1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggesties] Wat vind jij van het XBW Forum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 26 jan 2005.

?

Wat voor cijfer geef je het forum van Xboxworld?

  1. 10

    14 stem(men)
    10,6%
  2. 9

    34 stem(men)
    25,8%
  3. 8

    33 stem(men)
    25,0%
  4. 7

    24 stem(men)
    18,2%
  5. 6

    7 stem(men)
    5,3%
  6. 5

    2 stem(men)
    1,5%
  7. 4

    3 stem(men)
    2,3%
  8. 3

    4 stem(men)
    3,0%
  9. 2

    1 stem(men)
    0,8%
  10. 1

    10 stem(men)
    7,6%
  1. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Forumpje krijgt van mij een dikke 9: dit forum is het enigste forum wat me kan boeien en waar ik dus ook actief ben. Klachten heb ik niet, zou natuurlijk fijn zijn dat mensen nadenken voordat ze gaan posten (even faq doorlezen is vaak ook slim;)). Keep up the good work!
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Dus door de mods geef jij een 2? Dus de andere leden tellen niet mee... :{ ... Hoe kunnen ze het dan verbeteren? Geef eens een voorbeeld :)
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dit eigenlijk wel grappig :D
     
  4. VEN0M

    VEN0M BLaCK VEN0M NL

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    het iz in iedergeval beter dan XA,maar de topic worden TE snel gesloten.

    verder wel chill
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Same here; en dan nog zeggen dat we een goede grap niet kunnen waarderen. *)
     
  6. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 9 gegeven.
    ik vind het goed georganiseerd.
    En veel members om veel informatie uit te wisselen, zo wordt je snel geholpen met problemen en vragen.
    En ik vind de Green mile echt leuk!
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wilde een 9,5 geven, toch maar afgerond naar een 10 want 9 vond ik nét te weinig.
    Waarom? Omdat dit het enige forum is waarop ik na zo lange tijd nog steeds dagelijks actief ben. Vroeger kwam ik vooral voor de xbox fora, nu ben ik het meest actief op de non-xbox hokken. Het is daar erg gezellig en de constante wedstrijdjes vind ik erg leuk. En op het ASEL lopen altijd wel interessante discussies met mensen die ook echt discussiëren i.p.v. maar wat uitkramen.
    Het strenge beleid hier vind ik ook goed. Sommigen irriteren zich aan het strenge gedrag van mods en de admins, ik vind het juist goed en het forum blijft erdoor overzichtelijk en duidelijk.
    Verder heb ik geen opmerkingen. Ik wel nog even kwijt dat ik die tijdelijke fora voor games als Halo 2 en Fable een goed idee vind en dat jullie daar nog lang mee moeten doorgaan.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik respecteer je mening, maar het een vind ik niet los staan van het andere, dus wat is 't nou? :)
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De forum is erg vet.
    Maar niks is perfect, erg mooi gemaakt.
     
  10. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Forum vind ik te gek, altijd snel reactie. Had bij het begin veel problemen met mijn xboxlive, met hulp van Fardo toch maar snel opgelost. Ook members komen vaak met interessant nieuws.

    Zo ongeloofwaardig die mensen die een 3 of lager geven. Als je het forum zo slecht vindt wat die je hier dan :{
     
  11. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het forum wel handig en makkelijk maar die lui die steeds alles dichtgooien vind ik minder:mad:
     
  12. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    forum is goed, niks op aan te merken.
    Alleen kan ik me soms irriteren aan moderators (waar ik ook een thread over had gestart). ik heb een 7 gegeven
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Komt eigenlijk door dat er weinig mensen de zoek funktie gebruiken ... als iedreen verder kijkt dan zijn neus lang is worden er ook minder topics gesloten
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hang eigenlijk alleen maar een beetje rond in de Gm. De andere fora's boeien me niet zo zeer. Ik ben dan ook geen diehard Xbox gamer.
    Design kan echter veel beter. Zeker in vergeleke met de mainsite. Ik zou bijvoorbeeld graag zien dat het forum niet meer full screen zou zijn maar gecentreerd en minder breed. *wijst naar gathering.tweakers.
    Ik gaf het forum een 8.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een 10,Er hoeft niks veranderdt te worden vind ik.
     
  16. sammetje

    sammetje Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    1
    ben ik het mee eens ! 10!
     
  17. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik geef Xboxworld Forum een GOED whaha
    tja het cijfer is ook maar een mening van 1 persoon (hmmm where have i heared that before _O_ )
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Leuke mensen, goeie sub-forums ..

    Maar de layout kan veeeeele malen beter
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een 7 gegeven. Er zijn een hoop dingen die ik goed vind aan het forum:
    + Als je iets zoekt op Xbazar heb je het zo gevonden, of je bent hetgeen wat je kwijt wilt zo kwijt. Ook in de andere subforums heb je zo antwoord op vragen en discussies blijven levendig.
    + Over de mods en admins ben ik over het algemeen erg tevreden. Mensen zitten wel eens te mekkeren over threads waar een slotje op komt, maar in 9 van de 10 gevallen is het gewoon terecht dat er een slotje op komt, omdat mensen de zoekfunctie niet gebruiken.

    Maar der zijn ook een paar punten die in mijn ogen verbeterd kunnen worden:
    - Bij het sluiten van sommige threads wordt er door de mods best bot gereageerd. Het is de laatste tijd een stuk minder, en ik snap dat het vervelend is als het de 6de thread is over een onderwerp waarvoor ze eigenlijk ergens anders moeten zijn. Maar als ik even vanuit mezelf kijk. Toen ik hier voor het eerst kwam zag ik allemaal onderwerpen waar ik in wilde posten en die me interesseerde, dan ga je dus heel enthousiast posten en open je misschien zelf ook een thread. Als die dan al een keer gemaakt is, maar dat heb je niet gezien en iemand gooit hem dicht en er komt een reactie van: 'Leer de zoekfunctie eens gebruiken', dan schrik je mensen af. Sommige mensen zijn gewoon echt dom, maar ik denk niet dat de meeste nieuwkomers zoiets expres doen.
    - De lay-out ziet er redelijk uit, maar sluit niet aan bij de frontpage imo. Dit is niet een groot drama, maar ik vind het mooier als het één geheel is.
     
  20. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef dit forum gewoon een 10, maar alleen omdat het vele malen beter is geregeld dan de concurrerende forums (cubezone, powerweb en andere gamesites), en hier zijn erg veel leden en het forum ziet er ook nog makkelijk en overzichtelijk uit :D
     

Deel Deze Pagina