Een site draait voornamelijk om de inhoud. Een leuke community, veel informatie wat prettig is om te lezen en het moet er natuurlijk goed uit zien.
Xbw heeft zeker weten een leuke community, al is het af en toe een gesloten groep (waar dat is een andere discussie, ja ik heb de openingspost gelezen).
Ook ziet alles er strak en verzorgd uit, het is in ieder geval duidelijk dat er veel tijd in gestoken is.
Een groot minpunt is toch wel wat een steunpunt van een site moet zijn, de informatie. Vaak is het achterhaald, komt het gewoon niet of is het niet aantrekkelijk om te lezen. Daar hoort een site op te steunen, maar jammer genoeg laat belangrijk nieuws toch vaak te lang op zich wachten, vooral vergeleken met andere sites. Het inmiddels uitgemolken onderwerp 'Fable' komt dan weer naar voren. Het is beloofd en nog eens beloofd, maar uiteindelijk komt de Review, een review van een game waarvan ik graag de mening van Xbw had gehoord niet. Ook andere games duren laten vaak (te) lang op zich wachten en tegen die tijd is waarde van een dergelijke review al gedaald, omdat vele users de review dan al ergens anders hebben gelezen.
Maar, wat er wordt neergezet is vaak wel van hoge kwaliteit. Alle reviews zijn goed onderbouwd en goed om te lezen en dat is beter dan snelle news post waar niets toch weinig van klopt. Spelfouten vallen niet op, behalve als je ernaar op zoek gaat en zinnen zijn niet te lang of te kort.
Beoordeling - Goed (Ik geef geen cijfer
, voelt oude discussie opkomen)
Gewoon een goede site, alleen jammer van het af en toe ontbreken van de nodige informatie.
Klik om te vergroten...