1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sunset Overdrive

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2013.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik ook wel jammer, maar op het internet staat genoeg gameplay om te kijken of het je aanspreekt. Maar je kan niet zelf aanvoelen hoe het speelt, dan ben je een beetje afhankelijk van de meningen van de spelers. Op basis van wat ik gezien heb vind ik deze game zeker 60 euro waard. Niet alle games hoeven een MP te hebben. Maar goed, normaal gesproken geef ik wel de voorkeur aan games met een goede MP. Dus een keuze voor de Master Chief Collection kan ik wel begrijpen omdat het best episch is om de MP van Halo 2 weer te kunnen spelen. Maar kijkende naar een leuke SP ervaring, dan past Sunset Overdrive perfect in mijn straatje.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lijkt er wel op, behalve de OD, Headbanger gun, Fizzco outfit en die AK niet.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee maar daar ben ik het ook mee eens. Ik hoef niet altijd MP enzo, maar ik weet niet of de hele bedoeling van de game mij genoeg zal aanspreken. Ik vind hem er echt heel mooi uit zien, maar dat constant jumpen op dingen enzo, kweenie man. Maar misschien vind ik hem wel echt heel tof. Probleem is....er komt teveel uit in een korte tijdsduur. Ik weet het nog niet. Ik zal moeten gaan kiezen tussen SO, Lords of the Fallen en Halo Collection.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze livestreamen hem bij Gamersyde

     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het aanbod juist bedroevend de rest van 2014. Enkel Lara Croft and the temple of osiris is een game die ik in 2014 wil kopen, maar kijkende naar het aanbod voor de One en de PS4, dan vind ik het niet veel. Is natuurlijk persoonlijke smaak, maar Sunset Overdrive springt wel boven het aanbod uit. Lords of the Fallen, Dragon Age, AC etc. dat is niet aan mij besteed.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daaaaamn...echt? Nou ik ga me prima redden met :

    Lords of the Fallen (ervan uit gaande dat hij tof is)
    Halo MCC
    Dragon Age
    Ori and the Blind Forest
    Mordor (moet ik nog halen)
    FC4 (maybe)
    Ac Unity (maybe)

    Ik ben zelf blij dat games als Witcher 3, Batman AK en Evolve zijn uitgesteld. Oh en Dying Light. :)
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja joh, ik ben 30 jaar en dan heb ik alles wel gezien. In mijn tienertijd werd ik veel sneller verrast door games. Nu is het vaak 'been there, done that'. Ik blijf altijd een gamer, maar het kinderlijke enthousiasme wat ik vroeger had bij een game is wel weg. Maar als er dan een titel is die in mijn ogen origineel is, dan wil ik dat zeker een kans geven. Uit die lijst die jij geeft vind ik alleen Ori interessant, maar die koop ik wel op de PC.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hehe. Ik ben 32 en ik geniet nog volop van games man. Kijk we zullen nooit meer een Mario 64 krijgen of een GTA 3 bijvoorbeeld, in de zin van hoe fenomenaal het was om dat voor het eerst te zien. Je merkt met de nieuwe consoles ook echt dat het vooral allemaal mooier is, maar echt vernieuwing is er amper. Maar er is genoeg om naar uit te kijken. 2015 wordt helemaal gek.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Evolve lijkt mij echt zoooo vet gewoon. Ben ook blij dat ze het spel uitgesteld hebben. Zeer verstandig. Je wilt niet een nieuwe IP tussen al dat "deeltje 30-geweld" releasen. Nu heeft de game een veel grotere kans om te slagen en dat zie ik graag gebeuren.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Grootste bedreiging voor Sunset Overdrive is Halo. Ik dacht zelf eerst dat SO pas ergens in December uitkwam en had misschien ook een betere keuze geweest.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Valt mee, ik denk dat SO uniek genoeg is om te stralen naast Halo, de game ziet er uniek genoeg uit in ieder geval ;)

    Daarnaast komt er deze maand + volgende maand veels te veel leuks uit.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat dacht ik toen ook met Garden Warfare versus Titanfall, maar genoeg mensen spelen het gelukkig gewoon. :)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoor het van jou wel. :p Aan de ene kant kriebelt het wel hoor, maar aan de andere kant denk ik van: meh toch niet. Ik weet ook niet of dat constant jumpen en sliden zo leuk blijft...
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Deze gasten kraken de game wel flink af zeg. kijk er nu 5 minuten van en hoor maar weinig positiefs. Maar goed, dit is dan nog maar 1 site/kanaal.

     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, na 2 uur al in de prullenbak! 8) Maar ja, zo gek is het niet... het is ook alleenmaar springen, rail, schieten en repeat! Leuk voor eventjes ja! En serieus? Autoaim? :+
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ze zeggen wel dat het eigenlijk nog steeds de tutorial fase is.

    Deze dude bijvoorbeeld speelt in deze stream de game bijna 4 uur en hij toont ook allemaal andere dingen. Hij raadt de game volop aan echter:



    Hij zegt ook...je krijgt zoveel shooters per jaar, maar zoiets unieks als dit komt niet vaak voorbij. Alleen al daarom raadt hij het aan. Kan ik het mee eens zijn als het echt fun is ook en als er variatie is.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  18. Fantastic

    Fantastic Guest

    Dit lijkt mij nou echt zo'n game die je voor 2 tientjes eens op de kop moet tikken en niet voor de volle mep.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Die indruk kreeg ik ook toen ik m speelde op Firstlook. Leuke gameplay, maar niet iets wat ik mezelf echt heel lang zie spelen ofzo.
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat is jammer man. Ben zelf 29 en ben nog steeds minstens net zo enthousiast als dat ik een tiener. Werd al vrij vroeg achter de Commodore64 gezet en kreeg snel een Sega en NES dus de paplepel was aardig bezig ;) Ben wel klaar met een aantal soort games (shooters) maar als ik kijk naar bijvoorbeeld Bloodborne dan word ik kinderlijk enthousiast, bijna op het zielige af.
    Met originaliteit van grotere games ben ik het met je eens.. Maar deze game heeft toch aardig een eigen smoel. Mss wel de eerste titel op nieuwe gen die echt opvalt imo
     

Deel Deze Pagina