1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Suggesties

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door HellHound, 5 mei 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht ik was mijn post nog ff aan het editten ... maar ja gewoon een discussie starten en elkaar respecteren ... De topic strater heeft trouwens de taak (nar mijn mening) om zijn topic in de goede banen te leiden ... de topic over PS3 en Xbox Next ... loopt aardig ... even wat negatiefs gehad .. maar daarna weer in goed vaar water gekomen

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben van mening dat als er mods/admins actief meedoen in een thread dat dat al heel wat uitmaakt voor het verloop van een discussie. Het heeft toch iets afschrikwekkends en ze kunnen ook sneller ingrijpen.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet, maybe its just me...maar ik krijg dan echt zo'n beeld voor me van 10 topics met als topic starter WouteR waar verplicht gediscusieert wordt....hmm....tsja...I guess it is just me ;)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    EHm ja het is niet de bedoeling dat je er foto's plaatst van je snel-schijt wedstrijden ofzo :) Het is ook niet verplicht dat je er discussieert

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik helemaal met je eens!

6. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ander onderwerp als suggestie:

Waarom geen nieuw apart forum voor gesloten threads ?
    Laat dan die link in het oude forum met "verplaatst" weg en het ziet er stukken overzichtelijker uit toch?

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee.... Dan zoek je naar een bepaald onderwerp en kun je het niet vinden omdat het bij de slotjes staat.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan leg je er wel erg veel de nadruk op slotjes :{

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat geeft toch niet? d'r zit niet voor niets een slotje op toch??? (of mis ik iets?)

Edit: 't wissen wat met de mod-threads gebeurd vind ik trouwens top! _O_

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zoals die van mod-chip ja:{ Wat was die gaar zeg

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en 't duurde, en 't duurde....die Meld dit bericht link werkt volgens mij voor geen meter :p

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Whaha damn :) Ditmaal stond Eudora niet aan :mad: Normaal altijd! Was alleen 'officieel' ergens anders mee bezig :{

Deel Deze Pagina