1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[suggestie] vertrouwbare lijst *bad idee?*

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darko, 29 apr 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, als je dat niet doet heb je geen bewijs in handen dat je hebt verstuurt en heb je dus niet verstuurt...

2. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat de vertrouwens lijst er moet blijven.. Het gebruik van Xbazar is immers op eigen risico en dat moet je aanvaarden.. Bijna alle gebruikers zijn serieus en melden het ook echt als hun deal goed is gegaan.. Het idee dat je een postlimiet moet hebben om Xbazar in te mogen vind ik al helemaal onzin.. Gebruikers kunnen namelijk superveel posten en dat ze erin mogen maar ze kunnen nog steeds de boel oplichten. Er zijn dan ook mensen die niet veel/niets posten in de fora's maar nog wel degelijk te vertrouwen zijn

Misschien wel een regel:
    Als iemand niet op de Elitelist staat moet hij/zij eerst zijn/haar spel opsturen en vervolgens de ander die wel op de lijst staat en hetzelfde met cash..

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geeft mensen alleen maar meer reden om via een omwegje op de Elite lijst te komen...

Maaruh...niemand hier die rechten studeert ofzo? ;)

4. Fuzzle

Fuzzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee bij hem gaat juist de deal niet door,maar ik ben €40 kwijt,zouden er mensen willen reageren die goeie deals met underhunter gedaan hebt.ik vertrouw je wel maar ja ik trek ook alleen maar conclusies en dat is dat het de eerste keer is dat mijn geld niet toekomt.maarja kwacht wel af,klaat nogwel iets weten
    fuzzle

5. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    ff denken; Bianconero, eh.. , ik moet dat verder ff nakijken, ik weet niet of ik het nog ergens kan vinden

Het zijn namelijk mensen die ik tegenwoordig eigenlijk niet echt op de fora zie

dromped is er ook een

en Lars

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Dioga is absoluut te vertrouwen, en sorry dat ik liep te zeiken Dioga.

7. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld versturen via de post is natuurlijk ook vragen om moeilijkheden. Waarom niet even de moeite doen om een formuliertje naar de bank te brengen zodat het wordt overgemaakt? Of via Girotel oid? Maarja het is natuurlijk niet mijn zaak. En een andere oplossing kan natuurlijk ook zijn, maar dat is wel heel overdreven: Bij het aanmelden bij Xboxworld een adres ingeven, via de post wordt een brief gestuurd naar de nieuwe user met een activeringscode en daarmee kan hij zich definitief aanmelden. Hiermee kun je naar mensen toe als er iets misloopt, en weet je ook gelijk dat het adres goed is. Maar zoals ik al zei, dit is overdreven :)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan ga je dus tegen het internet principe is; Anonimiteit :)

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hoe anoniem ben je tegenwoordig nog als je op internet zit?
    Maar met die oplossing van rumble zou XBW nooit de 5000 hebben gehaald.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Online dingen regelen met andere personen blijft tricky. Wil je goedkopie shit? Dan moet je het tricky doen. Wil je het wel tweedehands maar wat meer geld uitgeven? Doe het dan onder rembours, aangetekend of lever de spullen persoonlijk af. Hell, desnoods ga je lekker veilig op de fiets naar de dichtstbijzijnde spellen boer en leg je 60/70 euro op de toonbank en vraag je met een lichte grijns naar dat coole spel! :)

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    iets onder rembours versturen kost je 12,50 euro, dan kan je het net zo goed nieuw bij een online-shop halen gcshop of zo

12. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

er bestaat ook nog iets als verzekerd opsturen...kost niks extra's,alleen moet de ontvanger tekenen....zo is het dus zeker dat het aankomt...kijk het maar eens na op de tpg site

enne geld in een envelop en dan op de bus?..domme actie!!!

13. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik post bijna nooit wat hier, maar heb nu 47 trades achter de rug, dus ik ben wel betrouwbaar, maar ik sta nog niet op de lijst, maar als jullie me niet geloven, vraag aan WouteR maar of hij ene Wolfsflames kent 8) Ja, want ben een keer geband :D dus vandaar de naam change

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'een keer' ? O-)

15. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja 3 x,

maar ja.. je ziet het... ik heb m'n leven verbeterd :)

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG R. jij bent TE erg...3x...dat krijg zelf ik niet voor elkaar....ehm...denk ik ;)

17. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is aangetekend versturen :)

en trouwens als je onder rembours verstuurd kan je alsnog genaait worden

namelijk die iemand die het pakket naar je toestuurd kan gewoon bakstenen in doen en het opsturen en dan betaal je het bedrag dan pas je het pakket aannemen.......

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Een baksteen is wel iet zwaarder en groter dan een xbox game. Dan denk ik toch wel van...hmmm...hier klopt iets niet.

Offtopic:Zijn er nieuwe smilies bijgekomen? Ja toch?

19. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    *meldt... wat wil je precies weten? :p

20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor straf je zou kunnen krijgen als je gewoon niet verstuurd, en ook geen bewijs van versturing hebt, terwijl de ander wel bewijs van betaling heeft....

@xbw crew: hoe lang duurt t voordat je een reactie krijgt op een ingezonde "klacht" dat een deal fout (of is 't tegenwoordig met een d :p) is gelopen?

Deel Deze Pagina