1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggesties] Wat vind jij van het XBW Forum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 26 jan 2005.

?

Wat voor cijfer geef je het forum van Xboxworld?

  1. 10

    14 stem(men)
    10,6%
  2. 9

    34 stem(men)
    25,8%
  3. 8

    33 stem(men)
    25,0%
  4. 7

    24 stem(men)
    18,2%
  5. 6

    7 stem(men)
    5,3%
  6. 5

    2 stem(men)
    1,5%
  7. 4

    3 stem(men)
    2,3%
  8. 3

    4 stem(men)
    3,0%
  9. 2

    1 stem(men)
    0,8%
  10. 1

    10 stem(men)
    7,6%
  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik geef een zeven op basis van vormgeving, bezoekers en dergelijke. Wat betreft beleid vind ik het een erg subjectief en incestieus gebeuren op dit forum. Dat geldt zeker niet voor eenieder maar sommige mensen snappen niet dat ze zlef het toonbeeld vand e regels moeten zijn. Daar valt ook de wijze waarop threads gesloten worden onder, waarom eigen troepthreads niet dichtgooien?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2005
  2. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef een 9 simpelweg omdat dit al 2 jaar of zoiets mijn startpagina is. En ik altijd hier begin... Ik ben niet echt een die hard poster, maar ik lees wel vrij veel. En natuurlijk zijn er altijd dingen die vervelend zijn, door members of mods, maar goed het blijft mij altijd boeien hier. Overigens ben ik meer in het niet-xbox gedeelte actief. Alleen als ik een nieuw spel heb wil ik me nog wel eens mengen in de discussies erover.
    Maar zoals ik zie, omdat ik hier al 2 jaar kom, en het me al 2 jaar blijft boeien geef ik een 9...
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Een 7:

    - Het forum ziet er nog steeds een beetje saai uit.
    - Veel members die de regels niet lezen.
    - Members die de regels niet toepassen
    - Irritante members

    - veel informatie
    - aardige members

    Het lage cijfer heeft dus vooral te maken met luie mensen, mods en admins (en site beheer) zijn oke :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het forum toppie. Ik kan er een hele avond achter zitten. Lekker met een glas cola en een zak chips. Ik heb het nog een 9 gegeven omdat ik er nog een nadeel aan vind vinden en dat is dat het er een beetje saai uitziet. Maar voor de rest: erg overzichtelijk, leuke gesprekken/discussies. Goeie informatie (zeer goed) en leuk om mede XBW'ers te informeren en zeker om te helepen op het cheat/help forum. Dus nog 1 ding: Het zou er nog wel wat mooier uit mogen zien. Kleurrijker, maar dan wel groen als hoofdkleur natuurlijk.
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had het idee om misschien een thread te maken met boekverslagen
    ik weet niet of dit mag maar iedereen weet dat het gebeurt en op scholieren.nl kan het al
    maar dat iemand hier bijv. een boekverslag post en iedereen die die dan gebruikt die moet dan een nieuwe postte

    en misschien een thread over opleidingen en over welke opleiding je wil gaan doen enzo zodat mense elkaar info kunne geve
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Goh dan heb je er al 9 gebanned ... wie waren dat :eek:
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wist ik dat maar ;) :+
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij opzich wel een goed idee omdat hier mensen komen van alle leeftijden. En de oudjes kunnen de jonkies dan informeren, want die informatie boekjes lullen soms ook maar wat
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2005

Deel Deze Pagina