1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggesties] Wat vind jij van het XBW Forum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 26 jan 2005.

?

Wat voor cijfer geef je het forum van Xboxworld?

  1. 10

    14 stem(men)
    10,6%
  2. 9

    34 stem(men)
    25,8%
  3. 8

    33 stem(men)
    25,0%
  4. 7

    24 stem(men)
    18,2%
  5. 6

    7 stem(men)
    5,3%
  6. 5

    2 stem(men)
    1,5%
  7. 4

    3 stem(men)
    2,3%
  8. 3

    4 stem(men)
    3,0%
  9. 2

    1 stem(men)
    0,8%
  10. 1

    10 stem(men)
    7,6%
  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de mod's/admins soms ook best bot, maar volgens mij kijken ze wel of ze het tegen nieuwe of oude members hebben. en als ze het tegen oudere members hebben mogen ze best wel iets botter reageren. maar ik ben het met je eens dat ze soms wel iets kunnen minderen.
     
  2. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Door niet de helft van alle topics te sluiten, ik bedoel of ze nou gesloten staan of nog ff open. Ze staan je tog in de weg. En om het nou overzichtelijk te houden, Dat valt ook wel reuze mee. (of je nou hier verdert lult, of in een oude topic waar tog niemand komt)
    Enne een 2 is misschien wat overdrefen maar dan kwam ik in elk geval wel wat duidelijker over, ipv dat ik een 7 gaf. wat het eigenlijk wel verdient op de moderators na dan wat volgens de baas bij elkaar hoort.

    Enne ff vraagje los hiervan, Hoe kan ik mijn naam veranderen er staat nu Fig0, wat natuurlijk helemaal nergens op slaat, dusse kan dit verandert worden of moet ik eraan geloofen.

    /Mod Doe ff normaal aub... - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2005
  3. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt te veel gesloten, heb een iets lager cijfer gegeven.. daardoor.
     
  4. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, te veel wordt er gesloten!
     
  5. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige nadeel aan het forums is vind ik dat het soms onoverzichtelijk is. vb bij topic voor spellen te kopen/verkopen. Als je daar een topic geopend hebt en je kijkt de dag later waar het staat is ie niet meer te vinden. Mss toch oude (gesloten) topics gewoon verwijderen kwestie om het overzicht te bewaren ;)
    Voor de rest is hij goed :D 9/10
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, er worden te veel domme threads aangemaakt, als je een thread aanmaakt waarin iets staat wat nog niet eerder is besproken, die volgens de regels is en ook werkelijk wat bijdraagt, zal je geen mod zien die hem sluit.

    Maar als jij het echt vindt kun je ook vast wel een aantal voorbeelden geven :). Of Fig0 of Zed wel.

    Ik vind ook dat het forum er een stuk overzichtelijker door wordt. Kijk maar eens op TXB, die hebben weliswaar meer leden, maar daar wordt voor elke screen een nieuwe topic aangemaakt. Het forum is een zooitje, en leuke en zinnige threads zakken snel af, doordat er zoveel nieuwe nutteloze topics worden geopend.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Helemaal mee eens. Ik heb een 8 gegeven. Perfect is op een forum nooit mogelijk omdat het helemaal afhangt van members moderators lay-out en beleid. En dat is lastig omdat helemaal bij elkaar in evenwicht te brengen. Maar bij dit forum is het erg goed gelukt :). Complimenten daarvoor. Ik vind de moderators die nu actief zijn erg goed. Ik was laatst zelfs helemaal verbaast van een mod-actie van Furies. Dat had ik namelijk nog nooit gezien. Ik vind op dit moment de moderators en Admins echt heel erg goed bezig zijn. Bijna perfect.... Waarom niet helemaal? Dioga mis ik wel een beetje als Admin :'-(.

    Keep on going XBW !
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  8. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    __________________

    /Mod Graveheart

    Als je nou eens normaal, zonder caps praat...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2005
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Waar heb je het in godsnaam over? Als je een ban had gehad kon je dit niet eens posten :{
     
  10. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was de ban juist de grap.
    In elk geval heb ik een 9 gegeven omdat ik het forum erg goed vind, maar niets is perfect.
     
  11. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Mafketel, als je een ban had, dan kon je nu niet eens posten _0/

    Ga maar threads zoeken die onterecht gesloten zijn |:-
     
  12. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook bans die je niet geheel van de site afhalen
    maar zo kan ik nu vanwege dit voorgeval geen nieuwe treads aanmaken!!

    + dat ze dit nu ook alweer modden!!
    Dit is precies wat ik bedoel!!!
    En die uitroeptekens waren misschien niet nodig, maar die ban ook niet!!
    Dan moeten ze ook niet zeggen dat ze het grappig vinden }:]
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed, dit gaan we even via PM verder doen. Ontopic.
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    * Aait Rick12 [​IMG]
     
  15. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms zijn er echt van die rare moderater acties...Een 7 en beter ook niet...
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Voorbeeld graag.
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het een 8 gegeven. Het is een erg goed forum, maar het kan op bepaalde punten nog wat verbeterd worden, maar dat ligt met name aan de mensen die zich niet aan de regels houden. Heel af en toe kan ik sommige acties van mods niet begrijpen, en de postcount is ook nog steeds erg verwarrend mijns inziens. Ik moet verder wel zeggen dat het forum van XBW een topforum is, dat nog lang zal bestaan!
     
  18. ik geef een... 1

    EDIT: of nee toch maar een 6 omdat ik vind dat Darkwing humorloos is :+ als ik hier zo rondkijk is er niks mis alleen erger ik me dood aan acties van sommige mods/admins maar dat is een algemene mening zo te lezen en ja die 1 was een grapje ;)

    Kijk dat bedoel ik nou :+ haha vergeet die 6 het is een 7 ondertussen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2005
  19. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter als goed, dus een 9.
    Als hardcore gamer kan je hier aardig je ei kwijt, zou ook niet weten wat er verbeterd zou moeten worden.
    Zelf heb ik nog nooit een probleem gehad met een Mod. dus daar zal je mij ook niet over horen.
    Kon tot vorige week ook op mijn werk de forums bezoeken, maar daar heeft mijn leidinggevende een stokje voor gestoken en heeft gelijk maar het internet er afgehaald. :mad: (de eikel)
    Keep up the good work.
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je weet dat iedereen die een 1 geeft automatisch geband wordt? :+
     

Deel Deze Pagina