Mee eens m.b.t. Unity. Die Batman game moet ik nog eens oppakken. Meh. Hoe groot is de kans dat ook uit deze life service game over twee jaar de plug wordt gehaald? Ik krijg hier een Redfall deja vu gevoel bij. Goede developers die buiten hun comfort zone een product leveren en heel toevallig is het resultaat dan steeds een looter shooter MP live service game. Ik vraag mij af wie toch steeds hiertoe opdracht geeft. Wil de markt dit, of is dit bedoeld als een lekker verdienmodelletje voor de snabbel erbij?
als je een succesvolle live service game lanceert dan ben je binnen. het verdienmodel is aantrekkelijker.
Toch vind ik de game lekker wegspelen en ik verwacht nog wel wat leuke toevoegingen. In principe staat de basis wel redelijk. Ik ben benieuwd wat ze hier verder van weten te maken. Alleen hadden ze hier nooit de volle pond voor moeten vragen. Op Steam scoort de game ook niet slecht.
Als. Maar het gaat te vaak te gemakkelijk mis, omdat het verdienmodelletje een low effort exercitie is. Maar goed, op dit moment inderdaad 86% approval op Steam. Dus dan doet de game iets heel goed. Ik moest overigens bij het zien van de gameplay bij vlagen erg denken Brutal Force op de Xbox. Niet alleen door die mutant, maar ook het algemene arcade schietwerk. Zelfs een beetje de vibe? BF vond ik leuk, dus dat is geen negatieve vergelijking. Suicide Squad valt of staat bij goed support. En of de extra content voor voldoende afwisseling kan zorgen.