1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

suggetie poll!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door visje, 7 apr 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hoort voor FC Heerhugowaard te zijn.:)

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Dat bestaat niet!:9 :9
    En ik ben al heeeeeeeel lang voor Ajax ook toen het slecht met hun ging en ze bina de Uafe Cup niet haalden:'-( :'-(

En begin nou niet over AZ (:'-( )...

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    waarom geen poll wie poster van de week is en elke week vernieuwen :)

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff bij de profielen gekeken en daarin stond jij (the one2000) erg hoog met posts per dag...

Overigens wel vreemd dat bij Dabo 0 posts stond. Zou die er zoveel hebben..?

Wel een goed idee trouwenms van die poll!:9

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je die bekeken dan, als ik zo vrij mag zijn heb je alle 7xx apart bekeken :confused:

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als vd Vaart naar het buitenland gaat, dan gaat hij naar Spanje dat heeft hij zelf ook gezegd, want ik geloof dat zijn ma uit Spanje komt en zijn droom is om bij Real te spelen... Ik gun het hem...ALS hij nog minstens een jaartje blijft en daar ben ik zeker van ;)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    VD Vaart meot echt nog niet nu al naar het buitenland hoor, dan krijg je zon Seedorf effect.. Laat hem eerst nog 2 jaar groeien bij Ajax, dan naar Man. Utd. ofzo, en dan naar Real :)

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft niet vernieuwd te worden hoor....Xenior again! Wegens zijn overdreven inzet voor een gezellig forum vol met sfeer en info!;)

Deel Deze Pagina