1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Lente 2004 :eek: :'-( :'-( :mad: :mad:
     
  2. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik echt zon naaistreek he! Eerst fable dan Sudeki! Man man man man, één x uitstellen ok! Maar dit is echt te gek voor woorden. Zo houd je toch geen goede spellen meer over voor de kerstdagen! Ik vind dit echt superdom. Straks komen alle goede spellen te gelijk uit. Ik denk dat ik ze dan niet allemaal kan kopen. Als ze het nou gelijk verspreid hadden...... Maar msoft maakt wel vaker van zulke strategische fouten. Zelfs ik zou het bter kunnen! :mad:
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Maarja, ik zit nu ook niet echt op een bug spel te wachten alla ETM. Dan mag hij nog wel een paar maanden in ontwikkeling.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ze willen die spellen gewoon te mooi en te goed maken en kunnen de verwachtingen niet waarmaken dus stellen ze ze de boel maar uit...
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt naar Kotor, die ook eigenlijk deze lente uit zou moeten komen dan wordt je hier best triest van ja. En dat te bedenken dat de demoversie al bijna foutloos was. :{
    Het jaar 2003 is iig niet het jaar van de Xbox waar zo op gehoopt werd. Eigenlijk best een tegenvallend jaar...
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Moest Kotor dan al in de lente uitkomen?? Nooit geweten :)
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja man, ik had veel van 2003 verwacht met Fable, Halo 2, Sudeki, True Crime, KotoR, Panzer Dragoon Orta(_O_), Ninja GAiden, Kameo Maar nu hebben ze de helft van de toppers uitgestelt:{
    Nou ja, dan wordt 2004 toch gewoon het jaar v/d Xbox!:cool:
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, in juni volgens mij al :)
     
  9. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Winter 2002 stond hij in het begin voor. :+
     
  10. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Het kan in iedergeval nooit zo erg worden (zeg nooit nooit :) ) als Duke Nuckem Forever, in de pc gamer stond in 1998 al een preview :+ :cool:
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze gebruiken zeker dezelfde strategie als Valve met HL2:+
    Tenminste, dat hoop ik.:)
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat mogen we hopen ja :D, maar ik zie het somber in.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    echt stom, het was al bijna cker dat ie in nov zou komen maar jah. Hij wordt uitgesteld :'-(. Nu hopen dat ze er een co-op in stoppen ofzo
     
  14. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet dat een spel zo veel uitgesteld wordt, weet je wat beter is: zeggen dat je game in 2004 komt en m brengt eind 2003 dat t sneller is gegaan, dan stel je teminste niemand teleur
     
  15. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet dat een spel zo veel uitgesteld wordt, weet je wat beter is: zeggen dat je game in 2004 komt en m brengt eind 2003 dat t sneller is gegaan, dan stel je teminste niemand teleur
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Kleine kans dat ze er co-op in stoppen, daar hebben ze denk ik te weinig tijd voor, ik denk dat ze het spel gewoon aan het perfectioneren zijn en alle puntjes op de i zetten.

    BTW, wat voor filmpjes zijn er eignelijk ondertussen, FMV of gewoon door de engine gemaakte?
     
  17. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd en daarom wordt ie nog een x uitgelsteld |:- Let op mn woorden
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    (?) Wat bedoel je nou dan, waarom wordt ie (volgens jou) nog een keer uitgestelt, Vanwege Co-up of perfectioneren?
    En ik let op jou woorden; uitgesteld schrijf je zo, en niet als uitgelsteld :+
     
  19. Eckse_boer

    Eckse_boer Life is a Fable.....

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    zorrie kep un 5 foor neederlantz
     
  20. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    in de xboxgamer van augustus zit een video preview van sudeki op de dvd, worden er wat simpele vragen gesteld die je wel al weet maar toch je ziet bijna de hele tijd tal en de gang in actie
     

Deel Deze Pagina