1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggestie: Xbox 360 forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 9 aug 2005.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    anders gaan we stemmen:p o nee, xbw is geen democratie he..:) Maar goed, 't lijkt me slimmer om gewoon nu een 360 forum te maken, om de dingen die hierboven al werden gezegd. Fardo noemde al aardig wat dingen, wat eignelijk toch gewoon te veel is om te negeren?

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Mij lijkt het ook handiger. Er is nu echt zo'n pre-360 gevoel op het forum. Als we nu al gewoon een aparte 360 gedeelte maken weet je precies waar je kan komen voor spoiler vrije info, en de hele tijd zo'n [xbox 360] ding in de draad naam vind ik niet echt super.

En zoals Fardo zei, volgende week Leipzig. En dan XO5, dan weet je bijna 99% wat er te weten valt. Dus binnenkort kunnen we veel informatie verwachten.

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt mij gewoon vanzelf gaan :) straks worden Xbox algemeen etc denk ik ook gewoon voor de Xbox 360 en zal de huidige Xbox langzaam wegzakken. Volgens mij gaat dat mixen niet zoveel problemen opleveren, net zoals nu PGR3 gewoon in het games forum staat.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je idee vind ik goed, behalve dat het een permanente moet worden. Een wisselforum lijkt me fijner. Nadat de Xbox 360 uit is gekomen zal het toch sterk dalen met de Xbox-praat, en sterk stijgen met de Xbox 360-praat. Na een paar maanden is heel het forum dan een Xbox 360 forum en is Xbox meer een bijzaak. Xbox 360 vervangt het Xbox forum. 2 forums naast elkaar is dan niet meer nodig.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk het niet, omdat de xbox 360 en de xbox toch wel erg veel verschillen ... je kan hetdus niet op een hoop gooien (De games, Live en hardware zullen daarom apart bestaan)

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat denk ik zeker niet. Zeg maar gerust een jaar of 1,5 voordat de Xbox op de achtergrond verdwijnt. Sowieso zal de Xbox360 in het begin duur zijn, en dan zijn er niet veel Xboxgamers die meteen dat ding halen.

7. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat een 360 subforum deels zou mee helpen het forum wat overzichterlijker te maken want nu staat tussen de xbox games 360-games enz

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb hier al veel goede redenen gelezen om een sub-forum te openen over de Xbox 360 en het lijkt mij ook wel lekker overzichtelijk. Er word al vrij veel gespeculeerd en veel over de games gepraat en beter wat eerder dat het alvast netjes bij elkaar staat dan als de hel losbreekt lijkt mij 8)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De redenen zijn allemaal wel in orde, alleen het tijdstip laat nog even te wensen over. Over een paar weekjes zal dat allemaal anders zijn denk ik.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Daar heb je opzich wel gelijk in maar het kan volgens mij geen kwaad een paar weken eerder te zijn ;)

Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Moet nu wel zeggen, dat het hard gaat. Heb XBW even 24 uur niet bezocht en het 360 geruchten/feiten topic heeft er een pagina of 6 bij gekregen.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb

zo staan er nu foto's van Leipzig
    Prijs discussie
    pictures van xbox 360 games
    en een hoop vragen

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En dan te bedenken dat er ook nog eens bijna van elke launch titel al een topic is, in het Xbox games forum. ;)

14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is geopend:) (iig een wisselforum. Dat wordt denk ik ook wel wat overzichtelijker, want zo'n thread waar elke dag 10 pagina's bij komen...

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  15. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en er komt dus een xbox 360 wissel/sub forum tenminste, daar lijkt het nu verdacht veel op!

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is er al:). Je kan gaan posten (nouja, iig threads gaan aanmaken). Er staat nu waar eigenlijk de thread zou moeten staan waar het laatst gepost is 'nooit'. :confused:

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De wisselforums zijn nog dicht. We verplaatsen eerst alle bestaande Xbox 360 threads daarnaar toe voordat ze open gaan. :)

/edit Sofware forum is nu open, hardware zal binnen enkele minuten volgen. :)

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  18. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom noemen jullie het wisselforum? en waarom is het dus niet gewoon een normaal sub forum? want de xbox 360 blijft nog wel eventjes denk ik 8)

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Aangezien deze wisselforums op den duur zullen verdwijnen. Straks zal namelijk de Xbox 360 de rol van de Xbox innemen hier op het forum. En dan kan het gewoon in alle forum gedeeltes daar over gaan. Tot dan heeft de Xbox dat nog geheel te zijn beschikking en krijgt de Xbox 360 2 sub forums toegewezen die tot die tijd de zaken gescheiden houden voor de overzichtelijkheid. :)

20. FabianNL

FabianNL Guest

o, lag dus niet aan mij dat ik niet kon reageren meer in geruchten en feiten draadje :)

Deel Deze Pagina