1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggesties] Wat vind jij van de XBW frontpage?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 18 jan 2005.

?

Welk eindoordeel krijgt Xboxworld van jou?

  1. 10

    24 stem(men)
    6,0%
  2. 9

    99 stem(men)
    24,6%
  3. 8

    130 stem(men)
    32,3%
  4. 7

    68 stem(men)
    16,9%
  5. 6

    27 stem(men)
    6,7%
  6. 5

    13 stem(men)
    3,2%
  7. 4

    10 stem(men)
    2,5%
  8. 3

    5 stem(men)
    1,2%
  9. 2

    5 stem(men)
    1,2%
  10. 1

    23 stem(men)
    5,7%
  11. 0

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had al een cijfer gegeven, maar ik moest ff kwijt dat ik het nieuwe Thema van MNC3:DE erg koel vind :D
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanks!
     
  3. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt eigenlijk alle thema's van de games wel cool.:) TS 3, Doom 3, MNC3 enz....
     
  4. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    WTF is er met het forum aan de hand?
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Slimme mensen... :cool: Wanneer er een oordeel over de frontpage wordt gevraagd, en er vervolgens over het forum gesproken wordt. :+
     
  6. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    al die thema's zijn zeker mooi, jammer dat de standaard lay-out niet zo mooi is. ik vind het ook altijd weer jammer als er geen themaweek meer is.
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    WTF doet breakdown nou weer boven aan de fp, spel is allang uit!
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  9. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Een goede vraag... heb het meteen maar even rechtgezet.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de late reactie, maar dit is de eerste keer dat ik het weer lees na mijn post.

    Ik ben het wel met je eens qua nieuws, want ik héb gekeken en het ís erg snel. Ik bedoelde eigenlijk meer de reviews enzo, want jullie reviewen maar 2% van de spellen waar jullie het ooit over hebben gehad, en soms ook erg laat.
    Je moet me niet verkeerd begrijpen hoor, want voor reviews zijn er andere sites en jullie hebben idd veel nieuwtjes (wat belangrijker dan reviews is) maar ik probeer m'n mening van die ander post ff uit te leggen;)
     
  11. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef er een 9 voor

    -Veel niews

    -mooie forum

    -en andere dingen ;)
     
  12. Assault Trooper

    Assault Trooper Living in heaven

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie layout veel en duidelijk nieuws prima xbw ga zo door
     
  13. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedere week screens van EA spellen. Dit vind ik een beetje overbodig. Het zijn steeds maar 2 screens. Een heel nieuwsbericht voor 2 screens? Volgens mij is het beter om de screens op te sparen en meer tegelijk vrij te geven.

    De reden waarom?
    EA spellen krijgen onterecht te veel belangstelling. Ik zie het als een vorm van hypen. Dit is helemaal niet nodig, EA maakt zelfs tv reclames voor hun spellen. De spellen van de kleinere developers komen minder in de belangstelling. Dit vind ik jammer.

    Ik zou graag wat meer balans zien in de nieuwsberichten.

    Verders beste Xbox site van de Benelux! _O_
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja daar heb je wel gelijk in. Het is best wel irritant om steeds maar 1 screen te zien die verder niet veel zegt over het spel zelf.

    Aan de andere kant laat dit wel zien dat het nieuws erg up to date is op xboxworld. :)
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanks voor de compli's! Maar, ik moet eerlijk zeggen dat ik de klacht over EA posts een beetje een onzin commentaar vind. Van de 30+ nieuwsposts deze week zijn er net 3 of 4 over EA games. :)

    Verder zijn er zat leden en bezoekers die die shots wel graag zien!

    Als we zo beginnen te censureren, moeten we straks ook alle 'goede' berichten over EA achter wegen gaan laten en alleen posten als het slecht gaat met EA?

    Zo werkten wij niet, wij proberen geen overheersende mening in onze nieuwsposts te uiten, alleen logische deducties aan de hand van screenshots/clips en de mogelijke kwaliteit daarvan of informatie, of iets van onze ervaringen op events. We zullen geen mening vertolken waarbij we zeggen dat wij een uitgever slecht vinden of een product op voorhand slecht vinden, want zo is er over iedereen wel iets te zeggen en we zijn hier niet om anti-EA leden naar de mond te praten en niet om pro-EA leden naar de mond te praten, maar algemeen objectief EA nieuws te brengen als dat er is.

    Wederom, we brengen het nieuws omdat er mensen zijn die het willen zien. Als je het niet wilt zien, tja, die ene seconde die het duurde dat je er op klikte en je fout inzag kan nou niet bepaald een cruciaal irritatiepunt zijn lijkt mij. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Jullie hoeven het ook niet weg te laten alleen maar omdat een paar mensen het irritant vinden. Ik begrijp wel dat andere mensen het wel willen zien.

    Het valt me wel op dat op vrijdag 1 next gen screen van NBA Live '06 te zien is. Dan is het zaterdag en heb je weer 1 next gen screen te zien. Ik begrijp wel dat jullie er niet veel aan kunnen doen, maar dat het weer een publicatiestunt van EA is.

    Dat viel me ook op bij NfS Most Wanted. Steeds weer een paar of 1 screen te zien krijgen is toch wel een beetje irritant, maar het maakt verder niet uit.
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Okay! :+ Er zijn in de wereld echt belangrijkere dingen om je mee bezig te houden! :+
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 9 gegeven omdat het een mooie site is, niet te veel fratsen, overzichtelijke Lay-out, lettertype duidelijk. alleen zoals al eerder genoemd dat jullie de games een beetje laat reviewen en dat er nu al 4 keer(als ik me niet vergis) achter elkaar een nieuwsthread is geopent waar in elk maar 2 of 3 screens van NFSU: Most wanted te zien zijn, ik weet niet maar kunnen jullie niet gewoon 1 nieuwsthread maken en die telkens updaten om weer bovenaan het rijtje te zetten? dat houd het wat overzichtelijker.
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    zow een dikke 8 en die staat ben miss een beetje laat maar jullie verdiene hem wel tis een goede duidelijke site met veel informatie over vette xbox zooi en games gaa zow door :D
     
  20. Magic

    Magic Watch and Learn

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef het een 7 want ik zie dat deze site best vaak met oude nieuwtjes komt, soms niet, maar meestal komen ze met iets dat all dagen en soms all weken bekend is, verders vind ik alles wel oke.
     

Deel Deze Pagina