1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[suggestie]Lay-out mainpage

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door greenbean, 21 jun 2004.

1. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de frontpage wel mooi, maar niet perfect, het moet meer groener zijn, dan is het perfect. ;)

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan ook kiezen "Achtergrond opslaan als". Elk plaatje kan je opslaan. :)

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    File > save as?

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Mja, we gebruiken CSS om sommige plaatjes weer te geven. Ik regel dit wel ff

5. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ok,

idee 1:

tell me :{
    ik ben zelf over een paar dingetjes niet zo tevreden. pls geef me wat tips.

6. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, de FSW layout is weer een nieuw dieptepunt is design, way to go.

7. mars15

mars15 Guest

ik denk dat het beter is als je gewoon een tijd 1 skin houd nu wisselt die wel erg vaak

8. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1

hoe kan ik in mijn eigen plaatje ook zo'n soort schaduw creëren? zou iemand mij dat uit willen leggen? :confused:

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Om een mening te geven greenbean.. Leuk dat je je vrije tijd hierin steekt. Maar de kleuren die je gebruikt vind ik totaal niet mooi en daarnaast gebruik je ook nog zo'n standaard lettertype.. Ik weet niet of dit maar wat wip's waren maar ik vind de layout die er nu is toch veel mooier.. Sorry.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    5 minuten naar die kleurenbrei kijken en er ligt een hoopje uitgeworpen voedsel op m'n toetsenbord van misselijkheid!

:+

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ZOiets kun je beter in het Photoshop topic vragen in The Green Mile..

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Och.. Je vormt een selectie, die vul je met een donkere kleur daarna maak je een alpha layer en die gaussian blur je met 5. Daarna ga je terug naar de groene layer en die lightning effect je, waar je onderaan kiest bij texture channel de alpha layer (oh, mode op direct zetten, geen omni of spiraal ofzowiets). Dan kopieer je de layer en zet je de stijl op color dodge. Speel wat met de transparency en maak daarna weer een nieuwe layer, brush daar een donkergroene rand in en zet die layer op multiply :) Snap je het nog? :+

Misschien niet dezelfde methode als die van Mirik maar het resultaat is hetzelfde.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de "Lay-out van de mainpage" bes goed, mij gaat het nie eg om hoe het eruit ziet maar meer om wat erop staat:D:D:D

14. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nouja, volgens mij kun je een layout niet lelijker maken dan 'ie nu is met die FSW-theme met paint-textures in diverse kleuren.

15. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik zie nix ...

16. dinero

dinero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik de indeling en kleurgebruikt enz. van xbw niet echt grandioos vind, maar wel mooier dan wat jij hebt gemaakt.
    je gebruikt standaard lettertypen (arial) met een simpel effect (shadow enzo).
    Die achtergrond lijkt op et resultaat van een beginners tutorial.
    Ik zou eerst wat oefenen en wat naar andere sites kijken daar leer je ook veel van. Ik kan me best voorstellen dat je niet tevreden bent over een paar dingetjes 8)

17. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, iedere webdesigner weet dat dat ondoenlijk werk is. Ik wil persoonlijk best een poging waken over bv. de Chronicles of Riddick of Rainbow Six: Black Arrow, maar dan moet er wel een fatsoenlijke template beschikbaarzijn. Persoonlijk lijkt het me sowieso wel onmogelijk om iets te maken, want de plaatsing van de items (navigatie, loginschermpje, etc) is vrij ongelukkig. Maar losse plaatjes editten gaat gewoon niet werken.

Dat jullie een FSW-skin willen hebben kan ik me voorstellen, maar dat de huidige skin ueberhaupt online kan staan op een toch wel aardig professionele website, is in mijn ogen gewoon best wel beschamend.

Deel Deze Pagina