1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggestie] DVD-ruilthread?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dr Zoidberg, 14 apr 2005.

1. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is 1 topic binnen de x-bazar al voldoende. Gewoon 1 topic waarin iedereen zn ding kan aanbieden, dan krijgen we het probleem ook niet dat het te vol raakt. Als iedereen 1 x zn collectie/ruilwaar post en dat alle handelingen via persoonlijke berichten worden verstuurd. En alle veranderingen kunnen in dezelfde post gedaan worden, dat niet iedereen 100x post en zegt, ik heb die en die titel erbij. Op de eerste pagina kan er dan misschien een index komen met wie op welke pagina staat bijvoorbeeld.

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Lekker overzichtelijk word het dan, dan heb ik liever dat het niet doorgaat dan dat het zo moet. Dan word het pas een onoverzichterlijke zooi.

3. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er onoverzichtelijk aan max. 1 post van iedereen die wat kwijt wilt?

btw. ik weet wel dat jij niet gebaat bent bij een dvd ruilthread, maar dan hoef je dr toch ook niet te komen? Dan heb je dr sowieso geen last van toch?

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Slecht idee. Alles in 1 topic proppen is sowieso niet de oplossing. Een speciaal subforum ook niet, zoals ik al vaker heb aangegeven. Hooguit kunnen we bekijken of we dvd's weer kunnen toestaan in X-bazar, maar dat moeten we eerst intern bespreken en dat is momenteel geen prioriteit.

5. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread kan denk ik wel dicht gegooid worden aangezien DVD's weer toegestaan zijn. :)

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom denk je dat wij jouw advies daarvoor nodig hebben? Alsjeblieft zeg, jouw bijdehante opmerkingen komen me de neus uit :{

7. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    apart onderdeel voor ruil / koop non xbox games misschien een idee?

Soort non-xbox?

8. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies net zo'n één als "Splinter Cell: Chaos Theory officiële NL forum" Alleen dan Ruilen/Kopen/Verkopen enz.. voor dvd's..?

9. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    is het toegestaan om gekopieerde DVD's aan te bieden ?

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Lijkt me logisch van niet.

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zucht... nee dat komt er niet, dat is slechts 10 keer eerder gemeld in deze thread.

12. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke.. nog maar 10 keer? Dat scheelt..

Deel Deze Pagina