1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm...geen aanrader dus?
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat het een slechte game is. Het is ook zeker geen topper. Het is leuk om een keer uit te spelen, maar daar blijft het bij (vind ik!).
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Sudeki vind ik echt super vet
     
  4. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben m nu aan t spelen..

    Ik vond de eerste paar uur juist tegenvallen..en hoe verder ik kom des te leuker vind ik de game..deze game heeft ook betere humor dan menig andere rpgs..

    Elco = funny+drama

    Volgens mij ben ik nu bij de eindbaas..

    Ik vind m vet..gamespot gaf m een 6.5 maar ik had het een 8 gegeven.. :cool:
     
  5. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees dat veel van jullie hem al uit hebben of bij de eindbaas zijn. Hoelang deden jullie erover?
     
  6. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net in cyantine citadel die keuze gemaakt om het kristal te stelen(je kon het ook laten liggen). maar maakt het voor de gameplay veel uit wat je daar kiest?
     
  7. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    wat is de boss? Is dat toevallig in de void die gast met die ijzeren hand. heitsu ofzo?
     
  8. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    15 uur en 50 minuten heb ik nu gespeelt..
    Ik DENK dat ik bij de eindbaas ben..(kan ik natuutlijk nog niet zeker zeggen aangezien ik t nog niet heb uitgespeeld).Maar het ziet er best wel final battle-achtig uit ^_^ Ik heb heel wat sidequests niet gedaan..ik wou gewoon steeds zien wat er verder zou gebeuren..

    Ik heb gekozen voor laten liggen ,maar weet dus ook niet of t wat uitmaakt in het verhaal..
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe versla ik talos??? wie help mij? Ik ga heel de tijd dood.
     
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, maakt niets uit. Als je ervoor kiest om het kristal te laten liggen, wordt 'ie alsnog opgepakt door die Darth Father look-a-like figuur (ben zijn naam kwijt :cool:). Kies je ervoor om het kristal wél op te pakken, dan neem je 'm dus ook mee. Slaat dus nergens op die keuze! |:-
     
  11. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    www.google.nl staan zat walktroughs op hoe je Talos verslaat. ;)
     
  12. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    walktroughs?

    Hmmmmz beetje lame voor zo'n easy game.
     
  13. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0

    Game op zich heb je hem totaal niet nodig. Voor bosses zou ik nog enigzins begrijpen als je geen zin hebt om een uur lang naar een patroon te zoeken...
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Wat een enorm dik spel is dit zeg. Om de zoveel tijd speel ik een spel waaraan ik echt helemaal verslaafd raak. Ik had dit met PGR, met Project Zero, met Silent Hill 2 en nu dan Sudeki. Man man man, wat een dik spel, een aanrader voor mensen die van relatief eenvoudige games houden met veel sfeer
     
  15. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    idd walktrough heb je niet nodig, elke puzzel heb je na 1 minuut denken wel door.

    vind het trouwens wel een mooie game met veel sfeer, ben opzich al redelijk ver maar begint nu een beetje te vervelen.
     
  16. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net uitgespeeld. Was wel aardig, maar het had zoveel beter kunnen zijn!!! De sfeer en gfx zijn goed, maar kwa speelduur en diepgang schiet het wel te kort vind ik. Hopen dat fable wel aan zijn verwachtingen kan voldoen...
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mwoah, ik vind het spel erg leuk eerlijk gezegd. Maar wat me wel echt irriteerde was dat tegen het einde er ineens plotwendingen zijn die zo slecht zijn uitgewerkt dat het ineens op een haastklus lijkt!
    Je komt tegen het eind ineens allemaal belangrijke sleutelfiguren tegen waar je gewoon bijna zeker van bent dat ze daar nog een quest van wilde maken: ik denk bijvoorbeeld aan de ridder die je een sleutel geeft in de Alklorian castle. Hij komt helemaal uit het niets, maar je quest is al dan ineens voor de helft over zonder dat je het gevoel hebt al écht begonnen te zijn

    En op het moment dat je het spel uitspeelt voel je je echt genaait door het spel

    de slechte koningin is ineens dood en je krijgt na het verslaan van de eindbaas de aftiteling!!!! Geen filmpje of uitleg, helemaal niks!!!!! :mad:

    Voor de rest heb ik me wel echt vermaakt voor 20 uur lang met de game :)
     
  18. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

    Even een vraagje ik heb nu 3 Wolf Totems gepakt. 2 in Transentia City. (door die ene robot te verslaan en om een paar blokken te verschuiven). En de 3e heb ik gekregen door wat spullen van mensen terug te vinden.

    Ik moet nu namelijk Heigou ofzo verslaan met Tal. Dus ik wil eerst ff alle sidequests afronden, die ik nu nog open heb staan, voordat ik daaraan begin. Maar mijn vraag is dus. Waar vind ik die laatste Totem? Ik kan hem niet vinden, heb bijna overal gezocht.
     
  19. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist uitgespeeld.. Heb er 18 uur over gedaan.. Helaas iets minder dan ik gewend ben van een rpg, maarja.. niks aan te doen..
    Is wel een redelijk spel.. Makkelijk, maar leuk..

    Eindbaas was ook de enige baas die een beetje een uitdaging vormde.. Ben hier ook 1x bij doodgegaan..
    Volgende week fable.. verwacht daar meer van :)
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook sinds een paar dagen Sudeki, Ik heb net voor het eerst die Elco gezien, als ik hem hoor praten, dan is het volgens mij een Nederlander die Engels spreekt, echt zo'n typisch accent, viel me gewoon op.
     

Deel Deze Pagina