1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggestie aan XBOX World: Bespreek games eerder

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Jerhova, 26 mrt 2004.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is inderdaad niet 'lucratief' om reviews ver vóór de Europese releasedatum te plaatsen. Als je zo snel mogelijk, van af andere regiones, wilt recenseren dan kan je tijdens de Europese releasedatum geen aandacht vestigen op de titel en dat is waar de uitgevers niet echt blij mee zullen zijn.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Welke reviews mis je nog dan? :confused:

Ninja Gaiden is nu uit in Amerika. Dat betekend dus dat wij die niet reviewen aangezien wij een Nederlandse site zijn. Wij reviewen hem als hij hier uit is.

Wat is het nut van een Amerikaanse release reviewen als die hier niet te krijgen is? Leuk een review als het spel pas in mei uitkomt :confused:. Daarnaast kan er in de Europese versie nog dingen worden veranderd of aangepast.

Het is gewoon 'dom' om titels te reviewen die nog lang niet uitzijn in Europa.

3. Jerhova

Jerhova Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok misschien ben ik gewoon dom dat ik soms van te voren al wil weten of een titel zijn belofte inlost. Laten we vooral de oogkappen op doen en net doen alsof we alleen zijn in de wereld.... ignorance is bliss! O-)

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Van te voren? Een review is altijd van tevoren. Het is alleen niet de bedoeling om bijvoorbeeld nu al een review van Halo 2 te posten. Als je in Europa zit review je Europese releases. Zo simpel is het. Ik erger me ook een sites die dingen reviewen die niet af zijn, of wel US versies reviewen. Er kan nog zoveel veranderen tussen US en PAL versie dus het is echt nutteloos om al zo ver van tevoren een review te maken. Hands-on's zijn dan wel weer vet, omdat je dan gewoon kunt zeggen hoe het spel tot nu toe speelt etc.

En met dom bedoelde ik dat het voor een blad/website dom is om Amerikaanse games te reviewen, aangezien die dus nog lang niet uitzijn en de bugs wellicht worden gefixed in de PAL versie.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kom op Jordi, ik snap wat je wilt zeggen maar probeer er een ietwat sympathieker verhaaltje van te maken :) Jíj representeert hier immers je eigen pagina.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    This is my happy face :p

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet zeggen dat XBW tegenwoordig bijna alle games reviewt. Terwijl heel vroeger, in de tijd dat XBW nog jong en onbezonnen was :+ er wel wat games overgeslagen (Timesplitters 2. bijv) werden. Maar ja, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit zullen wij maar zeggen. En met de kwaliteit van de XBW reviews zit het wel goed :p

Behalve de Deathrow review..... veel te hoog cijfer :mad:

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    9,7 toch ofzo 8) . ach, het waren nog hun jonge jaartjes...

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet heel erg makkelijk alles te doen. Niet alleen waren er toen minder contacten met uitgevers, XBW was immers kleiner, maar kan ik me herinneren dat Timesplitters 2 wel was toegezegd maar nooit aan kwam...

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het is niet zozeer kritiek WouteR, maar meer een antwoord op Jordi's vraag: 'Welke reviews mis je nog dan?' Toendertijd miste ik de Timespliters 2 review wel degelijk maar ik heb mer en nooit echt aan gestoord.

Deel Deze Pagina