1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggestie] Iedere Game, Eigen Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tsux, 8 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, da's wel een goede :) En die 2 subfora's bij Live Gaming kunnen ookwel gewoon bij Live Gaming in, er wordt toch niet of nauwlijks in gepost. ;)

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn inziens zou je kunnen overwegen om het "Xbox 360 Games" forum op te splitsen in "Uitgebrachte Games" en "Nog uit te brengen Games".

Het in dit topic naar voren gebrachte voorstel vind ik een beetje belachelijk, kijk voor de grap naar het internationale Xbox forum waar dit wel wordt gedaan, begrijpelijk, maar de helft van de subfora heeft minder dan een post per dag. Hier zal dat nog erger zijn.

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Op soorten soteren vind ik een goed plan (powerzone style: www.powerzone.nl )

4. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een paar hoofdtreads met daar vooraan [Oblivion] of [PGR3] etc. als je dan gaat zoeken op "[gamenaam]" dan krijg je al die topics van dat betreffend spel. veel handiger en veel sneller!

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, er is niet zozeer veel mis met de indeling van het forum. Als je nu in bijv. het 360 Games Forum kijkt hebben in principe alle threads over een game ook daadwerkelijk alleen de naam van de game als topic-naam. Dat is natuurlijk goed!

Maar er staan ook nog van die losse flodder topics tussen over Rondetijden uit de Demo van MotoGP en Show je Achievements, etc. Niks tegen die topics, ik post er zelf ook in. Alleen misschien dat je wat dat betreft wel categorien zou kunnen maken, wat ik niet eens zo'n slecht idee vind van pabloescobar uit post #18. Gewoon een categorie voor de pure game discussie en één over losse onderwerpen gaan zoals demos, of achievements of weet ik veel wat.

Het punt is denk ik gewoon dat niemand het verder interesseerd :) En ik heb een dwang nurose om dingen extreem te ordenen, dus ja hehe, daar heb je het al he :)

Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou denk ik ook wel goed kunnen uitpakken.. maar dat is weer teveel werk voor de mods.. :{ :+

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook zo want dan blijf je topics verplaatsen.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat is meteen de enige tegen die er bij zit.. Maarja, er zijn zat members die het hartstikke leuk vinden, om een mooie starterpost bij elkaar te sprokkelen. Dan zou je dus kunnen doen, dat het 'Nog niet uitgebracht' topic wordt gesloten, en dat er dan een member een nieuw topic maakt in het nieuwe forum. Maarja, ik vind eigenlijk de huidige manier ook goed werken. :+

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I've found the perfect solution! :cool:
    Als je het nou bijvoorbeeld doet zoals dit:

Je hebt het 360 Games gedeelte, als je daarop klikt krijg je een lijst met al de 360 games.... En als je op zo'n 360 game klikt, dán krijg je allerlei topics over die titel!! :)

In een schema zegmaar op deze manier:

Elke titel heeft dus allemaal topics over dat spel.
    Voordelen zijn dat daardoor het Live Gaming en het Hulpgedeelte allemaal kunnen wegvallen, omdat er nu bij elke titel topics over gemaakt kunnen worden! :)

Het Xbox Software gedeelte bevat in eerste instantie dus maar 2 gedeelte's... Het Xbox gedeelte en het Xbox 360 gedeelte, dus het is nog overzichtelijker ook.

Goed idee toch? O-)

10. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is geen goed idee, de structuur wordt te diep, het kost teveel tijd, alle spontaniteit gaat weg m.b.t. creeeren van topics, verder vind ik het persoonlijk wel interessant (omdat ik het hele Xbox gebeuren minder volg) om snel even in Games forum te kijken welke games populair zijn.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch precies hetzelfde als wat ik openings bericht zeg? Of nee, dat is geen vraag.

Dat is precies wat ik bedoel met de openingspost. Wat dacht jij dan dat ik bedoelde?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat heb jij geroken:eek: :thumbs: |:-

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hahaha, wow wat een idee. :+

Het is ononverzichtelijk. In plaats van dat je gewoon alle threads ziet die actief worden gebruikt de laatste paar dagen, moet je zelf door een lijst van games heen gaan lopen spitten (een lijst met honderden titels :{), op zoek naar jou intresses. En dat is slechts 1 van de vele problemen die het met zich mee brengt.
    Het spijt me zeer, maar dit is echt een redelijk belachelijk idee. Voor ieder onderwerp een apart forum.. :+

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina