ik heb hem bij de boekenwinkel gehaald en hij's best prijzig: 8.80 maar er staat het volgende op: naast de sudeki feature een heleboel kleine filmpjes van onder andere Full spectrum warrior, doom3, mission impossible, ninja gaiden, starcraft ghost, pgr2
Ach geinig, en 8.80 valt nog wel mee, OXM is 14 eurie, en de meeste bladen met cd/dvd zijn rond die prijs dus. Ff kijken straks.
Hmm, ik heb hem ookn og niet zien ligen bij Ako, Kardol, en Tabak drugs en gemak (kan ook niks aan doen dat die winkel zo heet. Ze verkopen in iedergeval genoeg bladen. Maar geen xboxgamer
idd, maar ik vrees het ergste, aan de andere kant krijgen we wel een goed afgewerkt spel zonder dat je nog 80 patches nodig hebt, waar weet iemand misschien of de tussen filmpjes die er in zitten FMV filmpjes zijn net als bijv Final Fantasy of gewoon ingame filmpjes.
Ik denk dat je 2004 bedoeld, maar in iedergeval misschien willen ze nog wat exrtra zooi toevoegen zodat de speeltijd langer word, en het helespel doorpluizen of er nog wat bugs etc in zitten.
Maar 3 maanden is echt te lang hoor, zo lang kan ik t in ieder geval niet uithouden. Ga m stelen, jaja je hoort t goed. Kan ik alvast een stuk van t spel spelen
eigelek wel grappig: in begin had xbox bijne geen enkele goede rpg buite morrowind misschien, nu hebben we er ineens 3: sudeki, fable, KOTOR
Je vergeet Pirates of the Carabbean Maar samen met Kotor is deze game het meest gewild op m'n RPG lijst.