Ik vind 'm te ontoverzichtelijk om aandacht aan te besteden of om ook maar iets te gaan lezen als ik heel eerlijk ben. Té druk en de structuur is niet na één of twee oogopslaggen (jaja) duidelijk.
//edit: toch maar toelichten want het lijkt nu wel heel makkelijk zeiken: neem nu bijvoorbeeld het dozijn aan verschillende groenen dat gebruikt wordt. En de achtergrond die tussen de verschillende 'kaders' met info heen krioelt. Binnen die kaders heb je dan veel drukke plaatjes met werkelijk alle kleuren, door je hele scherm heen. Drukdrukdruk.
De site heeft geen begin of einde, geen borders om de buitenste tekst heen. En die achtergrondstructuur loopt achter de tekst heen.
Links heb je twee keer een kop voor artikelen terwijl 't bij de rest maar één keer voor komt, dat soort dingetjes. En dan (het is tijdelijk en voor 'n goed doel, maar toch) die gruwelijk irritante banner voor 555 die tactloos de hele site nog eens in tweeen splijt.
De tekst van releases is fucked up, weet niet of het door Firefox komt maar 't deel dat met die browser hier komt wordt steeds groter, dus dat zou niet fout mogen gaan.
Nu heb ik moeie ogen
Ik wil niemand hier mee aanvallen en heb geen bovenstaande reacties gelezen, maar dit is wat mij zo 1, 2, 3 opvalt als 'argeloze' bezoekert...
Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2005