Ik heb nog een suggestie wat te maken heeft met het forum/frontpage (het heeft denk ik meer met de frontpage te maken, vandaar dat ik het hier post):
Ik denk dat het beter is om op de frontpage het stukje "forum" aan te passen:
optie 1:
-één deel voor de nieuw geopende threads,
-één voor de laatste gewijzigde/geposte threads.
of eventueel om het overzichtelijk te houden:
optie 2:
- onder het kopje Forum op de frontpage alleen de laatst geposte threads weergeven (maar als er dus een nieuwe thread wordt aangemaakt komt deze er dus wel op de mainpage te staan)
Door de laatst geposte threads (met natuurlijk een paar uitzonderingen, zoals GM ed.) een plekje op de frontpage te geven, wordt hier meer aandacht aan besteed. Zo komen iets oudere threads (weer) meer leven (denk aan bv. een centrale thread). Hiermee voorkom je dat men vaker een nieuwe thread opent voor een onderwerp dat al in een centrale thread wordt behandeld, doordat men er sneller van op de hoogte is dat er voor dergelijke onderwerpen vaak al een centrale thread bestaat.
Nu worden alleen de nieuwe threads weer gegeven op de frontpage (en deze threads blijven soms wel de hele dag op de frontpage weergegeven, en daardoor lijkt het alsof er weinig op het forum gebeurd (wat volgens mij niet zo is?).
Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik hier probeer uit te leggen, en dat jullie hier iets aan hebben.
Laatst bewerkt: 26 aug 2005