1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggesties] Wat vind jij van de XBW frontpage?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 18 jan 2005.

?

Welk eindoordeel krijgt Xboxworld van jou?

  1. 10

    24 stem(men)
    6,0%
  2. 9

    99 stem(men)
    24,6%
  3. 8

    130 stem(men)
    32,3%
  4. 7

    68 stem(men)
    16,9%
  5. 6

    27 stem(men)
    6,7%
  6. 5

    13 stem(men)
    3,2%
  7. 4

    10 stem(men)
    2,5%
  8. 3

    5 stem(men)
    1,2%
  9. 2

    5 stem(men)
    1,2%
  10. 1

    23 stem(men)
    5,7%
  11. 0

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Wij doen niet aan afblaffen. ;) De reden dat ik deze thread opende was juist om feedback te krijgen op ons werk.Om de goede en minder goede kanten van Xboxworld te belichten en er op die manier misschien wat aan te kunnen doen. En juist de antwoorden van X Kombat X en JelleJelle zijn uitgebreid en goed onderbouwd. Ik zal ook niet ontkennen dat ik me best kan vinden in een aantal punten die ik de rest van de crew nog wil voorleggen. Toch alvast bedankt voor alle moeite, van iedereen. :)
     
  2. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 9 gegeven:
    - goede reviews en previews
    - genoeg nieuws
    - heel goed forum
    daarom vind ik een 9 wel een terecht cijfer.
     
  3. Ruud

    Ruud Guest

    Front-page, wat snap je daar niet aan?

    Zo'n poll is toch totaal niet representatief als je als doelstelling hebt om de site beter te maken?
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep, Dit vind ik der ook van..
     
  5. Ruud

    Ruud Guest

    Ik kreeg een verzoekje om een screenshot te maken van de harwar van tekst bij de releases te maken. No prob zou je denken, maar toen ik net weer in Firefox keek zag de site er 'n stuk anders uit...
    Ik heb vanochtend m'n Temp IE-files gedumpt, maar ik kan me niet voorstellen hoe dat m'n cache van Firefox kan beinvloeden.

    Zoals 't er nu uitziet is het al een stuk rustiger (zal ook door de donkerder kleuren zijn), maar echt overzichtelijk vind ik 'm nog steeds niet. Ik heb het dan ook puur over de main, meer niet.

    Btw, zijn jullie de balk helemaal onderin vergeten aan te passen aan de rest of is dat met opzet gedaan?
     
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    In het begin kwam ik best vaak op de mainpage, nu eigenlijk alléén nog maar op het forum.

    Waarom? Xbox games boeien me niet meer zoveel als voorheen.
    Maar naast dat feit vind ik wel dat de site er op vooruit is gegaan kwa nieuws, layout etc.

    Jullie krijgen een 8 van mij.
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    release data mogen wel is aangepast worden, waar nodig
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de frontpage wel prima zo en momenteel mis ik eigelijk niets. Vooral de thema's, zoals die nou van Mechassault2 is, vind ik ook heel mooi. Gewoon prima, een mooie 8 trek ik daar voor uit, alhoewel een 9 ook niet onterecht was geweest.
     
  9. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 7 gegeven want ik vind dat er eigelijk te weinig info is te vinden over games. Het enige wat ik op xboxworld doe is forums lezen en heel af en toe posten maar op de frontpage lees ik soms alleen wat nieuws van die dag en daar houdt t mee op.
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat XBW een wat meer interactieve homepage moet krijgen. Of in ieder geval een wat mooier ogende. Om het aantrekkelijk te houden dan. Verder vind ik het jammer dat reviews van games regelmatig pas een hele tijd na de releasedatum komen. Ik wil er over kunnen lezen als het spel uitkomt, niet als het in de classic-bak komt te liggen ;) Eindoordeel: 7
     
  11. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een acht gegeven.
    dat de voorpagina wat flitsender mag ben ik het wel mee eens.
    misschien met iets bewegends maar niet te druk.
    rest vind ik ook goed,ook het forum.
    is het eerste forum waar ik langer dan en week lid van ben.
    en verder voor de site _O_
     
  12. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    site boeit me niet echt, heb een 9 gegeven, maar dat komt omdat ik me reviews altijd uit gamebladen haal. Forum is wel echt een 10 waard !
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook een 8, de features zijn goed maar ik vind de lay out niet mooi opgebouwd.
     
  14. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een 8 gegeven.. leuk en gevarieerd nieuws, wel beetje laat af en toe! mooie lay-outs hoewel de indeling daarvan niet mooi is.. er had meer in kunnen zitten.. maar tot nu toe de beste xboxsite met een active community!
     
  15. Ruud

    Ruud Guest

    Twee woorden:

    blinde
    aap
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Enkel het forum boeit me, sinds V3 vind ik de frontpage helemaal niks meer. Niet overzichtelijk en niet up to date met de revieuws. Dit zorgt voor min punten, evenals de punten telling die soms nog onduidelijk is. verder goed het forum maakt heel veel goed, daarom dus een 7.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zucht.....
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat zucht.... ik mag toch zeker zeggen wat ik vind als ernaar word gevraagd, wees blij dat ik nog een 7 geef aangezien ik het forum er ook nog bij betrek.

    De opties van V3 zijn misschien wel goed, maar de lay-out vind ik onoverzichtelijk.
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Er wordt duidelijk gevraagd om je mening van de frontpage. Enkel en alleen de frontpage. Jij betrekt het forum in je cijfer, en dat is nadrukkelijk niet de bedoeling. Vandaar die zucht, omdat dat al 10 keer eerder is aangegeven.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En ik vind dat het forum ook betrokken word bij de frontpage, daarom betrek ik het er wel wat mee, tuurlijk weegt de frontpage zwaarder dan het forum, het gemiddelde daarvan is ongeveer een 7 (6,7) dus dan blijft het nog ongeveer hetzelfde voor de frontpage zou ik namelijk een 5,5 geven wat afgerond een 6 is. Hierdoor is het maar 1 punt verschil en speelt het forum dus eigenlijk bijna geen rol.
     

Deel Deze Pagina