Lijkt me sterk dat deze naar PS4 komt toch? Het is uitgegeven door Microsoft Game Studios toch en volgens mij deels gefinancieert door hem, niet?
Uitgever is niet zo belangrijk, de rechten liggen bij insomniac, Microsoft zal heus wel iets afgesproken hebben. Maar niet gek opkijken als deze game over een jaar op Playstation 4 verschijnt. Kan een gevalletje Tomb Raider zijn.
Is een normale uitspraak wijsneus. Ben niet bang. Verwacht het ergens gewoon. Hoe veel de mensen hier roepen van niet
Dat was ook de enige die ik kon verzinnen, maar dat is wel een ander geval. Want Bioware was toen al een EA studio toch. Dat MGS label was er gewoon opgeplakt. SO is gefinancierd door MGS, ik denk dat dat gewoon een permanente exclusive is
ME1 kwam eerst uit op de ps3 als een soort vertellende proloog, die stond op de ME2 disc. Dat hadden ze meen ik gedaan om omdat deel 1 nog een X360 exclusive was. Maar ook omdat het veel deel uitmaakte van het totale verhaal en keuzes hadden ze in een soort van comic gepresteerd. Volgens is pas met de complete trilogy deel 1 uitgegracht op disc. Weet het eigenlijk wel zeker want heb ze voor zowel de 360 als ps3 in bezit. Als de game niet uitkomt voor de ps4 mogen jullie mij allemaal uitlachen.. Maar ik geloof het exclusive verhaal niet meer na Tomb Raider.. Tijd zal het leren
Indeed. Was blij met de uitgave op de ps3.. Kon ik hem weer spelen De me1 proloog stond niet op de disc btw. Was een downloadable op psn. Zit te twijfelen om SO te halen of LOTF. Moeilijk...
Dat is echt cool dan, want er waren verhalen van EG dat het onder de 30 ging, maar ja..ze liepen toen ook een E3 build te analyseren.