1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggestie] Star-trader systeem

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Boes, 5 nov 2005.

1. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het verband tussen je zegje en de quote niet, maar het betekent niet dat je niet te vertrouwen bent, het geeft alleen aan dat het 1 van die 150 keer is misgelopen, en dat kan gebeuren, maar als iemand bijvoorbeeld 50/50 heeft dan ga je toch even denken voordat je de deal sluit.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel dat je bij 0 moet beginnen terwijl ik nu hier 150 goede deals heb gemaakt.

3. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk dat daar wel iets op gevonden kan worden, bijvoorbeeld dat je 1 ster per X deals krijgt o.i.d.

4. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die ratio heb je dan toch zo weer op orde en angst voor een negatieve heb ik niet dus waarom jij wel ;-) Je moet gewoon ergens beginnen en met terugwerkende kracht maak je het alleen maar ingewikkelder. Wat boeit jouw status nou? Mij in ieder geval geen fu..

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind niet dat je members nu hun 'score' af kan nemen door te zeggen begin maar opnieuw. Als je niet weet of iemand te vertrouwen is stuur je een PM naar iemand uit zijn lijst en vraag je aan diegene of het klopt dat zij een goede deal hebben gehad en of hij dus wel of niet te vertrouwen is. Klaar

Deel Deze Pagina