1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggestie] Prijsvragen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Zeloot, 1 apr 2005.

1. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    DAT IS ZEKER WEL WAAR JAH !! daargeef ik je gelijk in maare zet dn niet de game te koop op de site (staat een beetje lullig vooor xboxword !)

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een onzin. Je mag toch zeker zelf weten wat je met die prijs doet. Desnoods doe hem ritueel verbranden ofzo, je hebt gewonnen, punt.

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    GEEN PUNT |:- want dat is toch erg asociaal !! Als je iets heb gekregen geef je het toch niet gelijk weer weg waar hun bij staan te kijken BV: je hebt een verjaardag en er is iemant anders bij die ook jarig is op je verjaardag , jij krijgt een bierpakket van iemant die geef je dan toch ook niet gelijk weer weg aan die andere jarige !? :confused: temminste zo ben ik OPGEVOED misschien jij anders !? jij bentzeker iemant "wat je vind mag je houden"en als jij een portomone vind met adres van de eigenaar hou je hem gewoon ! of niet soms ? [​IMG]

nou jah ik ga mijn preek eindigen ! en dit is geen punt maar een MENING !! laat jullie mening ook horen !

groeten MiGilleS

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wessiej staat volgens mij volledig in zijn recht dat hij het spel meteen doorverkoopt, en wat Demolition-Man zegt, ben ik het ook mee eens, in het geval van Wessiej is et dan uitzondering, omdat hij de game kocht NADAT hij meedeet aan de prijsvraag. Voor mensen die een spel nog niet hebben is het jammer als ze minder kans maken op dat spel, doordat andere mensen, die het spel al hebben of niet willen, ook meedoen. Als die niet meedoen wordt de kans voor andere groter, maar hier kan je nix aan veranderen... ik doe ook alleen mee als de game me interesseert(zoals bij BiA) en heb nog nooit iets gewonnen....

edit:// als er geen pasjes of andere belangrijke dingen in een portomonnee zitten, en wel een adres, wie houd me dan tegen om em te houden... portomonnee is heel iets anders. dat is Finder's Keepers (ofzo:p ) met spellen ligt dat gwoon anders..

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  5. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje laat van mij maar ik moet zeggen dat ik "uitgeluld" ben :D LOL.
    En over die prijsvragen, boeie wie er mee doet en waarom (en ja ik heb nu een andere mening gekregen omdat ik gewoon een beetje op meningen heb gelet) die games winnen is erg leuk, maar om er nu een hele thread van te maken of het wel of niet goed is, beetje onzin want xbw kon ook gewoon GEEN prijsvragen doen. Dus het is een ERG leuke extra zeker als je de game wint. Dus bij deze neem ik al mijn negative meningen die ik tegen of over mensen heb gezegt terug !
    Cyas michiel

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Opeens een andere mening hebben is wel een beetje raar. Lijkt wel of je geen eigen mening hebt. En je was eerst heel opstandig tegen mij dat ik hem hier verkocht maar toch ging je bieden dat vind ik dan ook wel weer raar :confused:. Dat moest ik dan ook nog even zeggen.

7. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt gelijk Wessiej.

Sommige mensen kennen het verschil tussen KRIJGEN en WINNEN niet.

Ik heb een keer een fiets gewonnen met een prijsvraag bij de Bijenkorf.

Ik heb toen die nieuwe fiets verkocht omdat ik al een hele goede fiets had...nou toen stond ineens de directie van de Bijenkorf voor mijn deur om de fiets terug te vorderen *)

8. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je naar andere meningen kijk dan ga je denken ja, ja, klopt wel en dan ga je anders tegen dingen op kijken. En met dat verkopen was dat 1 ding.
    Alleen ik kan misschien wel geboden hebben maar dan kan ik profiteren van de game...
    En je zei later pas van Jij moest eens weten hoe graag ik BIA wou dat ik hem meteen kocht. En dan denk je in de winkel echt niet owja ik heb aan een prijsvraag meegedaan toch?
    Nou toen dacht ik van jah jah klopt wel EN DAT HAD IK AL GEZEGT.
    maar toch.. wat erg raar van je is.. is dat ik nu eigelijk een soort van excusses aanbied en dat je me dan gaat afzeiken !EN DENK HELEMAAL NIET !! DAT IK GEEN EIGEN MENING HEB !! want dat heb ik zeker wel.
    en ThomasR Ik weet erg goed het verschil tussen krijgen en winnen maar toch vind ik het erg op elkaar lijken ! dus zeg niet van die domme dingen.. daar word ik gewoon boos van !

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het wel en beetje begrijpen, maar dit is nou ook geen goede beslissing. Zou je beter net zoiets als de greenmile kunnen doen: langer dan 90 dagen lid ofzo.

*reageert op de beginpost

10. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Migilles, domme dingen zeg ik niet en het was zeker niet mijn bedoeling om je boos te krijgen.

Maar wel om je het verschil tussen krijgen en winnen in te laten zien...niets meer en niets minder.

Als je iets wilt vergelijken moet je het wel goed doen en niet appels met peren vergelijken.

En nogmaals dat zeg ik niet om je af te zeiken.

We gaan :) het weekend in !

11. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ok dan is het goed :) dan kunnen we lekker het weekend in gaan ":) Dan snap ik wel wat je bedoeld.. ik neem dat ook terug (damn ik zit wel vol van woorden die ik de laatste week terug genomen heb :p)

12. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    best wel goed idee, eigenlijk

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    OMG! Da Ni-LXL, op dit forum is het bedoeld met inhoud te posten, niet een forumdeel onderspammen met loze posts.
    Post dan niet...:{

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb FM gewonnen een hele tijd geleden en ik heb nog niets ontvangen. Ik heb al een PM gestuurd, maar het antwoord was dat FM als verassing komt. Het is nu eigenlijk wel een hele tijd geleden, dus ik wil graag weten of FM binnenkort op de bus gaat.

15. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kiezen jullie eigelijk een winnaar ?

toch niet alleen op juiste antwoorden.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, alleen natuurlijk die de foute antwoorden geeft.:{

17. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen als je alles goed hebt maak je kans
    maar xboxworld is zo groot er zullen toch wel meer de 2 mensen ( 2games te winnen BV) het goed hebben he ;)

hoe gaat dat dan ????

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoeld hoe het kiezen van de winnaar gaat uit de mensen die het allemaal goed hebben?

Dat gaat gewoon als het loten van een winnaaar lijkt me...

20. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok
    jullie letten niet op hoe hij mee doet in het forum of hoeveel hjij onlinbe komt

Deel Deze Pagina