1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sunset Overdrive

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja. :+
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Doen! Je kan het toch niet laten... :)
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zeg clickbait.
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    net dan maar de laatste 60 dollar opgemaakt en mijn settings verwijderd op de US marketplace. Geen zin in gedonder. Dan kunnen we altijd nog de giftcards gebruiken zoals velen doen hier :)
     
  6. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Geen idee maar heel veel van ons doen het via deze manier. Ik ga maar even voorzichtig zijn de komende tijd. Heb mijn payment option uitgezet van PayPal maar het door mij opgegeven adres kan ik er niet uit krijgen... Lekker dan... Ben ik de enige die nu voorzichtig doe of zijn er meerderen die het wel ff spannend vinden zo.... een Ban zit ik niet op te wachten in ieder geval...
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen zorgen! MS gaat echt niet bannen! Want (weet het wel zeker) de helft van de X1 gebruikers heeft of maakt nog gebruik van US Store. Als MS gaat bannen, dan raken men echt heeel veel gamers kwijt.. Dus pure onzin word er op internet rond gestrooid.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn er al met ban, zie Xbox forum. ;)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Bannen lijkt mij ook sterk. Als ze niet meer willen dat mensen dit doen dan voeren ze gewoon een ip check in om te kijken uiit welk land je komt. Dan kun je dus niets meer uit een andere store kopen (tenzij je met een proxy werkt)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die zullen wel meer gedaan hebben meestal.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad, daarnaast is de X1 regio vrij. Geloof niks meer wat XB medewerkers zeggen in een chat. De helft daarvan is boel shit..
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was iemand op de Xbox.com forum die vertelde dat hij niets meer uit de Hong Kong Marketplace kon kopen meer, dat hij errors kreegt. Dat is alles wat ik hier gepost heb. Heel erg alarmerend vond ik dat nog niet. Maar dat stukje over MS Support is echt....uncool zeg! En ik begrijp dat mensen zeggen...ah joh MS Support lult maar wat, maar ga je het risico blijven nemen? Ik weet het niet. Ze doen dus wel degelijk van die IP sweeps.....en dan komen ze dus erachter dat al mijn games uit de US store zijn gehaald? Mocht dat zo zijn en ze gaan nog niet over op een ban, kunnen zij die games dan ook...'deactiveren' ?

    Handig gvd ook van die dude op die site om slapende honden wakker te maken erover, bij MS Support dus.

    In principe had MS dit meteen al moeten doen vanaf dag 1, maar dan hadden mensen met een import X1 niets digitaal kunnen kopen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2014
  14. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=76585023&postcount=19

    'You can use one of the 13 digital marketplaces corresponding to our launch markets, assuming you have a valid payment instrument for those countries'

    Er was aan het begin ook niks aan de hand als we uit andere landen kochten dus waarom nu wel?

    Ik denk dat we beter verder kunnen gaan in een ander topic i.p.v. dit topic te vervuilen :)
    -------------------------------------------------------------------

    Sunset Overdrive is btw fantastisch
     
  15. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht gelezen te hebben dat er auto aim in het spel aanwezig is? Aj kan je deze niet afzetten want daar heb ik een hekel aan hoor. En al iemand die de game heeft?
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Yep en ik heb geen auto aim
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen auto-aim maar ook geen ''echte'' aim, zolang je ongeveer goed richt is het wel prima ;)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    MS kan dan redeneren van...''Je had toen nog geen mogelijkheid om te kopen in de Nederlandse store, nu wel. Het zijn de regels.''. Zoiets. Maar inderdaad, beter in het X1 topic erover verder door gaan.
     
  19. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Toch maar besteld. Day One Edition morgen binnen. Wie heeft hem morgen ook, en wil co up spelen?
     
  20. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je kijkt op:
    https://commerce.microsoft.com/PaymentHub

    Dan zie je al je transacties met Microsoft.
    Ik kan zelfs kiezen tussen NL - Persoonlijke Account en US - Persoonlijke Account.
    Zo zie ik al mijn transacties in €'s en $'s.

    Microsoft weet dus al "alles".
     

Deel Deze Pagina