilijk genoeg ze als fighter te ontwijken, laat staan dat die stomme toverdoos zichzelf telkens in een hoekje laat drukken met als eindresultaat dat ze telkens dood gaat.
Daarnaast ook nog .... je health en mana power .... vervelend dat je je je helemaal rot moet zuipen van de potions .... en dan hebben we nu 2 karakters .... daluk meerdere, en die moeten ook allemaal in leven blijven. Gaat dit nog veranderen, want ik vind het zo erg vervelend worden. Ze hadden het beter Coop kunnen maken die eikels, dit werkt niet goed. In groepen moet je inderdaad juist WEL turnbased gevechten hebben als je in je 1tje EEN groep controleert. Jammer zeg. Iemand tips, want ik gok dat deze terug gaat. Maar dan had ik het zeker niet gekocht, want ik vind turnbased helemaal crap!
Laatst bewerkt: 7 sep 2004