1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sunset Overdrive

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan niet wachten tot vrijdag :D hij staat inmiddels al een weekje pre-loaded op m'n console, hopelijk is de MP ook boeiend genoeg om die een tijdje te spelen.
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd. Goede IP. Of het een systemseller word denk ik niet maar fijn om een goede titel op de X1 erbij te hebben..

    Ergens ben ik wel bang dat deze titel ook op de ps4 gaat komen., zou voor mij niet veel uitmaken hoor
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat een beetje moeilijk als MS de uitgever is. ;)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Op allgamesbeta staat een mooi lijstje van enkele reviews:
    [​IMG]

    IGN 9/10 - GameSpot 8/10 - Polygon 9/10 - Eurogamer 8/10 - Game Informer 9.25/10 - Videogamer 6/10 - Kotaku YES

    Joystiq 5/5 - Destructoid 8.5/10 - EGM 9/10 - TheSitxhAxis 9/10 - The Escapist 4/5 - GamesBeat 85/100

    USgamer 4.5/5 - GameTrailers 7/10 - Digital Spy 3/5 - GameFront 92/100 - Hardcore Gamer 4/5 - Press Start 8/10

    GamerTime 9.4/10 - GamesRadar 4/5 - Techno Buffalo Buy - Metro 7/10 - New Game Network 80/100 - Stevivor 7/10

    Digital Chumps 9/10 - DRM Gamecast 9/10 - Neowin 8.5/10 - Lazygamer 8.5/10 - WGTC 4.5/5 - Gameplanet 9.5/10

    CraveOnline 8.5/10 - OXCGN 8/10 - ITF Gaming 9/10 - AMHNetwork 4.5/5 - Dualshockers 9/10 - BioGamerGirl 9.7/10
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben er nog steeds niet uit en heb voor Halo: MCC gekozen en ik ben ook bang dat ik deze game stof ga laten happen als Halo er is. Maar ik ga 'm zeker wel een keertje oppikken. Trouwens heeft MS tot nu toe wel betere exclusives dan Sony.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  6. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Microsoft was volgens mij ook de uitgever van Mass effect en die is ook gewoon op de PS3 uitgekomen.

    Ik verwacht dat SO gewoon blijft op de Xbox One maar het is mogelijk.
    Volgens mij heeft Insomniac zelfs de rechten op de game.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het ook alleen over deel 1 van Sunset Overdrive.
     
  8. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mass Effect 1 als standalone is er toch nooit geweest voor de PS3?
    Daarnaast is ME alleen maar naar de PS3 gekomen omdat EA de publisher later werd. :)
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tweakers: Minpunten Weinig herspeelwaarde

    Daar was ik al bang voor en de MP hadden ze na een potjes al gezien. Daarom vind ik het dus al niet full-price waardig. Best jammer...
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kan daar nooit veel mee. Kan je ook zeggen van Destiny maar ondertussen heb ik 170 uur gespeeld.
    En bij de ene game geven reviewers het als minpunt maar bij een andere game die je binnen 8 uur uitgespeeld hebt is het nergens te vinden.
     
  12. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Mass effect 1 is als het goed is gewoon op psn verkrijgbaar als standalone.

    En dat klopt dat EA de uitgever werd, en omdat de rechten bij Insomniac liggen zou de game ook zomaar ineens op de PS4 kunnen komen op zijn vroegst een jaar later.
    Dus zo moeilijk is dat niet dat SO over een jaar op de PS4 komt.

    Het had een ander verhaal geweest als Microsoft de rechten had.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie dat bij deze game niet zo snel gebeuren. Zeker niet bij deel 1.
     
  14. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik ook niet, maar het is mogelijk.

    Voorlopig heeft de Xbox One er een mooie exclusieve game erbij.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, maar Destiny heeft nog o.a. een first persoon MP en dat heeft altijd wel meerwaarde. En het is natuurlijk een heel ander soort game. Ik zeg al ik ben heel erg benieuwd, maar dat constant in beweging moeten zijn en grinden en schieten gaat mij denk ik vervelen. Wel leuk voor tussendoor.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat wel. Sowieso 3 grote exclusives in deze 2/3 maanden die ook goede cijfers krijgen. Forza, Sunset en Halo zal het ook wel goed gaan doen.

    Vind persoonlijk Destiny MP geen zak aan. Wat wat me wel steeds terug laat komen is toch wel de PVE gameplay. Het schieten zelf en je specials etc zit gewoon heel goed in elkaar en wat ik zo lees is dat bij Sunset ook het geval.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ook niet hoor, sterker nog... ik heb Destiny al maanden niet meer aangeraakt. Maar ik bedoel dat ik zelf meer waarde hecht aan games waar ik na de SP een tijdje zoet ben met de MP zoals bij Halo of Gears. En dat zie ik hier niet gebeuren. Ik heb op Gamescom potjes MP gedaan en het is opzich leuk, maar niks bijzonders. En vooral erg chaotisch... ieder z'n ding.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat is waar. Tijd zal het leren!

    Misschien word dit wel die 'rage' aankondiging die in december gaat plaats vinden :p
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Begin nou toch wel te twijfelen over deze. Effe zien hoe...en wanneer. Hoop echt dat de game een beetje goed gaat verkopen. Dan ziet MS ook in dat het vinden van nieuwe IP het echt waard is.
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Daar zijn ze zich ook wel van bewust.Vandaar ook de white X1 SO pakket ipv een Halo pakket.
    Ze willen dat deze game aandacht krijgt .
     

Deel Deze Pagina