1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggestie] Waarom niet meer quick reply options?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Borix, 4 mrt 2005.

1. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zie nu trouwens knoppen voor vet, cursief, onderstreept, tekstkleur, link, afbeelding en quote in de quick reply.

2. Xenion

Xenion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die codes kan je tog net zo goed uit je kop leren zo moeilijk is het allemaal niet en ff op Go Advanced klikken is toch niet zoveel moeite of wel??

3. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet voorstellen dat het klikken op "go advanced" echt zo lastig is. En zoals al vele mede-forummers zeiden, die tags kan je zo uit het hoofd leren.

Verder ben ik het eens met Cygnum, de "quick reply" optie is posten zonder poespas, zonder gedoe, gewoon even je tekst neerzetten en klaar is kees.

Go advanced is voor een uitgebreiddere post, met een soort kleine "FAQ", waar dus staat hoe je plaatjes moet toevoegen etc. Maar deze tags komen vaak van engelse woorden waardoor ze vrij logisch zijn. Het heet niet voor niets "Go advanced".

Nee, hou de quick reply optie maar lekker makkelijk. Handig voor de niet zo ervaren forum-gebruiker, en natuurlijk kost het meer laad-tijd als er meer opties worden verwerkt in de quick reply, wat de snelheid van dit zeer snelle forum aan zou kunnen tasten.

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    De quickreply en edit is sinds the upgrade verbeterd imo.
    Maar ( geen zin om hier een nieuw topic over temaken)
    Die spoiler en de img resize vind ik helemaal nix met dat nieuw gele balkje.
    Terug naar het oude ciel voe plee!

Deel Deze Pagina