1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggesties

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door HellHound, 5 mei 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Oh oh, WouteR weer met z´n simpele antwoordjes. :cool: Waarom wordt trouwens net in XBox algemeen een thread gesloten over games muziek waar ook weer een aantal mods aan meedoen terwijl een thread over een chips reclame wel mag blijven staan. Beetje willekeur als je het mij vraagt. Jullie zeggen heel snel dat iets een opsomtopic is terwijl er ook mensen bij zijn die wel wat meer doen alleen titels opnoemen. Ik heb het idee dat deze threads gesloten worden dankzij die gastjes die alleen maar titels opnoemen terwijl de discussie toch wel enige waarde kan hebben. Je leest dan over bepaalde dingen en denkt bij jezelf dan weer terug aan zo´n game of muziekstuk uit een game en wil daar dan over verder gaan en dan blijkt de thread gesloten te zijn wat toch jammer kan zijn. Volgens mij worden wij de dupe van dat soort gastjes en dat kan toch niet de bedoeling zijn of wel?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *schrikt! :eek:

ff tsjekken bij Fardo :{

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de Game Muziek ook wel interessant, maar dan moeten mensen d'r wel redenen bij zetten....ik snap persoonlijk niet wat t "hoeveel games heb jij" draadje open doet...(of waarom 'ie door een modje gemaakt is)...maar misschien waren de regels in december nog wat soepeler...hij lijkt mij in TGM te horen of is 't geen opsomtopic?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xbox Games Muziek vind ik wel horen in Xbox Algemeen of anders in het Games Forum. Iniedergeval niet in de Green Mile denk ik :) Het gaat immers om de games of niet? *)

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ging ook over 't "hoeveel games heb jij" draadje |:- ;)

Xbox games muziek moet open :p

(sorry dat ik zo onduidelijk ben :mad:)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'Hoeveel games heb jij' is eigenlijk niet eens interessant. Denk niet dat zo'n topic nog toegestaan kan worden :) Of draait die nog ergens?

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Misschien moeten Saaur en ik een soort van overkoepelende organisatie oprichten die modjes in de gaten moeten gaan houden. :+

Edit: Die thread van Hoeveel games staat ook in Algemeen. Je doet zelf mee in discusies daar dus dan zou je die toch moeten zien staan of niet?

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In principe zijn het vooral de admins die dat moeten doen, na tips van users :cool:

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm...als ik zie hoe er in 't muziek draadje gereageerd werd (en hoe 'ie gestart is) snap ik wel dat 'ie gesloten is trouwens...ennuh....ik wil geen verantwoordelijkheden dus hou mij erbuiten ;)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap dat het neigt (of eigenlijk is) naar een opsom-topic maar ik vond het tamelijki origineel voor XBW-normen :)

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Trouwens nog iets. (Weer wat, ja weer wat ik heb toch niets beters te doen)

Jullie hebben het er ook vaak over dat wij de "Meld dit bij een moderator" knop moeten gebruiken, maar ik begrijp wel waarom dit niet gebeurd. Mensen hebben al snel de neiging om te denken dat het geen enkele zin heeft omdat je toch geen reactie terug krijgt. Zelfs als je een bepaalde thread meld en hij wordt even later gesloten weet je nog steeds niet of dit door jou komt of dat een mod het toevallig zelf al zag staan. In andere gevallen wordt er helemaal niets gedaan en heb je al helemaal het idee dat je melding nutteloos was. Misschien kunnen jullie dit beter uitwerken.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is gewoon hypocriet als je denkt dat het beter is een topic te vergallen met puberaal wannabe-moderator gezeik dan het netjes te melden bij een Moderator.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ik geef meestal feedback als iemand storrende inhoud meld, maar ik weet eerlijk niet eens of deze knop werkt .. :eek:

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: ik heb die link eerlijk gezecht nog niet eerder gezien :eek:

/me gaat zich schamen en zal em voortaan gebruiken |:-

ff een vraagje...gaat er dan een post naar een actieve moderator of naar een willekeurige/1tje voor dat forum:confused:

dus niet voor foute/opsom titels/topics?

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Saaur; Dat weet ik eigenlijk niet :) Ik als admin krijg ze iig altijd binnen, zal dat eens onderzoeken..

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wow relax :eek: dat hoor je mij toch niet zeggen of wel. Ik reageer alleen op jullie opmerkingen over deze mogelijkheid.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het was ook niet kwaad of enigszins aanvallend bedoeld :)

18. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ho...ik had nog ff een editje gedaan, maar jullie gingen al door:

dus niet voor foute/opsom titels/topics?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Oej een dom standaard vBulletin tekst. Misschien handig om die eens weg te halen / te vervangen ja

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Phewww, ik schrok al.

*geeft WouteR een aai over z´n bolletje*

Deel Deze Pagina