1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggestie voor elitelijst

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door matn, 3 jul 2003.

1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bij handelen, ook buiten internet, bestaat er altijd een kans dat je of ronduit belazerd wordt, of dat je het gevoel hebt dat je belazerd bent.

Van beide zij al voorbeelden genoemd (diefstal of zoek raken, als ontvanger blijf je hetzelfde gevoel houden!) die zowel op Internet als in het dagelijks leven plaatsvinden.

Of je handelt is ook ieders eigen beslissing, neem dan ook maar op de koop toe dat er iets mis kan gaan!

Persoonlijk hecht ik geen enkele waarde aan de vertrouwenslijst. Mijn gevoel bij de communicatie tijdens de handel moet goed zijn, anders no go. Blijf dus gewoon op je qui-vive

Volgens mij is de handel op dit forum goed geregeld. Als er klachten zijn en deze kenbaar worden gemaakt op het forum nemen de beheerders de tijd voor deze klacht en wordt niet vooringenomen aktie ondernomen.

Op bijvoorbeeld Marktplaats wijzen ze bijna enkel naar de voorwaarden of justitie. Daar gaat dan ook veel meer mis.

Als je toch het spel (of iets) wil en je vertrouwt de zaak niet kan je altijd alsnog een face tot face afspraak maken, maakt de zaak zeker duidelijk!

Maar namen en adressen openbaar maken? Dan moet je je toch echt meer in internet gaan verdiepen! Dat is niet de cultuur.

Deel Deze Pagina