Suggestie : Subfora voor verschillende platforms

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Zeroine 83, 13 dec 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet ? Ik vind het juist beter zo, veel overzichtelijker.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit is een Xbox/Xbox360 forum, de mensen melden zich hier dan hoofdzakelijk aan voor de discussies rond deze consoles. Tussen PC en consoles zit een redelijk groot gat, en door de release van de Wii en de PS3 die er aan komt was het logisch dat dit opgesplitst wordt. Maar om de 2 consoles allebei los te doen gaat me toch iets te ver. Er zijn niet honderden die hier komen voor Sony én Wii, dus zat dat dan in één sub-forum. Oké, misschien is het overzichtelijk. Maar ik denk dat 't zo toch erg leeg wordt in deze twee sub-fora, plaats ze samen!
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is niet alleen voor de Wii en de Ps3 hoor. Vergeet niet de DS en de Psp. Ik vindt het juist goed zo. Ik had er alleen nog een vraagje over. Is het toegestaan om threads aan te maken voor games?
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk mag dat. Net zo goed als dat het in het Xbox gedeelte over de specifieke games mag gaan, mag het dat ook voor de overige consoles en PC :)

    @ Willem : Het kan wel een Xbox forum zijn, maar de meeste mensen hebben hier meer dan alleen Xbox. Geef die mensen ook de kans op een overzichtelijke manier hun zaken te kunnen bespreken, zonder ze min of meer te verplichten voor de andere consoles op een ander forum te gaan zitten.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow schrok ik eens even toen ik dat zag... Ik vind dat het nou niet echt nodig is. Het is tenslotte en Xbox forum. En Nintendo en Sony kunnen best bij elkaar, zo super veel word er toch niet over geluld.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw profiel zo eens bekijk, ben jij dus een Xbox Only gamer. Dan kan ik begrijpen dat je niks in de Nintendo/Sony forums te zoeken hebt. Maar wat voor jou geldt, hoeft niet per definitie ook voor een ander te gelden ;)
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wacht maar af :+

    /Edit

    Damn 1400e bericht alweer :)
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt natuurlijk altijd te evalueren. Als blijkt dat er bijna geen activiteit meer is, zouden ze wellicht samen kunnen (Sony en Nintendo) als 'Overige consoles'. Maar dat is iets voor de (verre) toekomst.
     

Deel Deze Pagina