1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Sorry hoor..maar zoveel maakt de grootte ook nou weer niet uit. Ik bedoel..wat heb je liever 100km2 wat saai vormgegeven is en waar weinig te doen is of 10km2 waar veel te doen is, gedetaileerd is en waar je onder de grond kan etc... Nou dan kies ik het laatste, fabel dus.

    maar wij hebben het over Sudeki...echt een 'warm' spel. Schitterende stijl en Climax kan sinds beide MotoGP's niet meer bij mij stuk dus ik heb er alle vertouwen in.
     
  2. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwaha wedden dat die Jappanners massaal aan de xbox gaan in 2004. Fable, Sudeki, Kameo, True Fantasy. Slimme zet denk ik.
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt best mee hoor. Ik denk dat die japanners wel doorhebben dat er goede games op de Xbox zijn/komen, maar hem simpelweg niet kopen omdat het een Amerikaans product is. Daarbij zijn de titels die je opnoemt nou niet bepaald 'japans'.
     
  4. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    niet de duistere gedeelte van de gescheide planeet, maargoed,

    off....hoe kan ik in morrowind zien hoelang ik al met een game bezig ben? ik denk zelf best lang, bijna alles lv 100, 4.5miljgeld enzo
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je echt gaat ontdekken en sidequests gaat doen zoals bij morrowind ben je toch wel lang bezig. Tel daar ook bij op dat alle mogelijkheden in Fable grandioos veel zijn, dan zit je toch al snel aan de 80-100 uur hoor.

    En Sudeki.. Sudeki wordt echt Supér!
    [​IMG]
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij wel hoor(alleen Fable niet) . Sudeki is erg japans.
    Kameo is van Rare dus. True Fantasy Live weet ik niet veel van maar aan de screens te zien een beetje japans.
     
  7. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Fable t coolst denk ik, daarna Sudeki, maar t wordt echt een van de beste spellen op de Xbox. Bij t zien van de screens loopt t kwijl langs mijn mondhoeken naar beneden. Wanneer komt t trouwens uit, januari 2004 toch ongeveer?
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    21 November dacht ik.

    Lichtpuntje dus. :D
     
  9. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat echt, ze zeiden 2004. Laten we hopen, hoe sneller des te beter.

    PS: En trouwens zou t niet eens beter zijn om dit als Centraal te benoemen, moderaters?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Sudeki bedoeld dan november ja. Als ik Xbw mag geloven that is. :)
     
  11. \

    Hoe kom je daarbij, 10 km2 daar geloof ik echt nix van namelijk, het is met bergen en enorme uitgestrekte velden, naja laat de bron maar horen :) (als je die hebt)
     
  12. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je geen Xboxmagazine thuis ofzo, lees je die nooit door. (PS dat ging over Fable he)
     
  13. Neej, die lees ik niet... maar als ik Molyneux en het team mag geloven is het heel anders, voorbeeld uit de PU, interview met Dene Carter van BBB: 'De wereld van Fable kent enorme ravijnen, bergen, heuvels, kustgebieden en mistige ruines'. Volgens mij weet de maker er meer af dan Xboxmagazine... MAarja back to topic, mij lijkt Sudeki eigenlijk een heel goede game na wat ik er van gehoord heb :)
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik keek nog ff naar die trailers en tot mijn grote schaamte heb ik die laaste E3 trailer nog helemaal niet gezien :eek: :eek: :eek: Nu ik het gezien heb liep me het kwijl met liters uit m'n mond.

    *gaat zo nog een paar keer die trailers bekijken maar haald eerst ff wat kwijl bakken op bij dichtsbijzijnde winkel, dit ziet er echt heel prachtig mooi uit. 8) 8) 8)
     
  15. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dat jullie het weten... Zal wel maar jah ik wil het toch ff melden. Op amazone kun je Sudeki al bestellen en dan krijg je um 28-10 (VS release). Dan zou hij bij ons ongeveer een maand later moeten uitkomen. Cool!
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Is dat dan niet de NTC versie?
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar hij geeft het aan als wijze van indicatie.
     
  18. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze zeggen over een maand ja. Dat ken ik. Ook bij bart smit halen ze die geintjes soms uit, hij komt over 4 weken, 8 weken later is ie er nog nie.
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik heb een trieste mededeling :'-(

    Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/18703
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Godver.. Dit was nou juist 1 v/d spellen waar ik me op verheugde.. Eerst wordt Fable uitgestelt, en nou sudeki weer.. Hier wordt ik nou echt pissig van!:mad:
     

Deel Deze Pagina