1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggesties] Wat vind jij van de XBW frontpage?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 18 jan 2005.

?

Welk eindoordeel krijgt Xboxworld van jou?

  1. 10

    24 stem(men)
    6,0%
  2. 9

    99 stem(men)
    24,6%
  3. 8

    130 stem(men)
    32,3%
  4. 7

    68 stem(men)
    16,9%
  5. 6

    27 stem(men)
    6,7%
  6. 5

    13 stem(men)
    3,2%
  7. 4

    10 stem(men)
    2,5%
  8. 3

    5 stem(men)
    1,2%
  9. 2

    5 stem(men)
    1,2%
  10. 1

    23 stem(men)
    5,7%
  11. 0

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je in de war bent met xba magic.
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Vergeet onze exclusieve nieuwtjes niet, op een of andere manier valt het mensen alleen op als ze al iets weten dat het oud is, maar als we iets posten wat nieuw of exclusief is hoor je er niemand over! :)
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Mirik jij bent echt druk bezig met die nieuwtjes de laatste tijd... zeg maar heel erg druk je hebt alle nieuwtjes gepost of is dat jouw ding?
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwtjes is op het moment vooral mijn ding ja! Ik ben niet zo'n vakantiemens en vind het verschrikkelijk leuk. :)
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is leuk jah mensen informeren op een site, en vervolgens daarop reacties krijgen is leuk. En je weet het nieuws het eerst. ontopic ik denk dat de 360 de marktleider ook gaat worden omdat de reclame die ze gemaakt hebben indrukwekkend is. En hij heeft een veel betere engine dan de andere consoles en daarbovenop komt de 360 uit als eerste next gen console dus ik denk dat ie daarom veel meer verkocht zal worden dan die andere consoles.
     
  6. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens :cool:, en het is ook nog eens goed voor de site zelf.
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    2 vragen:

    1) Hoe kom je aan al die nieuwtjes. En please geen: 'dat is beroeps geheim'

    2) En ben jij nu de enigste die nog nieuwtjes zoekt voor de site want ik zie alleen jou daar staan
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    1. Zoek en gij zult vinden! Als je het drie/vier jaar doet, zoals wij, dan kun je het ook zo goed! Informatie verzamelen, inzicht kweken, veel werken.

    2. Momenteel wel, Jordi is vakantie en hiatus aan het houden met af en toe een review en de rest van de crew is of op vakantie en schrijft alleen reviews. Natuurlijk is Erwin net overgestapt naar Gamer om zijn horizon uit te breiden. We moeten zeker binnenkort weer eens een aantal nieuwe gamers ronselen om reviews te schrijven!

    3. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het niet mogelijk dat leden zelf ook nieuws opsturen naar, bv jou of iemand anders, en dat daarme iets gedaan kan worden, het moet dan wel nuttige info zijn. Ik vind dat er op de main page voornamelijk veel goede game nieuws staat terwijl ik nieuws rondom de games/console ook leuk vind. Bv over die foto van de controller met een toetsenbord.
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier is het contact form: http://archief.xboxworld.nl/contact/

    Maar zoals ik al meerdere malen zeg in deze thread, we posten geen onofficieel nieuws, of nieuws van andere websites. We genereren ons eigen nieuws aan de hand van uitlatingen of media te vinden in officiele press releases, websites en officiele publicaties van die uitgevers, ontwikkelaars en derden die met hen werken in distributie, marketing etc.

    Bij uitzondering willen we wel eens nieuws posten opgevangen door de community. Maar moet ik eerlijk zeggen dat met dat toetsenbord (ik weet het allemaal wel meteen, maar kan niet posten) ik liever wacht op een duidelijk uitleg en officiele aankondiging dan een obscure forumpost. Het zal allemaal wel waar zjin, maar het blijven geen officiele uitingen van Microsoft zelf, dus staat open aan fasificatie of interpretatie van derden die geen belang hebben de informatie persé correct te kijgen of uberhaupt aan te leveren. :)

    (Zo makkelijk is het niet er komt een hele theorie en een hele zooi principes aan te pas! :+ )
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap hoe je aan de argumenten komt, maar dat van de controller met een toetsenbord is toch wel van microsoft omdat dat bij de spaanse presenatie (correct me if i'm wrong) werd uitgelegt en voorgetoond dus dat zou ik wel weer als betrouwbaar beschouwen.

    Dus als ik eenkeer officiel een excusief nieuwtje heb kan ik hem gewoon sturen naar dat email adres?
     
  12. ViperGTS

    ViperGTS _/_/_/_/_/

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje, ik wil namelijk iets te koop zetten op xbw.nl maar de link naar adverteren doet het niet.
    Wordt hier toevallig aan gewerkt, of ligt het aan mn computer?
     
  13. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    De link 'adverteren' op de main wordt bedoelt voor advertenties/banners op de mainpage van bedrijven. Als je je spulletjes te koop wil zetten kan het in het X-bazar forum:

    http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=16
     
  14. SiLeNt

    SiLeNt Elite

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een suggestie wat te maken heeft met het forum/frontpage (het heeft denk ik meer met de frontpage te maken, vandaar dat ik het hier post):

    Ik denk dat het beter is om op de frontpage het stukje "forum" aan te passen:

    optie 1:
    -één deel voor de nieuw geopende threads,
    -één voor de laatste gewijzigde/geposte threads.

    of eventueel om het overzichtelijk te houden:

    optie 2:
    - onder het kopje Forum op de frontpage alleen de laatst geposte threads weergeven (maar als er dus een nieuwe thread wordt aangemaakt komt deze er dus wel op de mainpage te staan)

    Door de laatst geposte threads (met natuurlijk een paar uitzonderingen, zoals GM ed.) een plekje op de frontpage te geven, wordt hier meer aandacht aan besteed. Zo komen iets oudere threads (weer) meer leven (denk aan bv. een centrale thread). Hiermee voorkom je dat men vaker een nieuwe thread opent voor een onderwerp dat al in een centrale thread wordt behandeld, doordat men er sneller van op de hoogte is dat er voor dergelijke onderwerpen vaak al een centrale thread bestaat.

    Nu worden alleen de nieuwe threads weer gegeven op de frontpage (en deze threads blijven soms wel de hele dag op de frontpage weergegeven, en daardoor lijkt het alsof er weinig op het forum gebeurd (wat volgens mij niet zo is?).

    Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik hier probeer uit te leggen, en dat jullie hier iets aan hebben.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    een 8 van mij mooie layout veel nieuws en een goed forum :)
     
  16. tijmen321

    tijmen321 tijmen321

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook een 9 gegeven. Het is toch veel beter dan andere xbox sites!

    <marquee> xbw.nl blijft de beste xbox (360) site van Nederland! </marqee>
     
  17. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet echt iets anders doen wat ik vind het er niet uit zien.
    je moet gewoon een hele xbox 360 layout doen.
    dat is pas vet.
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind het prima jammer dat je moeilijk kunt zien of nieuws nu over de Xbox 1 of Xbox 360 gaat (ben eigenlijk alleen nog maar geintreseerd in 360 news!!!)
     
  19. wolfNL

    wolfNL Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij een 9!!! het ziet er allemaal goed uit lekker overzichtelijke en volgens mij ook de groo ste van NL en natuurlijk allemaal gezellige luitjes hier echt topper ga zo door _O_ _0/
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  20. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    8/10 zit er wel netjes uit.
     

Deel Deze Pagina