1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[suggestie] {pijn in het hart} Post Count

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 26 aug 2005.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

O o.... i dat j-j-jouw c-citaat.. *t-t-trilt e-en s-stot-te-r-t*

2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Néé, uhm, dat was niet echt mijn citaat ofzo. Je reactie vond ik alleen een beetje vreemd..

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik zou het niet weten, volgens mij was dat een quote van FOK! maar goed, ik ben het niet geweest hoor! ;) :D

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

ik bedeolde er dus alleen mee dat Fardo gewoon stoerder is dan die FOK!

maar ff ontopic als je veel nuttige dingen post kzou je een 1337 member plaatje krigejn en bijv. als je veel spamt een 1337 spammer zo weten members ook wie behulpzaam is en wie ene hele foute peroson is

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Yups ik snap je maar WouteR heeft toch meer posts als Fardo, dat maakt hem natuurlijk stoerder. ;)

Wat bedoel je met die FOK!?! :D

Ontopic:
    Ik erger me niet echt aan die postcounts, maar meer aan posts zonder inhoud. En nee dit is geen hint. :D

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat jij dat liever niet hebt, jij had namelijk op dag één al een smerig spammer predikaat gekregen, zoals je toen tekeer ging. Tering.

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het was ook altijd weg, ik snap niet waarom het steeds terug blijft keren. Volgens mij is het met updates van Vbulletin standaard weer enabled ofzoiets geks!

Gaat absoluut weg hoor, no worries, maar goed, valt ons niet meer zo op I guess. :)

8. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Mij boeit het ook niet zo, maar het is wel makkelijk als iemand een loze thread start. Als hij nieuw is kan je het nog een keer uitleggen, maar als ie ervaren genoeg is mag je wat botter zijn ;)

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

wat ik daarmee bedoel.. je zei dat die quote van FOK! was..
    duh

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neeneenee dat bedoelde je helemaal niet. Je meende zelfs terug ontopic te gaan.

_0/

11. FabianNL

FabianNL Guest

en op dat soort mensen doelde ik nou, die ze gewoon moeten bannen :+

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

ik dacht eerst dat het een xbw member was..

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ..dude ik snap jou niet, waarom ga je je nu dingen afvragen, die je als je even na had gedacht ook in je eerste post kwijt had gekunt. :confused: Snap jij het zelf nog wel?

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

hmm nee niej echt ik ben nogal met veel dingen bezig en ik kan het niet helmaal bijhouden

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zijn posts zijn ook niet echt. Er zijn ooit een paar duizend posts bij zijn teller bij gezet, heb ik ooit gehoord.

Ik heb helemaal niks tegen die postcount. Als ik dadelijk de 2000 haal, heb ik wel een gevoel dat ik toch al geruime tijd een vrij actieve member ben geweest. Een beetje trots, want dat heb ik bij andere fora bijna niet volgehouden. En bij anderen kijk ik ook vaak naar de postcount en registratiedatum. De spammers pik er toch wel uit dus dat stoort mij niet. En uitzonderingen zoals Fardo, WouteR en andere (ex-)crewleden storen me niet eens (ik vind je iig geen spammert Fardo). De postcount zegt kwa inhoud van de posts toch niks, dat oordeelt iedereen voor zich

16. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, kerel (jochie) ga in een winterslaap ofzo en kom over 4 jaar weer terug als je weet wat óf grappig is óf nuttig is, want wat je nu allemaal zegt slaat als een drum op een drumstel.

Daarnaast moeten we deze postcount gewoon houden, zegt tenslotte iets over de mate van activiteit op het forum en dat is bijvoorbeeld bij Xbazaar erg handig.

17. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dus berrie was een van de betere traders? :+

Anyways, Fardo jij beschouwt mischien je postcount als een statussymbol, ik absoluut niet. Ik kijk hoe mensen over het algemeen reageren, als iemand reageert met argumenten en posten van een half a4tje. Of iemand die even ''lol'' zegt of '':D"' dan is het verschil overduidelijk. Ook zeg je dat ze jouw zullen aanzien als spammer? Zolang jij fatsoenlijk post en ze naar je reactie en dan naar je postcounts(doet niemand andersom lijkt me) dan weten ze wel beter, goede posts staan meestal ook garant voor de rest van je postgedrag..
    Slechte trouwens ook;)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha wat een mythe :) Nee dat is nooit gebeurd. Althans, misschien ooit voor de grap, maar direct weer teruggedraaid. Wel tikten posts in sommige besloten fora aan, maar daar probeerde ik altijd wel enigszins serieus te zijn. *)

19. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt altijd uitzonderingen, daarnaast ken je mensen met een vrij hoog postaantal hier al snel. Dus je weet in welke mate deze serieus zijn, of niet.

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou dat onder je avator weg moeten? Iedereen die een tijdje op het forum zit, weet ongeveer, die persoon is serieus, geen spammer,die wel, die niet, allé, je weet dat automatisch, je gaat er niet bij nadenken. Wie zou er nu denken dat Fardo een spammer ofzo is(iemand die pas op het forum komt,maar achteraf weet hij wel beter...)

groeten boss...

Deel Deze Pagina