1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggestie: Verkoop op Xbazar meer dan alleen spellen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sam Fisher Jr, 17 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Sam...

game-re-la-ted

DVD's zijn dit niet.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Waarom zou een dvd xbox-related zijn? Omdat je hem met je Xbox kan afspelen? Dan is een meubel ook related omdat je xbox er op staat. Nee, xbox games en xbox hardware is voldoende hier. Als je iets anders zoekt ga je naar een dvd of ps2 forum of iets dergelijks of marktplaats.

3. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan mag je ook geen DVD Remote Kits verkopen hier??

4. Wat hou ik toch van zulke reacties! _O_ Een DVD remote control is niet game related. Logisch zou zijn: Schrappen dus of DVD verkopen invoeren. Waarschijnlijk zegt dan iemand hier: Maar een DVD remote control heeft met Xbox te maken dus dat mag... maar volgens de mods is een DVD remote control niet game-re-lated.

Het heeft alleen geen zin... de mods houden hun poot stijf :+ Zou ik ook doen. Het is altijd moeilijk om toe te geven aan de tegenstander. Je probeert (al weet je dat het piept en kraakt) je mening te verdedigen.
    Als een rechter hier een uitspraak over zou doen dan zou hij ons dik gelijk geven.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2004
  5. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    De Mods hebben opzich ook wel een punt, want als DVD XBox related zijn kan je ook zeggen dat tafeltjes waar je je XBox op kan zetten XBox-related zijn. Maar omdat het DVD-afspelen een belangrijk aspect is van de XBox denk ik dat er voor DVD's best een uitzondering gemaakt kan worden.

6. Helemaal mee eens _O_

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dan schakel je toch een rechter in :cool:

Een dvd-kitje is wel een leuk voorbeeld ja :) Ik zou zeggen dat ie wel verhandelt mag worden omdat het een echt Xbox product is. Dat kan je van geen enkele film zeggen :cool:

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    DVD-kit mag wel, want dat is Xbox Hardware, faq lezen!
    Je moet ergens je grens trekken, en op xbazar is dat bij (xbox) games en xbox hardware. Als we dvd's zouden toestaan komen binnen de korste keren vragen of we ook cd's toe staan en zo blijt de kettingreactie doorgaan. Tevens is het al druk genoeg met (xbox) games en xbox hardware en zijn we ten slotte op een xbox site, vandaar.

Laatst bewerkt: 17 jul 2004
  9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Srry Sam hier kan ik niks meer tegen inbrengen :+ 8) Nu sta je der alleen voor 8)

10. Een rechter inschakelen en dan een schadeclaim indienen... nee we zijn niet in Amerika :cool:

Maar een DVD moet eigenlijk onder Xbox software vallen. Maar dan heb je weer het probleem zoals T2 suggereerde: Dan moet je Cd's ook goedkeuren. Daar heeft hij gelijk in. Dat zou Xbazar misschien overbelasten ;) (Al ken ik niemand die nog een Cd zou kopen).

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als je dvd's toelaat omdat je ze ook op je Xbox kunt afspelen dan mag je cd's natuurlijk ook weer gaan toelaten. Die kun je daar immers ook op afspelen. Vervolgens komt er een wijsneus langs die zegt dat als je cd's/dvd's toelaat je dan ook gewoon cd-en dvd spelers moet kunnen aanbieden. Het hoort immers bij elkaar. En als je die toelaat mag je natuurlijk ook mp3 spelers, tv's, complete stereotorens aanbieden enz. enz. enz.

Kortom wij hebben nu eenmaal besloten om bepaalde regels op te stellen voor X-Bazar en we hebben op dit moment ook geen enkele goede reden om die weer te gaan veranderen. Hoe Sam ook graag z'n horloge kwijt wil het gebeurt gewoon niet.

Wat ik overigens niet goed begrijp Sam. Je wist gewoon dat je thread op X-Bazar gesloten zou gaan worden. Niet alleen omdat je iets aanbood wat niet mocht, maar ook omdat je geen tags had gebruikt. Iets wat je in al je andere threads daar wel had gedaan. Je bent daar onderhand ook al vaak genoeg op de regels gewezen en je wist ongetwijfeld ook donders goed dat over dit onderwerp al meerdere threads bestonden. Zeg eens eerlijk. Was dit gewoon niet allemaal bedoeld om niet alleen op de regels te zeuren, maar ook omdat je op deze manier lekker veel reclame kon maken voor je horloge die je in je sig hebt staan? Iedere keer dat je hier weer op iemand reageert breng je het natuurlijk weer onder de aandacht en je weet ook dat je op deze manier meer mensen kunt bereiken dan met een gesloten thread op X-Bazar die binnen no time naar beneden was gezakt. :)

12. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    edit: laat maar

13. Als ik heel eerlijk ben...

Ja (voor een deel). Deze thread is niet alleen bedoelt om (zoals jij het zo mooi zegt) mijn horloge te promoten dmv een thread waarin ik lekker veel kan posten... het is ook bedoelt om deze site nog beter te maken. Deze thread heeft dus eigenlijk voordeel voor mij en jullie. Het is goed dat mensen eens meedenken om het nog beter te maken. En nu weet ook iedereen gelijk waarom die regels er zijn.

Overigens, ik denk dat jullie gelijk hebben. Mijn standpunt dat DVD's verkopen op Xbazar kan uiteindelijk uitdraaien op nog meer spullen (zoals uiteindelijk de TV waar de Xbox op kan aangesloten worden) maar met name CD's (al denk ik niet dat er één iemand is die nog originele cd heeft of dat iemand die uberhaupt zal kopen... maar dat terzijde).

Is het eigenlijk toegestaan om producten aan te bieden in je sig? Zo niet: dan verwijder ik hem.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2004
  14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tja, als je zelf nu dan ook toegeeft dat het je deels hierom te doen was dan zul je neem ik aan wel begrijpen dat dit natuurlijk niet de bedoeling is en dat dit mij dan ook een reden geeft om deze thread dan ook te sluiten. De regels gaan we hoe dan ook gewoonweg niet veranderen.

Als jij je sig wilt gebruiken om je horloge aan te bieden dan moet je dat natuurlijk zelf weten. Zolang je dan nu maar niet iedere thread gaat lopen vol spammen om deze onder de aandacht te brengen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina