1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[suggestie] {pijn in het hart} Post Count

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 26 aug 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk jongen, ik vind trouwens dat veel mensen denken dat dat het post countertje een statussymbool is, er zijn inderdaar veel mensen die reageren met: lol:p of, gaaf. Ik vind dat je als je niets meer hebt te zeggen dan dat, dan moet je maar niets zeggen, niemand heeft er wat aan als je zegt: lol:p. Ik zit met gemengde gevoelens of je het countertje moet weghalen, misschien is het een mogelijkheid om na ongeveer 500 normale post, in plaats van een counter er: "volwaardig lid" of zoiets neer te zetten.

greetz wooly

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je als gevolg dat mensen gaan spammen tot die 500 berichten....

3. FabianNL

FabianNL Guest

nee, ho, ho... 500 normale posts, dus wooly gaat mooi iedereen z'n posts controleren, kijken of ze goed genoeg zijn of niet ;)

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Zou het een optie kunnen zijn om in je gebruikers menu gewoon kunnen aanvinken of je wilt dat je post aantal zichtbaar is.Zo hebben de mensen die niet echt iets om het aan post aantal geven de optie om te zeggen: van mij hoeft het niet.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Spam berichten heb ik zover ik weet niet. Het meeste komt van het X-Bazar af of de Xbox games categorie.:)

6. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het blijft onder d enaam staan, dat is al gezegt. Close ermee want hier wordt teveel gespamt :cool:

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het dan geen oplossing zijn als je de totale tjid online op xbw onder je postcount zet? Zo zie je of iemand alléén maar aan het posten is of ook gewoon rustig toekijkt en leest:). Of ondersteunt Vbulletin dit niet?

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt naar mijn weten niet ondersteund. Anders zou er in het systeem moeten worden gehackt.

9. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Zal inderdaad handig zijn ja... ik zit hier al vrij lang, maar ik post niet zoveel.

Vooral omdat het juiste antwoord al is gegeven op een vraag (in de Game help/ cheat fora), ik er dan niet neer ga zetten (zoals ik wel vaker zie) ja, zoals "blabla" het erneer heeft gezet zo moet je het doen. Of iets in die trent.

Of een vraag ga stellen in de helpthread die je na enig zoekwerk, of die je zelf ook wel kunt oplossen. Nadat je het moeilijke stuk gewoon rustig bekijkt of gewoon een paar keer opnieuw proberen het ook wel zult halen.

/edit: zie nu net de reactie boven mij.

Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De registratiedatum zegt dan toch ook al genoeg. Daarnaast, dat zou dan vanaf NU berekend moeten worden, en dan krijg je een scheef beeld, omdat je niet het verleden mee kan nemen. En het kost nutteloze parsing time denk ik...

Ik moet zeggen, ik kijk óók naar postcount. Maar ik haal er te weinig uit. Ik zie sommige relatief nieuwe ventjes die ik 'niet ken' met 500 posts, maar ook lui die hier al sinds 2002 rondlopen, die ik als 'serieus' of iig 'integer' aanschouw maar die die 500 posts niet heel erg veel voorbijlopen. Het zegt dus sowieso te weinig, omdat het zo dubbel is. Vaak zijn de mensen met een hoge postcount (niet zozeer op XBW) personen die er veel zijn en 'spammen'. Weet niet of ik daar onder val :p Dat spammen valt allemaal wel mee de laatste jaren :).

11. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult die hoge postcount wel hebben omdat je in het begin (toen je admin/moderator was) steeds de mensen in het gareel wilde hebben ;) en daarmee XBW!

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was gebeurt bij spleasure als ik 't me goed herinner, die poste nauwelijks in de xbox forums, die was vaak alleen actief in sugesties, en met de komst van TGM/offtopic waar je meer dan x posts moest voor hebben kon hij er niet in.. En zijn er toen veel posts bij gezet dat hij er wel toegang tot had.

13. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind deze postcount zowiezo onzin..

ik zit er hier ook al meer dan 2,5 jaar.. (geregistreerd.. daarvoor ook wel een half jaar niet..) en ik heb nog maar 260 "echte" posts.. alleen ik zit alleen maar best sirieus te praten in de Green Mile.. (ik doe meestal niet mee aan de spam topics).. totaal heb ik ook meer dan 1000 posts.. waarvan dus ongeveer 75% in niet meetellende fora..

Ik denk dan zo: of alles.. of niets..
    En dan ben ik meer voor niets want het voegt toch niet zoveel toe..
    registratiedatum zegt heel veel meer..

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is wel mogelijk kijk maar eens op het forum van PESInsight. Heb alleen geen idee of het een hack is of dat het standaard bij vBulletin zit

Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Van mij mag de postcount weg.

Het is imo niet nuttig omdat er genoeg members zijn die normaal posten in de niet-meetellende fora. Zij worden dus eigenlijk achtergesteld aangezien een hoge postcount teveel gepaard gaat met een zekere vorm van "respect", of juist een vooroordeel over het sociale leven van een persoon met een hoge postcount.

Ik ben al vaak genoeg uitgemaakt voor nerd omdat ik 2000+ had. Nu zal ik niet ontkennen dat ik niet een beetje nerd ben ofzo, maar het vooroordeel wat ontstaat is echt niet goed.

Als je hier toch een beetje actief bent kun je ook zelf zien wie een goede member is, en wie niet.

Ik ben dan wel een van de members met hoge postcounts, toch wil ik het dus weghebben.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach wat boeit het, het schrikt die n00bs misschien ook wel af.
    hmm.. misschien juist niet.. die willen ook 3000+ ;)

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    nee, haal de postcount niet weg, ik wil aan het einde van het jaar de 10.000 hebben bereikt :+

Zoals al eerder gezegd word, gaat het ook puur om de member. Fardo met 10.000 posts is 10.000 keer minder erg als een Berrie met 2.200 posts. Fardo is heel lang lid en Fardo staat bij mij bekend als behulpzaam. Berrie daarintegen was kort lid, maar de meeste posts bevatten minder dan 3 woorden.

Mij maakt het geen ene fluit uit, mocht de postcount verdwijnen. Ik heb meer respect voor iemand die een hele walktrough van Morrowind voor me schrijft in 1 post dan iemand met 2.000 posts die ik nog nooit wat zinnigs heb zien posten.

18. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hee hee ik wordt geroemd door Wouter ... hahha _O_

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    newbie :{ , *Eerder lid.. :+

20. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....