1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[suggestie] Counter naar 2 december op de frontpage.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door woolyonline, 18 sep 2005.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *sarcasme ;)*

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien wel een leuk idee want ik vond het bij halo 2 ook leuk. Maar de site wordt ervoor betaald om zo'n count-down op de frontpage te zetten, dus ik denk niet dat het zomaar gaat...

3. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t zal wel makkelijk zijn en voor de minder wiskundige een goede uitkomst :D

4. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    In tegenstelling tot wat 2k zegt, vind ik een counter helemaal geen overbodig idee! Mooie gimmick en het heeft ook zeker een functie.
    Misschien dat de verkoop van xbox 360'en zelfs stijgt door de hyping! :p nee, dat is grappie, maar op zich is het een leuke gimmick toch!

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zo'n counter is niet extreem handig, maar opzich wel grappig (net als bij PSPw.nl). leuke gimmick idd.

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    wel overbodig, maar wel leuk.

* stemt voor :+

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt me cool :)

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zo'n teller echt goed vinden, kan ik hem metteen naar mijn bureau blad linken:p

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik begrijp beide kanten. Nu duurt het nog 2 en een halve maand tot de 360. Maakt het veel uit als je een ruige schatting of een exacte benadering ziet? Mij niet. Het is niet broodnodig en xbw gaat echt niet kapot als ie er niet komt.

Daarnaast is het wel leuk voor degenen die dat willen en ik zal me niet aan die teller ergeren als hij er komt.

Mij maakt het niks uit en in dit geval zou ik zeggen: doe maar. Leuk voor degenen dei het willen en de rest zal zich er toch niet kapot aan ergeren.

Greetz,
    MoB

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    * sluit zich compleet aan bij MoB

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Alsof ik ook echt heel XBW ben.
    Dat je een andere mening heb dan ik, wil nog niet zeggen dat je meteen zo kansloos hoeft te reageren, want daarmee toon je enkel hoe fout je zelf bent. |:-

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me wel leuk:)

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uuuh, je bevorderd de sfeer zelf niet door zo dom te reageren op iemands normaal geuitte mening. Daarbij ben je zelf eigenlijk ook best wel deel van XBW. |:-

Ik heb er trouwens geen moeite mee met die banner. Maar overbodig vind ik het wel. Trouwens vind ik het argument dat Halo 2 er ook één had een beetje lame altijd. Dingen kunnen veranderen in de loop der tijd. Je zegt toch ook niet dat er een boom op de frontpage moet komen omdat origen360.com er ook een heeft? :confused:

14. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    die opmerking van zephyrus was best wel dom maar een counter lijkt mij wel heel vet :)

15. SupahMaster

SupahMaster Guest

* doet hetzelfde

16. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich leuke gimmick, misschien wat overbodig, maar zolang je de mogelijkheid hebt om hem aan of uit te zetten vind ik het allemaal best :cool:.

17. Roel1234

Roel1234 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen countdown naar de lancering van het oosterse pretkopke van peit?

18. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    omdat dit een xbox site is :p

19. Roel1234

Roel1234 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach wat maakt dat nou uit, alsof albert een trui draagt?

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom geen count-down totdat jij gebanned wordt? :{

Ik ben overigens voor een count-down richting de 360 :) PSPworld had het ook en vond het een leuk id.

Deel Deze Pagina