Thanks voor de compli's! Maar, ik moet eerlijk zeggen dat ik de klacht over EA posts een beetje een onzin commentaar vind. Van de 30+ nieuwsposts deze week zijn er net 3 of 4 over EA games.
Verder zijn er zat leden en bezoekers die die shots wel graag zien!
Als we zo beginnen te censureren, moeten we straks ook alle 'goede' berichten over EA achter wegen gaan laten en alleen posten als het slecht gaat met EA?
Zo werkten wij niet, wij proberen geen overheersende mening in onze nieuwsposts te uiten, alleen logische deducties aan de hand van screenshots/clips en de mogelijke kwaliteit daarvan of informatie, of iets van onze ervaringen op events. We zullen geen mening vertolken waarbij we zeggen dat wij een uitgever slecht vinden of een product op voorhand slecht vinden, want zo is er over iedereen wel iets te zeggen en we zijn hier niet om anti-EA leden naar de mond te praten en niet om pro-EA leden naar de mond te praten, maar algemeen objectief EA nieuws te brengen als dat er is.
Wederom, we brengen het nieuws omdat er mensen zijn die het willen zien. Als je het niet wilt zien, tja, die ene seconde die het duurde dat je er op klikte en je fout inzag kan nou niet bepaald een cruciaal irritatiepunt zijn lijkt mij.
Laatst bewerkt: 26 jun 2005