1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggesties

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door HellHound, 5 mei 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil d'r toch nog even op terug komen (voordat ik strax een officiele waarschuwing krijg ;)) Mag je mensen eigenlijk wel doorverwijzen naar de goede thread??? Vind 't zelf nogal handig en niet storend (en zelf doe ik 't ook) maar als 't niet mag zal ik 't niet meer doen....

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zolang je dat doet op een normale toon met een duidelijke link direct naar het correcte topic (niet dat het 'half' in dat topic zou passen) dan kan dat best ja.

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigelijk ook nog een vraagje aan de mods en de admins waarom openen jullie zo'n weinig trheads (als je de centrale neit mee rekent) ??

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom wij (modjes, crews whatever) zo weinig threads openen?

Hmm interessante vraag :) We waren wel van plan om een aantal serieuze discussie's te gaan starten om het niveau omhoog te halen maar dat is er een beetje bij ingeschoten. Ik weetniet of dat precies is wat jebedoeld maargoed :cool:

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Discussies van niveau......hmmm GothicRulez spitst zijn oren en wacht af. Misschien blijf ik toch nog wat langer rondhangen. :9

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    De discusie over de wetenschap (tijdreizen) van die eend was wel leuk (maar of dat nou zo serieus was). Maar idd discusies op niveau kunnen we hier wel een paar gebruiken he!

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maar dan op Xbox vlak ja :cool:

8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk :cool: .

9. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien kunnen jullie proberen om op 1 vlak goede discusies te starten. Zoals ik en Bisquitje hebben gedaan (was niet echt van hoog niveau maar als idee. Dat ging over Moeilijkste game en een dag later had hij Makkelijkste game gestart (die lopen nu niet echt meer). Vanuit daar kun je best goed bouwen (denkt aan spannendste game, leukste, saaiste enz enz...) Jij zal wel iets heel anders bedoelen maar het is een ideetje.

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry, maar hoe kun je threads over de makkelijkste/moeilijkste/saaiste enz. games nu discussies noemen. Dit worden gewoon weer eindeloze opsomtopics die nergens worden onderbouwd.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is idd niet echt wat wij zoeken..

12. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik al |:- . Maar wat zoeken jullie dan wel ??

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je ka bijvoorbeeld discussieren over de next generation consoles ... waar de toekomst ligt in gaming .. wat is zo goed aan een GC, PS2 en Xbox.

OIf wat is er vernieuwend aan Halo? Wat kan beter ... wat moet anders .. enz.

dat zijn een paar voorbeelden waar je een inhoudelijke discussie over kan hebben

Je kan zelfs vragen Waarom is Halo zo makkelijk? en dan beargumenteren waarom jij deze makkelijk vind... vervolgens zegt iemand anders dat hij deze juist moeilijk vond

enz

14. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0

Daar ontstaan dus de fanboy discussies waar de thread starten dus juist net over klaagt. Beetje opletten Fardo :p !

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens toch...we gaan discussies toch niet "plannen"??? D'r komt af en toe gewoon een leuke discussie op gang en als je iets hebt waar je 't over wilt hebben dan plaats je dat, maar je kan toch niet een discussie "maken" die komt...(tenminste, dat is mijn optiek)

Edit: als iets interessant genoeg is wordt 't "vanzelf" aangekaart

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het moet niet zozeer oppervlakkig worden maar toegespitst op één bepaald aspect. Dan blijven die fanboys wel weg, en het moge duidelijk zijn dat er daar extra streng gemodereerd wordt ;)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Fanboyism heb ik geen problemen mee ... zolang de mensen elkaar maar niet in de haren vallen ... alle consoles hebben voor en nadelen.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom niet? Ik zeg niet dat ALLE discussies gepland worden of whatever, maar we wél zelf discussies kunnen opstarten die ik 'jullie' (sorry als ik daar iemand mee degeneraliseer) nog niet zie opstarten.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehh???

20. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

Deel Deze Pagina