1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[suggestie] {pijn in het hart} Post Count

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 26 aug 2005.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    mij maakt het niet echt uit vind alleen verveled om mensen te zien posten alleen om hun getal omhoog te krijgen....

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik zit er al een tijdje..
    en ik heb weinig posts :cool:

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    8), wie bedenkt die regels toch:+

4. UnderCover

UnderCover Xbox Tuig

Leuk Bevonden:
    0
    uitschakelen heeft toch geen zin.
    lekker laten zo.
    mischien krijg je wel een OW omdat je al zoveel post hebt:p

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Postcount is sowieso niet echt snugger, want in GM en dergelijke, wordt niet geteld (goed idee trouwens, Hulde :+) Waardoor veel members weinig posts hebben bij hun naam, maar talloze in de non-count fora.

Van mij mag het ook wel weg, maar ik stoor me er niet aan.
    Het is meer voor van die spammers, die veel posts willen maken, om zo een beetje stoer over te komen..

Al is het wél gaaf, om als je een mijlpaal hebt bereikt, dat te zien in je postcount. Zoals bijvoorbeeld de 1000 posts oid.

Ik heb net ff geteld bij mijzelf, en ik kom uit op: 1381 posts in non-counts. Waarvan die 1000, allemaal uit de GM komen, en het zijn er nog meer ook, omdat de zoek functie niet verder gaat dan 1000. Ik post daar dus veel meer, net als waarschijnlijk heel veel members..

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Prachtidee.

Misschien kun je het ook in je CV verwerken:
    'overige opmerkingen: is 1337 member op een forum die tegenwoordig geregeerd wordt door 'EA SUXX!!1 UBISOFT ROULEZZZz2!11' kleutertjes'

Ga een inhoudsvol bestaan zoeken ofzo.

7. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Is Wouter niet de oprichter van XBW ? :p

Maar Fardo van de meeste die jou posts lezen weet dat je niet al te veel spamt, maar dat er vaak wat zinnigs uitkomt.

Toch ben ik iets langer als jouw lid maar helaas heb ik het je niet na kunnen doen :p maar tis een mooi statussymbool, ze weten iig dat je op de hoogte bent :)

Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Naar mijn mening blijven de Postcounts voorlopig zo staan tenzij iemand met een geniaal ander idee komt. Vaak is het wel zo dat je aan sommige opmerkingen en vragen van leden kan zien aan de postcount of ze nu Werkelijk dom zijn of gewoon nieuw :+.

Heb wel vaak genoeg dat er een vaag topic komt door iemand met 12 posts , daar kijk ik dan meestal niet zo hard op en verwijs deze persoon vriendelijk naar de betreffende thread en doe er een slotje op. Als ik diezelfde fout 3x op 1 dag gemaakt zie worden door een member die er langere tijd hangt, dan denk ik dat er opzet in het spel is of dwarsheid en spreek deze member er dan op aan.

Ik kijk niet veel naar postcounts, maar vind dat het wel een nuttige peiler kan zijn op het gebied van "de situatie beoordelen" . als een voorbeeldige member van 1,000 posts in 3 maanden maybe 12 irritante (niet zwaar overdreven irritante) heeft in totaal, en een member met 14 posts in 2 weken heeft 12 irritante posts, dan weet ik al snel wie ik eerder moet aanspreken op zijn gedrag. dunkt mij zo....

plaatjes en namen geven aan "groepen" van 1-100 posts en 100-500 posts , zie ik niet zo'n heil in.

XBW werkt met vermelding postcounts, en ziet er niet storend uit in mijn ogen die al 4 jaar rondkijken op dit forum :)

9. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Zo en in 1 keer was het allemaal opgelost :)

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    eh, een jaar geleden ofzo stonden het aantal post nieteens naast je geplaatste bericht. dat is een tijdje geleden pas verandert (of het je het over profielen).

11. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik zelf ook vooral naar registratie datum kijk in plaats van post count. Als ik mezelf als voorbeeld neem, zelf post ik eigenlijk alleen als ik echt het gevoel heb dat ik iets kan bijdragen (uitzonderingen daar gelaten ;) ), maar daarentegen bezoek ik dit forum wel meerdere keren per dag en dat al een aantal jaar lang.

Maar ik vind het wel leuk als de post counts aan blijven staan. Ook al zegt het dan niets over de inhoud van die post, je kunt wel bepalen of iemand een beetje actief is. :)

12. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de postcount wel grappig, al voegt het niet echt iets toe denk ik. Ik vind reg datum ook belangrijker

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En ook daar win ik.
    Hoppa weer een post erbij

:+

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee hoor kijk maar naar Jerhui :+

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Iedereen die wat langer op XBW zit weet (hoop ik) dat jij geen spammer bent.

Degene die nieuw zijn die zijn jou meteen met avatar en alles er op en er aan. Als ze dan ook nog eens zien dat je over de 10.000 posts hebt, dan aanbidden ze je als het ware meteen.

Dus geen probleem, lijkt mij.

Deel Deze Pagina