1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sunset Overdrive

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2013.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Toen ik een SNES kreeg en een N64, dat was toen pure magie. Dat ervoer ik ook nog wel bij de originele Xbox en de Xbox 360. Maar vroeger had je ook nog geen streams, nu kan je de hele game gezien hebben zonder die in bezit te hebben. Dat is misschien ook een reden dat de magie een beetje weg is. Maar ontwikkelaars die vaak de veilige route kiezen heeft er ook zeker mee te maken. De karrenvracht aan first person shooters ben ik meer dan zat. Ik heb in geen jaren meer zo'n game gekocht. Een game als Sunset Overdrive valt dan zeker op, maar een terugkeer naar games a la Jak and Daxter zou ik graag willen. Die worden gewoon amper meer gemaakt door de populariteit van shooters.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach, vroeger wist je niet wat je moest verwachten van een game, je had de gamehoes en that's it... nu kun je gewoon alles vinden op het internet, daarnaast zijn we allemaal wat ouder en dan veranderen prioriteiten.

    Al is Sunset Overdrive dé reden om een X1 te halen, het is misschien wel mijn JSRF, dat was voor mij dé reden om de originele Xbox te kopen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Verwacht maandag al de review op Xboxworld!
     
    Kevf en Graveheart vinden dit leuk.
  5. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    SO krijgt zeer goede review cijfers! IGN een 9, Polygon een 9 eurogamer een 8 en Kotaku zegt YES!
    Ben erg benieuwd naar de review van XBW, kan nu al niet wachten tot de game binnenkomt.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De reviews zijn binnen:

    IGN 9/10 - GameSpot 8/10 - Polygon 9/10 - Eurogamer 8/10 - Game Informer 9.25/10 - Videogamer 6/10 - Kotaku YES
    Joystiq 5/5 - Destructoid 8.5/10 - EGM 9/10 - TheSitxhAxis 9/10 - The Escapist 4/5 - GamesBeat 85/100
    USgamer 4.5/5 - GameTrailers 7/10 - Digital Spy 3/5 - Hardcore Gamer 4/5 - Press Start 8/10 - GameFront 92/100
    GamerTime 9.4/10 - GamesRadar 4/5 - Techno Buffalo Buy - Metro 7/10 - Stevivor 7/10 - New Game Network 80/100
    Digital Chumps 9/10 - DRM Gamecast 9/10 - Neowin 8.5/10 - Lazygamer 8.5/10 - WGTC 4.5/5 - Gameplanet 9.5/10
    CraveOnline 8.5/10 - OXCGN 8/10 - ITF Gaming 9/10 - AMHNetwork 4.5/5 - Dualshockers 9/10 - BioGamerGirl 9.7/10

    toch maar kopen denk ik :)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Aardige cijfers zeg! Begin nu toch ook te wijfelen om hem te halen :)
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gamekings heeft hier een goed artikel over. Cijfers van reviews en hoe mensen zich blind laten leiden erdoor. Game scoort hoog en ineens is iedereen geïnteresseerd
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen hebben altijd interesse gehad maar wat wisselende previews en een nieuwe IP houden mensen dan net tegen om hem gelijk te pre orderen. Als dan de reviews goed zijn trekt dat mensen net over de streep. Net zoals Shadow of Mordor. Voor de release was er niet echt een "hype'. Mensen kijken dan even de kat uit de boom.
    De cijfers zijn prima. Ook fijn voor een nieuwe IP en Insomniac.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Meh roepen maar wel staan te trappelen voor een belachelijke remake...
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn er betere MP games dan op het moment? Die ongebalanceerde Destiny zeker
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind dat er betere MP games op dit moment zijn.
     
  15. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Alsjeblieft, meldt die geweldige console multiplayer even, dan ga ik hem gelijk spelen. Is het Destiny, de slechst gebalanceerde multiplayer van de afgelopen jaren? Killzone: de mp die niemand meer speelt. Is het dan toch titanfall, de repetitieve shooter die ook zo goed als dood is? Nee, het zal Battlefield 4 wel zijn, de multiplayer die nu net speelbaar begint te worden. Of zal het toch COD: Ghosts zijn: de slechtste COD multiplayer aller tijden?
     
    X-Junk en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  16. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Allemaal fout, PvZ Garden Warfare & Battlefield 4 blijven leuk !
     
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    PVZ is zeker een leuke game, maar zeer beperkt en spelen met teammaten is bijna onmogelijk. Battlefield 4 is leuk en chaotisch en ik heb er zelf ook meer dan 300 uur inzitten, maar verder niet erg competitief.

    OT: SO lijkt me echt een hele toffe game. Ik vind het altijd opvallend dat dit soort games eigenlijk altijd rond de 80 scoren met een hoop negens en een hoop zevens. Het moet je maar net liggen.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Denk dat de review op XBW een goed beeld schetst van de game en een vrij objectief cijfer geeft.
    Bij andere sites die een 9.0 of hoger geven lees ik genoeg minpunten maar geven toch een bijna perfecte score?? :confused:

    Vind zelf de stijl van deze game echt totaal niks, en dan vooral het design van de wapens en zombies. Maar goed dat is smaak.
    Als ik dan ook nog lees dat het allemaal vrij repetitief is qua gameplay en sommige zaken te geforceerd zijn toegevoegd is mijn keuze wel gemaakt.
    Ik pas. :D
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Denk toch dat het een budget bak titel gaat worden voor mij
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mooi om te zien dat de Xbox One een nieuwe sterke IP er bij heeft.
    Niet mijn gerne helaas.
     

Deel Deze Pagina